.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوابیه دیوان محاسبات مازندران به یک خبر و توضیحات شمال نیوز
در پی درج مطلبی با عنوان بسیج امکانات دولتی برای زمین خالی دیوان محاسبات! اداره کل دیوان محاسبات استان مازندران و شرکت تعاونی مسکن دیوان محاسبات جوابیه به این سایت ارسال که عینا" آورده می شود.
جوابیه دیوان محاسبات مازندران به یک خبر و توضیحات شمال نیوز

در پی درج مطلبی با عنوان بسیج امکانات دولتی برای زمین خالی دیوان محاسبات! اداره کل دیوان محاسبات استان مازندران و شرکت تعاونی مسکن دیوان محاسبات جوابیه به این سایت ارسال که عینا" آورده می شود:

 بسمه تعالی
« با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص) »
مدیریت محترم سایت خبری شمال نیوز
سلام علیکم ؛
احتراماً در پاسخ به درج خبر کذب مورخ 10/7/91 با کد 67033 با عنوان " بسیج امکانات دولتی برای زمین خالی دیوان محاسبات " ضمن ابراز تأسف از درج و انتشار خبر مذکور و تکذیب ادعاهای مطروحه موارد ذیل به منظور تنویر افکار عمومی ارائه می¬گردد، شایسته است نسبت به درج آن در سایت به همان ترتیب و شکل اقدام نمائید:
1- شرکت تعاونی مسکن کارکنان دستگاه¬های دولتی دارای شخصیت حقوقی مستقل بوده و در چارچوب اساسنامه
و قوانین حاکم بر شرکت¬های تعاونی در جهت اهداف تعیین شده فعالیت نموده و هیچگونه ارتباط موضوعی با سازمان¬های متبوع خود نداشته و در مورد شرکت تعاونی کارکنان دیوان محاسبات استان مازندران هم به همین گونه است و تأکید می-گردد که کارکنان دیوان محاسبات همواره رعایت اخلاق حرفه¬ای را سر لوحه کار خود قرار داده¬اند و آن را بخشی از وظایف¬ ذاتی خود می¬دانند.
2- قطعه زمین مورد اشاره در سال 1372 (حدود بیست سال پیش) در روستای طبرسولاهو از توابع شهر کلاردشت در راستای سیاست¬های دولت و رویه¬های معمول برای تعاونی¬های مسکن و بعد از اخذ مجوز کمیسیون ماده (32) از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شرکت تعاونی مسکن کارکنان دیوان محاسبات استان مازندران در ازاء پرداخت قیمت زمین مذکور و طی کلیه مراحل قانونی همانند سایر موارد مربوط به تعاونی¬های مسکن واگذار گردید؛ که بدلیل عدم مرغوبیت اراضی مذکور نسبت به سایرین تاکنون ارزش افزوده¬ای نداشته است.
3- زمین مورد اشاره متعلق به کارکنانی بوده که بعضاً بازنشسته و یا فوت شده و بدون استفاده از امکانات دولتی و با صرف هزینه شخصی نسبت به تفکیک، آماده سازی و دیوار کشی داخلی زمین جداگانه اقدام نموده¬اند.
4- عدم وجود زیرساخت¬های اولیه همچون جاده و تأسیسات زیربنایی بعد از گذشت بیست سال از واگذاری زمین و عدم استفاده از امکانات موجود در روستا توسط اعضاء شرکت تعاونی و نیز عدم دریافت زمین از سوی مدیران و مسئولین دیوان محاسبات از بدو تحویل زمین تاکنون قطعاً بر هر منصفی رافع شائبه مطروحه می¬باشد.
5- وفق بررسی¬ها آسفالت جاده بر اساس پی¬گیری¬های اهالی ساکن روستا و در محدوده روستا و طی مراحل قانونی
و مبادله موافقتنامه و با رعایت مقررات ناظر از جمله ماده (19) قانون برنامه و بودجه، با عنوان بهسازی و تکمیل راه-ها صورت پذیرفته و جاده مذکور از قبل موجود بوده لیکن بدلیل سختی عبور و مرور اهالی روستا، دستگاه متولی نسبت به بهسازی و آسفالت کوچه روستایی اقدام نموده که ارتباطی با اراضی مذکور نداشته و اراضی مذکور فاقد خیابان و کوچه و آسفالت و زیرساخت¬های دیگر می¬باشد.
6- سایر تأسیسات احداثی از جمله آب، برق و گاز مورد استفاده اهالی مستقر در منطقه بود و تاکنون هیچ یک از اعضاء تعاونی از آن استفاده ننموده و اساساً زمین مذکور فاقد تأسیسات زیربنایی از جمله آسفالت، آب و برق و... بوده است.
7- شرکت تعاونی مسکن کارکنان دیوان محاسبات استان ضمن ابراز تأسف از نشر این خبر کذب حق طبیعی خود می¬داند که نسبت به پی¬گیری قضایی موضوع اقدام نماید.
شرکت تعاونی مسکن کارکنان
دیوان محاسبات استان مازندران

 توضیحات شمال نیوز:

خبر منتشر شده بر اساس اظهارات عضو شورای اسلامی بخش و گزارش مردمی در منطقه بوده و شمال نیوز هیچگونه دخل و تصرفی در آن نداشته است.
علی ایحال با توجه به انتظار افکار عمومی از رسانه ها مبنی بر پیگیری مطالبات آنها  شمال نیوز مبادرت به انتشار این مطلب نموده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

منوچهر 15 مهر 1391
سلام-پرسش اینست که: اصولا شرکتهای تعاونی مسکن برای رفع نیاز ضروری مسکن و کاهش هزینه ها اقدام به ساخت مسکن درمنطقه استقرار آن نهاد باید بنماید حالا مدیران محترم میخواستند که کارکنان دیوان محاسبات استان هر روز از کلاردشت به ساری ببرند و عصرها به کلاردشت برگردانند؟؟؟؟؟؟؟؟ منطق ین عمل جز سودجویی چیز دیگریست؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 17 مهر 1391
مسئولان محترم دیوان محاسبات حتماً برای زمین فریدونکنار که در مجاورت انبار طریق القدس و همسان با زمینهای در حال ساخت کارکنان شرکت غله هم حتماً توضیحاتی دارند که چگونه آن را تصاحب نموده و منابع ساخت آن را هم چگونه تهیه می نمایند . البته عملکرد این دستگاه محاسباتی را فقط در یک جمله کوتاه (( آنکه که حساب پاک است ار محاسبه چه باک است )) واب به روزی که بگندد نمک!!!!!
جعفر 17 مهر 1391
با سلام آیا دیوان محترم محاسباب این جوابیه را اگر از دستگاه دیگری بود می پسندید ؟ و برای مدیران آن دستگاه پرونده سازی نمی کرد و یا کاری نمی کردند که اعضای تعاونی مسکن دیگر قادر به پیگیری نباشند تا آنجاییکه من اطلاع دارم دستگاه دیوان محاسبات در شهرستانها شعبه ندارد چطور ممکن است در کلارشت از ( به قول خودشان ) از بنیاد مسکن زمین گرفتند ؟ آیا همین اقدام غیر قانونی نیست ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.