.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد. شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌های فحشا و فساد
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد.(ادامه)
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. تتلو: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است. وحیدی : انتخاب استاندار برای مازندران کار دشواری است / برای انتخاب «نوری» هم چالش داشتیم!
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است.(ادامه)
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت. پلیس: به زودی چند پرونده مهم در زمینه فحشاء، تجارتِ جنسی، پورنوگرافی منتشر خواهد شد
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت.(ادامه)
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهد که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی  پیش خواهد رفت. پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهد که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت.(ادامه)
مرکز اطلاع رسانی پلیس از شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور خبر داد و اعلام کرد: طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود. شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی
مرکز اطلاع رسانی پلیس از شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور خبر داد و اعلام کرد: طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائم‌شهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی خبر داد. کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائم‌شهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی خبر داد.(ادامه)
  رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام تخلفات مالی خبر داد. بازداشت کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی قائمشهر به اتهام تخلفات مالی
رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام تخلفات مالی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند. مخارج کمرشکن سلامت در ایران؛ برخی خانواده‌ها برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران با حضور حجت‌الاسلام محمد موحدی‌آزاد دادستان‌کل کشور در ساری تودیع و معارفه شد.

رئیس کل جدید دادگستری مازندران معرفی شد
رئیس کل دادگستری مازندران با حضور حجت‌الاسلام محمد موحدی‌آزاد دادستان‌کل کشور در ساری تودیع و معارفه شد. (ادامه)
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود. ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
دختر جوان که پسر مورد علاقه‌اش او را فریب داده و گرفتار یک باند فساد کرده بود با ارسال آدرس محل اسارتش راز یک خانه‌فساد را برملا کرد. دختر فراری راز خانه فساد را لو داد
دختر جوان که پسر مورد علاقه‌اش او را فریب داده و گرفتار یک باند فساد کرده بود با ارسال آدرس محل اسارتش راز یک خانه‌فساد را برملا کرد.(ادامه)
شمال نیوز : احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی(ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد. سکوت غیرقابل باوری را از مقامات قضایی در پرونده صدیقی شاهد هستیم
شمال نیوز : احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود مدعی العموم به موضوع پرونده حوزه علمیه امام خمینی(ره) و شخص آقای صدیقی به عنوان متولی و منتقل کننده بخشی از املاک حوزه علمیه به موسسه "پیروان اندیشه های قائم" شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند.
با بالا بردن آستانه تحمل می‌توان مشکلات را حل کرد/ تریبون‌داران باید در جهت حفظ وحدت در جامعه تلاش کنند/ دشمن امروز رشد اقتصادی ما را نمی خواهد/ امام(ره) به مردم اعتقاد و باور داشت/ نشاط سیاسی در کشور آری، نزاع هرگز(خبر)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند. (ادامه)
رئیس دستگاه قضا گفت: ما موظفیم وسایل آسایش و آرامش و امنیت مردم را مهیا گردانیم؛ ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم؛ امروز برخی از مردم در فشار و تنگنا هستند؛ این مردم، بحق انتظار دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد ....(خبر)
(ادامه)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است. ۲۰ راهکار اجرایی برای تحقق "جهش تولید با مشارکت مردم"(يادداشت)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است.(ادامه)
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
مصدق معاون اول قوه قضاییه از سمت معاون اولی قوه قضائیه استعفا داد. معاون اول قوه قضاییه استعفا داد
مصدق معاون اول قوه قضاییه از سمت معاون اولی قوه قضائیه استعفا داد.(ادامه)
مصدق به منظور از بین بردن شائبه هر گونه اعمال نفوذ در پرونده اخیر پسرانش، استعفای خود از سمت معاون اولی قوه قضاییه را تقدیم محسنی اژه ای کرد. واکنش پدر به پرونده پسران؛ معاون اول قوه قضاییه استعفا کرد / پیام محسنی اژه ای
مصدق به منظور از بین بردن شائبه هر گونه اعمال نفوذ در پرونده اخیر پسرانش، استعفای خود از سمت معاون اولی قوه قضاییه را تقدیم محسنی اژه ای کرد.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم. دبیرکل جبهه صبح ایران گفت:از جریان اصلاح‌طلب باید تشکر کرد برای لیستی که در انتخابات دادند. شاید لیست اصلاح‌طلبان برخلاف نظر مخاطبانشان بود اما در مشارکت موثر بود. فیلتر مردم نسبت به شورای نگهبان سختگیرانه‌تر بود که برای جناح چپ و راست سنتی نمود داشت....(خبر)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز: روز یکشنبه ع . خ . عضو شورا و رئیس سابق شورای شهرچهاردانگه و م . ع . شهردار چهاردانگه بازداشت شدند. بازداشت شهردار و یک‌ عضو شورای این شهر + جزئیات تخلفات
شمال نیوز: روز یکشنبه ع . خ . عضو شورا و رئیس سابق شورای شهرچهاردانگه و م . ع . شهردار چهاردانگه بازداشت شدند.(ادامه)
انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان/ بازداشت ۵ مدیر داخلی شبکه‌ (Nitro bet) و درگاه مالی (Pardakht.me) / این شبکه که توسط باندهای مرموز مستقر در انگلستان تأسیس و هدایت می‌شد، توانسته بود مبالغ کلانی ....(خبر)
(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد. دستگیری ۲۰ مدیر و کارمند به اتهام فساد مالی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری حداقل ۲۰ مدیر و کارمند در ادارات رباط‌کریم و پرند به اتهام فساد مالی در سال جاری خبر داد.(ادامه)
  وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد. اطلاعیه‌ وزارت اطلاعات درباره انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد. در کشور ما عده‌ای هستند که آبرویشان را می‌برند اما کسی به داد آنها نمی‌رسد
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز: محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر سیاسی و سفیر اسبق ایران در ایتالیا مجلس جدید تصورات عمومی اشتباه را اصلاح کند(يادداشت)
شمال نیوز: محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر سیاسی و سفیر اسبق ایران در ایتالیا(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 163 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.516 seconds.