.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوال محسن‌رضایی درباره عملیات حزب‌الله

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پرواز پهباد حزب‌الله بر فراز آسمان سرزمین اشغالی با بیان اینکه این پرواز نشان داد سیستم دفاعی اسرائیل ضعیف‌تر از آن چیزی که سران این رژیم ادعا می‌کنند، گفت: سوالی که مطرح می‌شود این است که از کجا معلوم که این اولین پرواز بوده، شاید پروازهای دیگری نیز صورت گرفته و تنها این پرواز کشف شده باشد؟

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در حاشیه کنفرانس ملی دانشجویی کارآفرینی که در مجتمع فرهنگی تلاش برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه تحریم‌های دشمنان علیه کشورمان را چگونه ارزیابی می‌کنید افزود: آنچه مسلم است این است که ملت ایران از این تحریم‌ها عبور می‌کند. البته این مشروط به ‌آن است که با تدبیر و برنامه ریزی مقابل این تحریم‌ها بایستیم و مسئولان دوراندیشی بیشتری از خود به خرج دهند تا بدینوسیله مردم در اداره کشور و اقتصاد نقش بیشتری داشته باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مطمئنم که ملت ایران طی سال‌های آینده تحریم‌ها را خنثی می‌کنند و اقتصاد ایران را به یک شکوفایی می‌رسانند.

رضایی همچنین در پاسخ به این سوال که اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه کشور باید به مسیر سابق خود برگردد افزود: هر کسی می‌تواند دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح کند. آن چیزی که مهم است آن است که در شرایط کنونی کشور همه باید دست به دست هم دهیم تا از این شرایطی که هم آن کنون دشمنان برای ما ساخته‌اند با سربلندی عبور کنیم

وی افزود: من نظر خاصی در رابطه با اظهارات هاشمی رفسنجانی ندارم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به این سوال که پرواز پهباد حزب‌الله بر فراز آسمان سرزمین اشغالی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ افزود: این پرواز نشان داد سیستم دفاعی اسرائیل ضعیف‌تر از آن چیزی که سران این رژیم ادعا می‌کنند. ضمن آنکه مردمی که در سرزمین‌های اشغالی ساکن هستند به ادعای سردمداران این رژیم پی بردند.

وی افزود: سوالی که مطرح می‌شود این است که از کجا معلوم که این اولین پرواز بوده، شاید پروازهای دیگری نیز صورت گرفته و تنها این پرواز کشف شده باشد؟
رضایی در پاسخ به سوالی در خصوص حضورش در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، گفت: هنوز تصمیمی در این رابطه نگرفته‌ام.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : حزب الله , رضایی
نظرات خوانندگان :

مهدی زنگیابادیان 9 بهمن 1393
این بهلاکت رسیده ها ازکودک کشهای حمله به غزه اند هنوزبایدانتقام اصلی بافدرت الهی ازاین حیوان صفتها گرفته شود.انشاالله/وقتی بادوربین صحنه کشتارمردم بیگنناه غزه راباشادی تماشا میکردین فکرانتقام الهی نبودید.هنوزازاین دستاوردهای خودتان درراهست/

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.