.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه 170 نماینده در اعتراض به احمدی‌نژاد

یانیه 170 نماینده در اعتراض به اظهارات رئیس جمهور در نشست خبری همچنین طرح سئوال از رئیس جمهور با 102 امضا به هیئت رئیسه مجلس تحویل داده شد.

به گزارش شمال نیوز، علی ایرانپور در گفتگو با مهر، با اشاره به امضای طرح سئوال از رئیس جمهور توسط 102 نماینده گفت: این طرح در آخرین لحظات جلسه علنی امروز مجلس تحویل هیئت رئیسه شد و احتمالا روز یکشنبه 23 مهرماه اعلام وصول خواهد شد.

نماینده مردم مبارکه محورهای سئوال از رئیس جمهور را نوسانات بازار ارز ، عملکرد نامناسب بانک مرکزی ، گرانی های اخیر و مشکلات اقتصادی عنوان کرد.

این طرح به محمد رضا باهنر تحویل داده شد.

وی همچنین تصریح کرد: 170 نماینده مجلس شورای اسلامی بیانیه ای در خصوص اظهارات رئیس جمهور در نشست خبری صادر کردند که این بیانیه امروز تحویل هیئت رئیسه شد و قرار است در جلسه علنی 23 مهرماه قرائت شد.

ایرانپور گفت: نمایندگان در این بیانیه از رئیس جمهور تقاضا کردند فضای آرامش و تعامل را در کشور بیشتر کند و از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت بیشتری داشته باشند.

وی همچنین گفت: موضوع تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان نیز روز یکشنبه در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد البته نمایندگان استیضاح کننده وزیر ورزش اعتقاد دارند در روز استیضاح تعداد امضاها به کمتر از 10 عدد نرسید و لغو استیضاح خلاف آیین نامه بود و ما اعتقاد داریم تا آخرین لحظه 10 امضا باقی بود.

ایرانپور گفت: معتقدیم در عرصه ورزش اشکالات بسیاری وجود دارد و باید با تحقیق و تفحص مشکلات برطرف شود.




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شاکری 20 مهر 1391
مردم بیچاره شدند آقایان تازه دارن سوال می پرسن که تو مملکت چه خبره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.