.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رويانيان: بايد غده پرسپوليس را دربياوريم!
رويانيان: بايد غده پرسپوليس را دربياوريم!

ایسنا - هواداران تيم فوتبال پرسپوليس كه در جريان برگزاري تمرين امروز تيمشان پشت درهاي ورزشگاه درفشي‌فر تجمع كرده بودند، با رويانيان مديرعامل باشگاه خود دقايقي صحبت كردند.

رويانيان كه براي معرفي يحيي گل‌محمدي امروز در تمرين پرسپوليس حاضر شده بود دقايقي صحبت‌هاي هواداران ناراضي تيمش را گوش داد.

يكي از آنها كه معتقد بود علي كريمي نبايد از ليست 18 نفره تيمش در بازي مقابل سپاهان كنار گذاشته مي‌شد، اظهار كرد: كريمي بهترين بازيكن ماست اما اين درست نيست كه ژوزه مي‌گويد كريمي پير است. اگر كريمي پير است پس نيلسون كه 37 سال دارد چي؟

هواداران ديگر كه از رويانيان مي‌پرسيدند مشكل اصلي پرسپوليس را چه چيزي مي‌دانيد؟ مدام از او درخواست مي‌كردند كه قرارداد سنگين برخي بازيكنان را كمتر كند. حتي يكي از هواداران خطاب به رويانيان گفت: كاري كنيد كه اين بازيكنان به جاي اين ماشين‌هاي مدل بالا و گران قيمت هر روز با پرايد سر تمرين بيايند.

پس از صحبت‌هاي هواداران، رويانيان در پاسخ به آنها گفت: شما به چه حقي به خودتان اجازه مي‌دهيد اين‌گونه فكر كنيد كه من كمتر از شما نگران اين تيم هستم؟ چطور به خودتان اجازه مي‌دهيد كه اين حرف‌ها را بزنيد، در حالي كه من از ديشب نتوانسته‌ام بخوابم. مسوول اين تيم من هستم و غصه‌ي هواداران روي دلم مانده است. من بايد پاسخگوي اين نتايج باشم.

وي افزود: من مي‌توانم اين را با قاطعيت به شما بگويم كه مهدوي‌كيا هيچ وقت دروغ نمي‌گويد. او خودش به من گفت كه ورزشگاه دور سرش مي‌چرخيده. نقي‌زاده هم گفته كه من توپ را 4 تا مي‌ديدم يا محمد نوري زمين خوردن‌هايش اصلا طبيعي نبود. شايد پرسپوليس را جادو كرده‌اند كه ديشب بازيكنان ما به اين روز افتاده بودند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه گفت: من در اين يك سالي كه در تيم بودم سه مربي آوردم. هم با استيلي كار كردم، هم با دنيزلي و هم با ژوزه. مربي‌هاي بعدي را هم مي‌آورم، تا مادامي كه مي‌دانم اين كار مشكل اصلي پرسپوليس را حل نمي‌كند دست به تغيير مربي نخواهم زد. اگر من دنبال پست و محبوبيت باشم مي‌گويم ژوزه را هم بركنار مي‌كنيم و يك مربي ديگر مي‌آوريم اما اين راهش نيست. پس به من حق بدهيد؛ چرا كه در فشار شديدي هستم. من ريشه‌ي اصلي مشكلات تيم را فهميده‌ام. اگر كاشاني استيلي را به پرسپوليس آورد، مربي باشخصيتي را آورده بود. البته من دايي را بسيار دوست دارم و يكي از طرفداران او هستم اما چطور است كه هر سه مربي مشكل دارند. در زمان استيلي آن نتايج را گرفتيم. در زمان دنيزلي 4 تا 4 تا خورديم.

رويانيان در ادامه خطاب به هواداراني كه از كريمي حمايت مي‌كردند، گفت: ببينيد شما يك بازيكن را دوست داريد اما من كه فقط يك پسر دارم اگر لازم باشد گوشش را مي‌گيرم و تنبيهش مي‌كنم. شما كسي را دوست داريد كه الگويتان است و فرزندتان نيست اما من پدرانه برخورد مي‌كنم. چطور است كه در اوايل ليگ فقط 10 دقيقه به مربي فحش داده مي‌شود؟ من مي‌گويم بازيكن پرسپوليس نبايد در رختكن عليه مربي حرفي بزند. كاري به علي كريمي ندارم. ما نبايد مربي‌كشي كنيم و در مقابل، بازيكن‌سالاري در پيش بگيريم. غده پرسپوليس را بايد دربياوريم تا از هر نظر پاك شود.

رويانيان افزود: امسال هشت بازيكن جوان آوردم. دو بازيكن جوان ديگر هم مي‌آورم. سال ديگر يك پرسپوليس جوان خواهيد ديد و با برنامه‌اي كه دارم 10 ميليارد هزينه كمتر مي‌شود اما جوان‌ها به ميدان مي‌آيند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.