.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه واكنش ها به اظهارات تامل برانگیز رهبري املشي؛
جدایی شهرهایی از گیلان و مازندران و تشکیل استانی جدید، حرفی غیر منطقی و غیر عملی است
شمال نيوز: نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جدایی شهرستان هایی از گیلان و مازندران و تشکیل استانی جدید، حرفی غیر منطقی و غیر عملی است و این حرف نظر شخصی فرد و برخواسته از احساسات وی است.
جدایی شهرهایی از گیلان و مازندران و تشکیل استانی جدید، حرفی غیر منطقی و غیر عملی است

شمال نيوز:  نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جدایی شهرستان هایی از گیلان و مازندران و تشکیل استانی جدید، حرفی غیر منطقی و غیر عملی است و این حرف نظر شخصی فرد و برخواسته از احساسات وی است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از خبرگزاری داتشجو ،سید علی آقازاده در واکنش به مباحث مطروحه در زمینه تفکیک بعضی از شهرستانهای گیلان گفت: استان گیلان، از لحاظ جغرافیایی جزو کوچک ترین استان‌های کشور و از لحاظ فرهنگی بسیار منسجم است.

وی افزود: این نزدیکی و تراکم در استان باعث شده تا یک ظرفیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بسیار خوبی در استان ایجاد شود.
نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی‌تصریح کرد: جدایی شهرستان‌هایی از گیلان و مازندران و تشکیل استانی جدید، حرفی غیر منطقی و غیر عملی است و این حرف نظر شخصی فرد و برخواسته از احساسات وی است.

آقازاده گفت: املشی تفکیک خراسان را مثالی برای تفکیک استان‌ها بیان کرده است، توجه به این نکته که استان خراسان ۳۱۳۳۳۵ کیلو متر مربع وسعت، معادل یک پنجم خاک ایران بوده است در حالیکه مساحت گیلان ۳/۱۴۰۴۲ کیلومتر مربع معادل نه (۹) دهم خاک کشور است.

لازم به ذکر است، در روزهای گذشته رهبری املشی، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی‌که چندین دوره سابقه نمایندگی را در کارنامه خود دارد طرح جدایی رودسر و املش از گیلان و جدایی چندین شهرستان از استان مازندران و تشکیل استانی جدید را بیان کرد، این درحالی است که دغدغه اصلی کنونی کشور، گذر از مشکلات اقتصادی می‌باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نیما احمدی 14 آبان 1391
خداییش اگه تو زمان نمایندگیت یدونه از این مصاحبه ها می کردی الان بازم رای می آوردی!!!
vahid 14 آبان 1391
حرف رهبری املشی حرف دل مردمان این منطقه است و مورد حمایت رودسر و املش. این آقای رشتی که دل سوخته واسه مردم این منطقه نداره.
شهسواری 14 آبان 1391
با سلام و احترام- بنظرم آقای آقازاده از کم لطفی های مسئولین استان گیلان به مردم شرق گیلان و نیز بی مهری مسئولین استان مازندران به مردم غرب استان بی خبرند - هر چند که اگر هم همچون گذشته باخبر بودند دردی از دردهای مردم را نمیتوانستند درمان کنند چون ایشان را چه به غرب مازندران و یا شرق گیلان- ضمنا استقلال لازمه رشد و شکوفایی مناطق با استعداد شرق گیلان و غرب مازندران هست- ما دنبال عدالتیم اگر نشد استقلال و رشد با توان ذاتی خودمان- مردم شرق گیلان و غرب مازندران بر کسی پوشیده نیست از دیگران چیزی کمتر ندارند- چقدر بی عدالتی - حتی آقای طاهایی نیز که مردی از غرب مازندران بوده و بر مسند استان مازندران نشسته فقط شعار میدهد و دردمندان غرب هنوز درد در دلهایشان مانده است- کمی فکر کنید و حرف بزنید اقای آقازاده و امثال شماها
نا شناس 14 آبان 1391
استان شدن بخشی از شرق گیلان و غرب مازندران به مرکزیت تنکابن قطعی است و تا 15 روز آتی اعلام رسمی خواهد شد.
نا شناس 14 آبان 1391
اقای اقازاده درست میگوید.خیلی جالب است برخی افراد کامنت میگذارند وبجای تمامی مردم رامسر وتنکابن ورودسرواملش صحبت میکنند .اگر قراربه تفکیک استانها باشد استانهای واجبتری مثل کرمان و اصفهان واذربایجانها وسیستان بلوچستان وفارس و خوزستان وبوشهر وخراسان رضوی ولرستان وهرمزگان و...وجود دارند که فاصله ازمرکز استان و معیشت واقتصادی خیلی واجبتر ومستحقترند ولی به اتحادقومیتی خود افتخار میکنند.باید یزرگ بود تا بزرگی کرد .باتکه شدن گیلان ومازندران جز کلاهی گشاد برسرمردم گیلان ومازندران نمیباشد ولی پولهای کلان برای زمین خواران به ارمغان میاورد.دودانگه ساری
امير 15 آبان 1391
آقاى دودانگه سارى که خيلى پرادعايى و يه کامنت رو زير همه خبرها اسپم ميکنى اگه راست ميگى مرکز استان به يک شهر مرکزى استان مثلا آمل منتقل بشه تا براى مردم شرق و غرب استان مشکلى پيش نياد. مثل همون هرمزگان و کرمانى که خودت گفتى
نا شناس 15 آبان 1391
سردار ببخشيد اولا در زمان نمايندگيت كجا بودي؟! ثانيا شما بهتره وسط دعوا نرخ تعيين نكني ! درباره ليست 28 نفره .... توضيح بده كه بلافاصله از سربازي به بخشداري مركزي فومن منصوب و بلافاصله به استخدام رسمي وزارت كشور دراورديش!
امید 22 آبان 1391
آقای آقازاده آیاازعقب افتادگی های شهرستان رودسرخصوصامنطقه محروم رحیم آباد.وازطرحهای ناتمام وبرزمین مانده وبیمارستان سراپانقص وکمبودرودسرودههاعقب ماندگی شرق گیلان باخبرند!!!؟؟؟
یاصحبت ازسایت نفت گازدرحال راه اندازی رودسرومحرومیت غرب گیلان ازاین ثروت خدادادی دارند؟؟؟؟
امید 22 آبان 1391
آقای آقازاده آیاازعقب افتادگی های شهرستان رودسرخصوصامنطقه محروم رحیم آباد.وازطرحهای ناتمام وبرزمین مانده وبیمارستان سراپانقص وکمبودرودسرودههاعقب ماندگی شرق گیلان باخبرند!!!؟؟؟
یاصحبت ازسایت نفت گازدرحال راه اندازی رودسرومحرومیت غرب گیلان ازاین ثروت خدادادی دارند؟؟؟؟
رضاروستا 8 آذر 1391
سلام انشاالله به لطف خدا ، فرمان رهبر عزيزوتلاش مديران لايق، استان جديد تشكيل مي شود وماهم براي خدمت به هم استاني هاي محترم درخدمت هستيم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.