.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حزب الله به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؛
اولین واکنش حزب‌الله به تجاوز قنیطره/ احتمال اسارت یک صهیونیست در شبعا
چندی پیش بود که رژیم صهیونیستی در حمله موشکی یک کاروان متعلق به حزب‌الله لبنان را هدف قرار داد که باعث شهادت 6 رزمنده این حزب و یک فرمانده ایرانی شد. بعد از آن بود که حزب‌الله اعلام کرد به این اقدام صهیونیست‌ها پاسخ خواهد داد و حالا به نظر می رسد پاسخ دهی حزب الله آغاز شده است.

شمال نیوز: چندی پیش بود که رژیم صهیونیستی در حمله موشکی یک کاروان متعلق به حزب‌الله لبنان را هدف قرار داد که باعث شهادت 6 رزمنده این حزب و یک فرمانده ایرانی شد. بعد از آن بود که حزب‌الله اعلام کرد به این اقدام صهیونیست‌ها پاسخ خواهد داد و حالا به نظر می رسد پاسخ دهی حزب الله آغاز شده است.

رسانه‌های خبری از حمله حزب‌الله به کاروان نظامیان صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر دادند که باعث کشته شدن 15 نظامی صهیونیستی و زخمی شدن 9 تن از آنها شد.

 



در حالی که پایگاه خبری «والا» در دقایق اولیه این رویداد گزارش داد، یک بمب دست‌ساز در خودروهای متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی منفجر شده است، تلویزیون اسرائیل گزارش داد، چند خمپاره از خاک لبنان به اراضی اشغالی شلیک شده است. تلویزیون المیادین نیز از آتش‌ گرفتن یک خودروی زرهی «هامر» بر اثر اصابت یک موشک ضد زره به آن خبر داد.

تلویزیون العربیه نیز در خبری جهت دار، مدعی تلاش برای به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیستی شد. کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد احتمال دارد یک نظامی صهیونیستی نیز مفقود شده باشد. شبکه تلویزیونی «المیادین» نیز از کشته شدن 15 سرباز صهیونیست و زخمی شدن 9 تن از آنها خبر داد که حال 5 نفر از آنها وخیم است.

به دنبال این اتفاق، المنار به نقل از رسانه های اسرائیلی از اعزام تعداد زیادی از نظامیان صهیونیستی به مزارع شبعا خبر داد.

پایگاه خبری «لبنان دیبیت» نیز گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی اصابت موشک ضدزرهی به یکی از خودروهای ارتش صهیونیستی در روستای «الغجر» در منطقه جبل دوف در شمال سرزمین‌های اشغالی را تایید کرده است.

تلویزیون المیادین در خبر دیگری اعلام کرد که توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «کفرشوبا» واقع در جنوب لبنان را هدف حملات خمپار‌ه‌ای قرار داد.

یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن خاک جنوب لبنان با هشت خمپاره سخن گفت. در پی حمله توپخانه‌ای دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان، چند یگان ارتش این کشور در منطقه «المیسات» در نزدیکی منطقه «الغجر» به مسافت اندکی از مرزهای فلسطین اشغالی مستقر شده و عملیات پاکسازی و بازرسی خود را آغاز کردند.

به دنبال این حمله خمپاره‌ای به ساکنان نزدیک مرز لبنان توصیه شده به خاطر بحرانی شدن اوضاع، در خانه‌های خود بمانند.


احتمال اسارت یک صهیونیست در شبعا

از سوی دیگر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از احتمال اسارت یک نظامی این رژیم در مزارع شبعا خبر دادند.به گزارش العالم، در پی اصابت چندین موشک ضد زره به منطقه مزارع شبعا، شماری از نظامیان این رژیم مجروح شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی خاطرنشان کردند در این حملات 6 نظامی مجروح شدند که وضعیت 4 نفر از آنان وخیم است.برخی رسانه های این رژیم نیز از احتمال اسارت یک نظامی خبر دادند.ارتش رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد که یک خودروی نظامی این رژیم هدف موشک ضد زره قرار گرفته است.

خبرنگار العالم از لبنان گزارش داد، رژیم صهیونیستی مناطق نزدیک مزارع شبعا را گلوله باران کرد.


فرودگاه‌ها و مسیرهای اصلی در شمال بسته شد

در پی این اتفاق، ارتش رژیم صهیونیستی منطقه شمال اسرائیل را منطقه بسته نظامی اعلام کرد. همچنین مسیرهای اصلی از کریات شمونه به شمال و غرب فلسطین اشغالی نیز بسته اعلام شد.

از طرف دیگر، رسانه‌های اسرائیلی از بسته شدن دو فرودگاه شهر حیفا و راش‌بینا، خبر دادند.

جلسه فوق‌العاده ستاد مشترک ارتش

شبکه خبری «ال.بی.سی» لبنان گزارش کرد که «بنی گانتز» رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل یک جلسه فوق‌العاده برای بررسی این حادثه تشکیل می‌دهد.

یکشنبه هفته گذشته، رژیم صهیونیستی در حمله موشکی یک کاروان متعلق به حزب‌الله لبنان را هدف قرار داد که باعث شهادت 6 رزمنده این حزب و یک فرمانده ایرانی شد. بعد از آن بود که حزب‌الله اعلام کرد به این اقدام صهیونیست‌ها پاسخ خواهد داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.