.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به هر بهانه‌ای و در راستای منافع شخصی خود مخالف پایان دادن به جنگ در نوار غزه است امروز (سه‌شنبه) مدعی شد که طرح پیشنهادی جنبش حماس با خواسته‌های ضروری این رژیم فاصله دارد. رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به هر بهانه‌ای و در راستای منافع شخصی خود مخالف پایان دادن به جنگ در نوار غزه است امروز (سه‌شنبه) مدعی شد که طرح پیشنهادی جنبش حماس با خواسته‌های ضروری این رژیم فاصله دارد.(ادامه)
​ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت. پنجشنبه تعطیل می‌شود یا شنبه؟
​ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.(ادامه)
گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد. واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد.(ادامه)
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد. دعوای زناشویی هادی و ناصر همچنان در فضای مجازی ادامه دارد!
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد.(ادامه)
در پی انتشار خبری در فضای مجازی با عنوان مسمومیت دانش آموزان ایذه‌ای، آموزش و پرورش ایذه جوابیه‌ای را منتشر کرد. توضیحات آموزش و پرورش ایذه درباره بدحالی تعدادی از دانش آموزان
در پی انتشار خبری در فضای مجازی با عنوان مسمومیت دانش آموزان ایذه‌ای، آموزش و پرورش ایذه جوابیه‌ای را منتشر کرد.(ادامه)
اردیبهشت سال جاری محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس در توییتی به موضوع شکایت محمدباقر قالی باف از اسحاق جهانگیری اشاره کرد و توضیح داد که قالی باف سال۹۶ به دلیل دروغ‌های آقای جهانگیری از او شکایت کرد، اگر قوه قضاییه وقت همان زمان به این شکایت رسیدگی می‌کرد باعث بازدارندگی از دروغ‌گویی در مناظرات می‌شد. جهانگیری به جرم توهین و افتراء محکوم به ۱۲ ماه حبس تعزیری شد
اردیبهشت سال جاری محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس در توییتی به موضوع شکایت محمدباقر قالی باف از اسحاق جهانگیری اشاره کرد و توضیح داد که قالی باف سال۹۶ به دلیل دروغ‌های آقای جهانگیری از او شکایت کرد، اگر قوه قضاییه وقت همان زمان به این شکایت رسیدگی می‌کرد باعث بازدارندگی از دروغ‌گویی در مناظرات می‌شد.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس جمهور و در پاسخ به واکنش های تند صورت گرفته از سوی سازمان خصوصی سازی ... پاسخ احمد توکلی به سازمان خصوصی سازی در مورد مصوبه مولدسازی
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس جمهور و در پاسخ به واکنش های تند صورت گرفته از سوی سازمان خصوصی سازی ...(ادامه)
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است. پشت پرده حمله سریالی به رسانه ملی؛ محمد مهاجری و سه احتمال، فتنه افروز جدید، ناکام سیاسی یا دگردیس فرهنگی؟!
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : با پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قطعه مورد نیاز تامین و خریداری گردید و تا هفته آینده مشکل سی تی اسکن این مرکز رفع می شود و آماده ارائه خدمت به مردم عزیز می باشد . پاسخ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به گزارش « شمال نیوز »
شمال نیوز : با پیگیری های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قطعه مورد نیاز تامین و خریداری گردید و تا هفته آینده مشکل سی تی اسکن این مرکز رفع می شود و آماده ارائه خدمت به مردم عزیز می باشد .(ادامه)
بهزیستی مازندران در خصوص اخبار منتشر شده درباره وجود یک گدا با دو کارمند و درآمد ماهانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی گدا‌ها در ساری جوابیه داد. ماجرای گدایی که گفتند دو کارمند دارد
بهزیستی مازندران در خصوص اخبار منتشر شده درباره وجود یک گدا با دو کارمند و درآمد ماهانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی گدا‌ها در ساری جوابیه داد.(ادامه)
شمال نیوز : شهرداری ساری در جوابیه ای به خبر شمال نیوز با عنوان «تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری»  واکنش نشان داد و نوشت : پرداخت حقوق کارکنان با یک ماه تاخیر انجام می شود . شهرداری ساری : پرداخت حقوق کارکنان با یک ماه تاخیر انجام می شود
شمال نیوز : شهرداری ساری در جوابیه ای به خبر شمال نیوز با عنوان «تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری» واکنش نشان داد و نوشت : پرداخت حقوق کارکنان با یک ماه تاخیر انجام می شود .(ادامه)
شمال نیوز : بدنبال انتشار خبری با عنوان « خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان قائم شهر » ، روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران با صدور جوابیه ای از راه اندازی مجدد این دستگاه خبر داد . مشکل خرابی سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر بطور کامل برطرف گردید‌ / در این مدت بیماران اورژانسی و بستری مشمول پرداخت هزینه مازاد نشدند
شمال نیوز : بدنبال انتشار خبری با عنوان « خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان قائم شهر » ، روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران با صدور جوابیه ای از راه اندازی مجدد این دستگاه خبر داد .(ادامه)
سناریو تجزیه‌طلبان بعد از دختر کرد، بلوچ و ترک / «دختر عرب» چه زمانی وارد داستان می‌شود؟
تجزیه‌طلبان در جریان فتنه اخیر برای تحقق اهداف خود 2 کار را همزمان پیگیری کردند؛ کشته‌سازی از اقوام مختلف از بلوچ تا تُرک و قربانی کردن دختران جوان برای تهییج عواطف مردم. حالا باید دید دختر عرب کی وارد داستان تجزیه‌طلبان می‌شود.(ادامه)
ماجرای ضرب و شتم یک معلول در مازندران
بهزیستی مازندران در خصوص خبر منتشر شده از ضرب و شتم و سوختگی بدن فرد دارای معلولیت در فضای مجازی جوابیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
حذف تست کرونا برای زائران ایرانی در سفر عراق
سازمان حج و زیارت از حذف گواهی تست PCR برای زائران ایرانی که به عراق سفر می‌کنند، خبر داد و تاکید کرد: از این پس فقط با کارت معتبر واکسیناسیون می‌توان به عراق سفر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: روابط عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص رای اخیر هیات تخصصی دیوان عدالت اداری مبنی بر دریافت مالیات از حق عائله مندی جوابیه ای صادر کرد. پاسخ دیوان عدالت اداری به کسر مالیات از حق عائله‌مندی / هنوز این رای نهایی نشده است
شمال نیوز: روابط عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص رای اخیر هیات تخصصی دیوان عدالت اداری مبنی بر دریافت مالیات از حق عائله مندی جوابیه ای صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : گفته می شود طی دو سال اخیر هیئتی به عنوان هیئت قانون اساسی در حال تحقیق و بررسی قانون اساسی و پتانسیل ها و مشکلات موجود برای تغییر آن است و با توجه به صحبت هایی که در این باره از سال ۹۰تاکنون شنیده می شود بعید نیست که حذف جایگاه ریاست جمهوری و گذار به سمت ساختار پارلمانی مدنظر طرفداران تغییر قانون اساسی باشد. ​رئیسی آخرین رئیس جمهور ایران ؟! / چه کسانی، سودای نخست وزیری دارند؟
شمال نیوز : گفته می شود طی دو سال اخیر هیئتی به عنوان هیئت قانون اساسی در حال تحقیق و بررسی قانون اساسی و پتانسیل ها و مشکلات موجود برای تغییر آن است و با توجه به صحبت هایی که در این باره از سال ۹۰تاکنون شنیده می شود بعید نیست که حذف جایگاه ریاست جمهوری و گذار به سمت ساختار پارلمانی مدنظر طرفداران تغییر قانون اساسی باشد.(ادامه)
شمال نیوز : بدنبال انتشار خبر پرحاشیه برخی از رسانه ها به نقل از مدیرکل دیوان محاسبات استان مازندران مبنی بر « دست دوم بودن تجهیزات کارخانه زباله سوز ساری » و بازنشر آن از سوی شمال نیوز و  .... جوابیه اداره کل دیوان محاسبات مازندران به یک خبر و حواشی آن
شمال نیوز : بدنبال انتشار خبر پرحاشیه برخی از رسانه ها به نقل از مدیرکل دیوان محاسبات استان مازندران مبنی بر « دست دوم بودن تجهیزات کارخانه زباله سوز ساری » و بازنشر آن از سوی شمال نیوز و ....(ادامه)
شمال نیوز : عدم مشاركت شهرداری از محل منابع داخلي در اجراي پروژه، طولاني شدن انتخاب موقعيت مكاني مناسب جهت اجراي پروژه (بيش از سه ماه زمان صرف اخذ استعلامات از مراجع ذي صلاح  شده است) ، عدم مديريت منابع مالي در شهرداري .... مديريت شهري پل سفيد با آگاهي و اطلاع دقيق اطلاع رسانی کند / عدم مشارکت و مديريت منابع مالي در شهرداري پل سفید پروژه را طولانی کرد نه تخصیص اعتبارات قطره چکانی
شمال نیوز : عدم مشاركت شهرداری از محل منابع داخلي در اجراي پروژه، طولاني شدن انتخاب موقعيت مكاني مناسب جهت اجراي پروژه (بيش از سه ماه زمان صرف اخذ استعلامات از مراجع ذي صلاح شده است) ، عدم مديريت منابع مالي در شهرداري ....(ادامه)
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان « شهرداری ساری مصادره املاک توسط تأمین اجتماعی را تایید کرد » در پایگاه خبری شمال  نیوز ، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی مازندران جوابیه ای صادر کرد. واکنش اداره کل تامین اجتماعی مازندران به خبر منتشر شده در شمال نیوز
شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان « شهرداری ساری مصادره املاک توسط تأمین اجتماعی را تایید کرد » در پایگاه خبری شمال نیوز ، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی مازندران جوابیه ای صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران به اظهارات مدیرکل کتابخانه‌های استان درباره برگشت اعتبار ساخت کتابخانه مرکزی ساری گفت: باید اداره کل کتابخانه استان به عنوان دستگاه بهره‌بردار موضوع را از طریق وازرتخانه مربوطه پیگیری کند. واکنش سازمان مدیریت مازندران به اظهارات مدیرکل کتابخانه‌های استان
شمال نیوز : سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران به اظهارات مدیرکل کتابخانه‌های استان درباره برگشت اعتبار ساخت کتابخانه مرکزی ساری گفت: باید اداره کل کتابخانه استان به عنوان دستگاه بهره‌بردار موضوع را از طریق وازرتخانه مربوطه پیگیری کند.(ادامه)
شمال نیوز: دولت رئیسی در حال تبدیل شدن به مسئول شرایط وقت است و در مقابل کارگزاران دولت سابق از مدافعان وضع موجود به منتقدان در حال تغییر وضعیت هستند. سلیمی نمین : اصلاح‌طلبان می‌خواهند رئیسی را وارد دام کنند
شمال نیوز: دولت رئیسی در حال تبدیل شدن به مسئول شرایط وقت است و در مقابل کارگزاران دولت سابق از مدافعان وضع موجود به منتقدان در حال تغییر وضعیت هستند.(ادامه)
ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح اجباری شد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه زائرانی که می‌خواهند به سفر عتبات عالیات مشرف شوند حتماً در سامانه سماح ثبت نام کنند. (ادامه)
غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با انتشار جوابیه به اظهارات روز گذشتۀ «محمود احمدی‌نژاد» واکنش نشان داد و تحلیلش از رد صلاحیت احمدی‌نژاد را مبتنی بر رد صلاحیت وی در سال ۹۶ و توصیه سخنگوی شورای نگهبان به عدم ثبت‌نام مجدد رد صلاحیت‌شده‌ها دانست. دست‌بوسی فرح دروغ چندش‌آوری بود/ شکایت می‌کنم
غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با انتشار جوابیه به اظهارات روز گذشتۀ «محمود احمدی‌نژاد» واکنش نشان داد و تحلیلش از رد صلاحیت احمدی‌نژاد را مبتنی بر رد صلاحیت وی در سال ۹۶ و توصیه سخنگوی شورای نگهبان به عدم ثبت‌نام مجدد رد صلاحیت‌شده‌ها دانست. (ادامه)
شمال نیوز : با توجه به موارد مطروحه تاکید داریم آموزش و پرورش مازندران باید ضمن ابلاغ طرح به ادارات شهرستان‌ها و مناطق، نسبت به اجرای کامل آن بکوشد و  .... پول خانواده‌های پیش دبستانی را پس بدهید یا وزیر بخشنامه را پس بگیرد!
شمال نیوز : با توجه به موارد مطروحه تاکید داریم آموزش و پرورش مازندران باید ضمن ابلاغ طرح به ادارات شهرستان‌ها و مناطق، نسبت به اجرای کامل آن بکوشد و ....(ادامه)
شمال نیوز : اداره کل آموزش و پرورش مازندران برای ابلاغ موضوعی زیربنایی و کاملاً تخصصی که شخص وزیر ، روز دوم مهرماه، تکلیف آن را با یک طرح ملی، مشخص کرد، هیچ عجله‌ای ندارد و تازه قصد کرده به‌زودی –احتمالاً پس از نقد شمال‌نیوز- نحوه اجرای آن را به شهرستان‌ها و مناطق ابلاغ خواهد کرد و.... جوابیه اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران + توضیحات «شمال‌نیوز»
شمال نیوز : اداره کل آموزش و پرورش مازندران برای ابلاغ موضوعی زیربنایی و کاملاً تخصصی که شخص وزیر ، روز دوم مهرماه، تکلیف آن را با یک طرح ملی، مشخص کرد، هیچ عجله‌ای ندارد و تازه قصد کرده به‌زودی –احتمالاً پس از نقد شمال‌نیوز- نحوه اجرای آن را به شهرستان‌ها و مناطق ابلاغ خواهد کرد و....(ادامه)
این‌جانب از بدو بازداشت (درحالی‌که در خارج از حوزه قضائی تهران و در شهرستان آمل بدون دریافت نیابت قضائی از شهرستان آمل ناهار میهمان منزل ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ...

در منزل آقای آملی لاریجانی، توسط یک گروه 50 نفره، بازداشت شدم / تنها گناه من 20 سال خدمت صادقانه در قوه قضائیه است !
این‌جانب از بدو بازداشت (درحالی‌که در خارج از حوزه قضائی تهران و در شهرستان آمل بدون دریافت نیابت قضائی از شهرستان آمل ناهار میهمان منزل ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ... (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره ریاست جمهوری خانم ها گفت: دقیقاً مسئله ممنوعیت‌های قانونی نیست و پای مسائل فرهنگی در میان است. شاید در دوره‌ای ریاست جمهوری خانم‌ها هم اتفاق بیفتد.... سخنگوی شورای نگهبان: شاید در دوره‌ای رئیس جمهور زن هم داشته باشیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره ریاست جمهوری خانم ها گفت: دقیقاً مسئله ممنوعیت‌های قانونی نیست و پای مسائل فرهنگی در میان است. شاید در دوره‌ای ریاست جمهوری خانم‌ها هم اتفاق بیفتد....(ادامه)
شمال نیوز: بدنبال درج خبری در شمال نیوز با عنوان «در بانک کشاورزی مازندران  چه خبر است ؟» ، مدیریت شعب این بانک جوابیه ای صادر که وفق قانون مطبوعات ، عینا منتشر .... جوابیه بانک کشاورزی مازندران به خبر شمال نیوز
شمال نیوز: بدنبال درج خبری در شمال نیوز با عنوان «در بانک کشاورزی مازندران چه خبر است ؟» ، مدیریت شعب این بانک جوابیه ای صادر که وفق قانون مطبوعات ، عینا منتشر ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 13 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.