.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات بیشتر از حادثه تروریستی دیروز در چابهار

یک گروهک تروریستی به نام «حرکت انصار ایران»، مسئولیت حادثه تروریستی دیروز چابهار را بر عهده گرفت. این گروهک تروریستی طی اطلاعیه‌ای، با انتشار تصویر فردی به نام حمزه سراوانی وی را عامل انفجار انتحاری امروز معرفی کرده است.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از رجانیوز، این گروهک در بیانیه‌اش ضمن اعلام اسم این عملیات با نام رعد ۱ مدعی شده که عملیات خود را در کنار یکی از پایگاه‌های سپاه در چابهار انجام داده است! این گروهک تروریستی یکی از شاخه‌های جدا شده از گروهک ریگی پس از دستگیری عبدالمالک می‌باشد.

گفتنی است در این حادثه تروریستی که در محل برگزاری نماز جمعه چابهار در مسجد امام حسین این شهر صورت گرفته است یک دانش آموز سنی و یک دانشجوی شیعه به شهادت رسیده و تعدای کودک نیز زخمی شده‌اند.

شستشوی مغز برای پرورش عامل ترور

«حمزه سراوانی» یکی دیگر از فریب خوردگان انتحاری می‌باشد که دیرور ظهر قصد داشت با به شهادت رساندن تعدادی زن و کودک، تحت القائات مغزشویانه تروریست‌های گروهک ریگی به بهشت برود.

به گزارش زاهدان پرس، کم اطلاعی از امور دینی، ضعف عقلی و شخصیتی، شستشویی قوی مغزی توسط گروه‌های وهابی و از همه مهم‌تر کوتاهی برخی خواص دینی در جلوگیری از افراط‌گری مذهبی در جنوب شرق تاکنون سبب فریب تعداد قابل توجهیی از جوانان کم و سن سال سیستان و بلوچستان شده که ضمن نابودی دنیا و آخرتشان سبب کشتار بسیاری از بی‌گناهان شیعه و سنی این استان شده‌اند.

دو شهیدی که فدای افراط‌گرایی و قبیله‌گری شدند

گروهک ریگی در طول ننگین عمر تروریستی خود تاکنون ده‌ها کودک، زن، دانشجو، کسبه، کارمندو... از اقشار مختلف شیعه و سنی استان را به شهادت رسانده است. این در حالی است که این گروه همواره پس از هر عملیات با صدور بیانیه مدعی شد که برای دفاع از حقوق اهل سنت و قوم بلوچ دست به کشتار نظامیان جمهوری اسلامی می‌زند.

ماهیت کودکش این گروه منفور در جنوب شرق به قدری برملا شده که ادعای کشتار نظامیان در عملیات‌ها تنها برای پر کردن ستون رسانه‌های صهیونیستی و وهابی منطقه ارزش خبری دارد. در همین حال دیروز گروهک انشعابی انصار ایران که چندماهی است پس از اختلاف با محمد زاهد بلوچ سرکرده جندالشیطان تاسیس شده نشان داد که‌‌ همان رویه کشتار کودکان و شهروندان بیگناه شیعه و سنی را در دستور برنامه‌های عملیاتی خود دارد.

در حادثه دیروز علاوه بر زخمی شدن تعدادی کودک، «مرتضی آسوده»، دانش آموز بیگناه سنی به همراه «حامد بزی»، دانشجوی بسیجی به شهادت رسیدند. این دو شهید سندی دیگر بر رسوایی گروهای وهابی مدعی اسلام و حمایت از حقوق اهل سنت در سیستان و بلوچستان می‌باشد که ظاهرا تنها دریافت پول بیشتر از سرویس‌های اظلاعاتی غرب و برخی کشورهای مرتجع عربی منطقه برایشان از همه چیز مهم‌تر است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.695 seconds.