.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور فرمانده سپاه کربلا و 700 بسیجی در مناطق سیل زده بهشهر

بلاغ - فرمانده سپاه کربلا گفت: از ساعات اولیه جاری شدن سیل در بهشهر مجموعه سپاه و بسیج از ناحیه بهشهر وارد عمل شده و با اعزام بیش از 700 نفر از پاسداران و بسیجیان خود به مناطق سیل زده کار امداد رسانی به سیل زدگان را شروع کردند.

سردار شاهچراغی در ادامه افزود: نیروهای بسیجی در غالب 40 گروه 5 نفره تقسیم شده اند و از جمله ماموریت های اصلی این گروه ها، کمک به سیل زدگانی که منزل آنان بر اثر سیل تخریب شده و در منازل و خودروهای خود گرفتار شده اند و همچنین باز کردن معابر و جاده هایی که بر اثر گل و لای و وجود درختان بزرگ مسدود شده است می باشد.

وي در ادامه گفت:تعداد 7 دستگاه کامیون،1دستگاه گریدر،1دستگاه کمر شکن و تعداد زیادی دستگاه های سبک و سنگین مهندسی از بسیج سازندگی استان وارد بهشهر شده اند که در حال حاضر مشغول کار هستند.

فرمانده ارشد سپاه در استان ضمن عرض تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را در این حادثه دلخراش ازدست داده اند بیان داشت:سپاه و بسیج با تمام قوت در صحنه حضور دارند و با جدیت در حال انجام وظیفه در راستای تامین امنیت مردم و شهر است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 مهر 1391
ازسپا ه وبسیج واقعامتشکریم اگر امدادرسانی این ارگان نبود هیچ کی به دادمردم نمیرسید.وهمین طور حوزه علمیه . خدا اجرتان دهد.باعث شرمندگی بقیه مسولین که درخوابند شدید... من الله التوفیق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.