.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا از مقام خود به صورت اعتراضی استعفا داده است. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا از مقام خود به صورت اعتراضی استعفا داده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران و گسترش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته اند.(ادامه)
۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند. حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند.(ادامه)
براساس گزارش‌ها، کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا به خاطر تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی و غیرحضوری برگزار می شود. جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
براساس گزارش‌ها، کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا به خاطر تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی و غیرحضوری برگزار می شود.(ادامه)
حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد. حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد.(ادامه)
مرد میانسال که پس از قتل همسرش دو روز جسد را زیر تخت‌خواب فرزندش مخفی کرده بود، به اداره آگاهی رفت و ناپدید شدن او را گزارش کرد. مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند
مرد میانسال که پس از قتل همسرش دو روز جسد را زیر تخت‌خواب فرزندش مخفی کرده بود، به اداره آگاهی رفت و ناپدید شدن او را گزارش کرد.(ادامه)
واکنش عباس عبدی به مصوبه منع شکایت از مقامات
عباس عبدی به مصوبه منع شکایت از مقامات دولتی و حکومتی در دفاتر قضایی واکنش نشان داد.(ادامه)
بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی
بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد.(ادامه)
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است. عملیات وعده صادق چه دستاوردهایی داشت؟
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد. احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟
بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد.(ادامه)
مسئولین مدرسه "جامعه مایکلا" در شمال لندن، دیماه سال گذشته مانع اقامه نماز دانش‌آموزان در وقت نهار در حیاط این مدرسه شدند. حالا پس از شکایت حقوقی دانش‌آموزان از مدیران مدرسه، دادگاه عالی انگلیس از این اقدام اسلام‌ستیزانه حمایت کرده است. موج جدید اسلام‌ستیزی در بریتانیا؛ شما حق ندارید در مدرسه نماز بخوانید
مسئولین مدرسه "جامعه مایکلا" در شمال لندن، دیماه سال گذشته مانع اقامه نماز دانش‌آموزان در وقت نهار در حیاط این مدرسه شدند. حالا پس از شکایت حقوقی دانش‌آموزان از مدیران مدرسه، دادگاه عالی انگلیس از این اقدام اسلام‌ستیزانه حمایت کرده است.(ادامه)
بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد. افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
بین فاکتورهای تعیین‌کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خواروبار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد.(ادامه)
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است. استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است.(ادامه)
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند. ارزیابی تاثیر شهادت فرزندان هنیه بر مذاکرات فلسطینی‌ها
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
در پی کشف جسد دختری جوان، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او درحالی ادامه دارد که بررسی‌ها نشان می‌دهد، راننده یک خودروی پراید جسد وی را در خیابان رهاکرده است. راز مرگ دختر جوان در سینه مرد پراید سوار
در پی کشف جسد دختری جوان، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او درحالی ادامه دارد که بررسی‌ها نشان می‌دهد، راننده یک خودروی پراید جسد وی را در خیابان رهاکرده است.(ادامه)
شمال نیوز :  ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است .... معدنکاری بی‌ضابطه و تخریب البرز مرکزی !
شمال نیوز : ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است ....(ادامه)
خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دست مقاومت فلسطین، جلسه کنست را برهم زدند. خانواده‌های اسرای اسرائیلی جلسه کنست را برهم زدند
خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دست مقاومت فلسطین، جلسه کنست را برهم زدند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: سیاست‌های دولت در خصوص کنترل قیمت‌ها زمانی می‌تواند رونق بخش تولید را به همراه داشته باشد که هدف آن یعنی مهار تورم محقق شود؛ اما نه تنها تورم مهار نشده؛ بلکه تولیدکننده به ورطه نابودی سوق داده شده است. آدرس غلط قیمت گذاری دستوری به بازار/ نه تورم کنترل شد نه تولید رونق گرفت
رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: سیاست‌های دولت در خصوص کنترل قیمت‌ها زمانی می‌تواند رونق بخش تولید را به همراه داشته باشد که هدف آن یعنی مهار تورم محقق شود؛ اما نه تنها تورم مهار نشده؛ بلکه تولیدکننده به ورطه نابودی سوق داده شده است.(ادامه)
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد. یارانه این افراد در سال 1403 قطع می شود
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد.(ادامه)
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟ چگونه دهک خود را تغییر دهید؟
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟(ادامه)
لیلا برخورداری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سال نو را با انتشار دعای یا مقلب القلوب و الابصار در صفحه خود تبریک گفته بود، مورد حمله اکانت های مجازی قرار گرفت! حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن دعای یا مقلب‌القلوب!
لیلا برخورداری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سال نو را با انتشار دعای یا مقلب القلوب و الابصار در صفحه خود تبریک گفته بود، مورد حمله اکانت های مجازی قرار گرفت!(ادامه)
مقام‌های سوئد هشت تن را به خاطر اعتراض به جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه در ضمن یک جلسه بحث و مناظره پارلمانی در ماه گذشته میلادی تحت پیگرد قضایی قرار دادند. سوئد حامیان فلسطین را تحت پیگرد قضایی قرار داد
مقام‌های سوئد هشت تن را به خاطر اعتراض به جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه در ضمن یک جلسه بحث و مناظره پارلمانی در ماه گذشته میلادی تحت پیگرد قضایی قرار دادند.(ادامه)
همزمان با تنش میان تل آویو و واشنگتن درباره رأی ممتنع آمریکا درباره قطعنامه آتش بس در غزه، رویترز از قصد نتانیاهو برای اعزام هیاتی به واشنگتن طی هفته آینده برای گفت‌وگو درباره رفح خبر داد. تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!
همزمان با تنش میان تل آویو و واشنگتن درباره رأی ممتنع آمریکا درباره قطعنامه آتش بس در غزه، رویترز از قصد نتانیاهو برای اعزام هیاتی به واشنگتن طی هفته آینده برای گفت‌وگو درباره رفح خبر داد.(ادامه)
براساس گزارش منابع آگاه، مقامات صهیونیستی احتمال دستیابی به توافقی برای آزادی اسرای غزه را رد نمی‌کنند. عقب نشینی نتانیاهو دربرابر حماس با موافقت برای آزادی ۸۰۰ فلسطینی
براساس گزارش منابع آگاه، مقامات صهیونیستی احتمال دستیابی به توافقی برای آزادی اسرای غزه را رد نمی‌کنند.(ادامه)
برخی کارمندان دولتی در آمریکا در اعتراض به جنگ غزه بدنبال استعفا هستند. تصمیم کارمندان دولتی آمریکا به استعفا به دلیل جنگ غزه
برخی کارمندان دولتی در آمریکا در اعتراض به جنگ غزه بدنبال استعفا هستند.(ادامه)
رئیس شورای استان بوشهر گفت: ۳عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند. ۳ عضو شورای شهر سلب عضویت قطعی شدند
رئیس شورای استان بوشهر گفت: ۳عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند.(ادامه)
به دستور دادگاه عالی اسپانیا و به عنوان یک اقدام احتیاطی به طور موقت دسترسی شهروندان این کشور به پیام رسان تلگرام قطع شده است. تلگرام در اسپانیا فیلتر شد
به دستور دادگاه عالی اسپانیا و به عنوان یک اقدام احتیاطی به طور موقت دسترسی شهروندان این کشور به پیام رسان تلگرام قطع شده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 303 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.33 seconds.