.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعزیر متخلفین دررمضان در رسیدگی ویژه

شمال نيوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران گفت: تعزیر متخلفین در ماه مبارك رمضان در رسیدگی ویژه قرار مي گيرد.

به گزارش شمال نيوز، عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان مطلب فوق گفت : طرح نظارتی ویژه رمضان با حضور بازرسان در حال اجرا می باشد و متخلفین از سوی بازرسین به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.
این مقام قضائی تعزیرات حکومتی مازندران افزود : در این راستا شعب ویژه ای جهت رسیدگی خارج از نوبت به تخلفات در نظرگرفته شده که با متخلفین با قوانین موضوعه بر خورد می شود .
وی تصریح کرد: شعب ویژه در جهت برخورد با متخلفین از آمادگی لازم برخوردار بوده و گاها در صورت نیاز با ایجاد شعب سیار با حضور در محل واحد صنفی با متخلف برخورد می کنند .
این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت روانی در بازار برای مردم جامعه از مهم ترین تکالیف و فعالیت های تعزیرات حکومتی است اگر این امنیت تامین نشود هیچ فعال اقتصادی مجال آن را پیدا نمی کند که به فعالیت اقتصادی وامور روزمره خود بپردازد و تمام همت و تلاش همکاران ما در سراسر استان معطوف به این امر است .
عباسی درخصوص عملکرد سه ماهه اول سال جاری افزود:در این مدت 7 هزار و 651 فقره وارده که از این تعداد 7 هزار و 740 فقره مختومه و متخلفین به جزای نقدی به مبلغ 15 میلیارد و 235 میلیون و 459 هزار و 793 ریال محکوم شدند، هم چنین در این مدت 335 فقره پرونده نانوائی وارده که از این تعداد 322 فقره مختومه و متخلفین این بخش به مبلغ 358 میلیون و 565 هزار و 600 ریال جزای نقدی محکوم و در مدت سه ماهه اول سال جاری 1 هزار و 389 گشت مشترک که تعداد 1 هزار و 235 فقره پرونده تشکیل شد .
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در خصوص بیشترین و کمترین تخلف وارده گفت: در استان گرانفروشی با 3 هزار و 477 فقره و عدم درج قیمت 2 هزار و 954 فقره عدم صدور فاکتور با 712 فقره و تقلب با 155 فقره بیشترین و کمترین تخلف بود ./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.