.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سردار محمد رویانیان در خصوص دلخوری‌اش از عادل فردوسی‌پور صحبت کرد. تا روز قیامت با عادل فردوسی‌پور قهرم!
سردار محمد رویانیان در خصوص دلخوری‌اش از عادل فردوسی‌پور صحبت کرد.(ادامه)
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد. اسامی ۸۰ نامزد اول انتخابات تهران و تعداد آرای‌شان/مطهری چندم است؟
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد.(ادامه)
دبیرکل شریان و از اعضای ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) اسامی فهرست ۳۰ نفره نامزدهای این ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را اعلام کرد. لیست ائتلاف «امناء» هم منتشر شد/ سرلیست؛ رسایی
دبیرکل شریان و از اعضای ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) اسامی فهرست ۳۰ نفره نامزدهای این ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی نوشهر ، چالوس و کلاردشت در انتخابات مجلس دوازدهم / از حضور تازه نفس ها تا قطعی شدن نیامدن احمدی لاشکی
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه مهم استان حکایت از حضور پرتعداد نامزدهای انتخاباتی در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد توقیف ۱۳ میلیارد تومان پول از حساب باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارایه کرد. واکنش معاون حقوقی پرسپولیس به برداشت ۱۳ میلیاردی و شکایت رویانیان
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد توقیف ۱۳ میلیارد تومان پول از حساب باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارایه کرد.(ادامه)
کسی قرارداد ترکمنچای گونه رویانیان با مانوئل ژوزه پیرمرد پرتغالی و همچنین دستمزدهای عجیب به بازیکنان پرسپولیس را از یاد نبرده است. رویانیان آن زمان رییس ستاد سوخت بود و حواشی زیادی در آن مورد هم مطرح شده بود. رویانیان بعداز افتضاحات، از پرسپولیس طلبکار شد!
کسی قرارداد ترکمنچای گونه رویانیان با مانوئل ژوزه پیرمرد پرتغالی و همچنین دستمزدهای عجیب به بازیکنان پرسپولیس را از یاد نبرده است. رویانیان آن زمان رییس ستاد سوخت بود و حواشی زیادی در آن مورد هم مطرح شده بود.(ادامه)
احکام اعضای کمیته اقتصادی هیأت وزنه‌برداری مازندران با حضور انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری اهدا شد. اهدای حکم اعضای هیأت وزنه‌برداری مازندران
احکام اعضای کمیته اقتصادی هیأت وزنه‌برداری مازندران با حضور انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری اهدا شد.(ادامه)
عکس‌های کمتر دیده شده از علی پروین به مناسبت تولدش
پنجمین روز از مهر ماه سالروز تولد یکی از اسطور‌های فوتبال ایران است.(ادامه)
تسلیت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به رویانیان
محمد حسن انصاری فرد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پی درگذشت مهدی رویانیان برادر محمد رویانیان مدیرعامل سابق این باشگاه، این ضایعه را به مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تسلیت گفت.(ادامه)
مرحوم کاشانی در ورزشگاه شیرودی تشییع شد
با حضور پرشور دوستان وعلاقمندان مرحوم کاشانی، پیکر این پیشکسوت فوتبال در ورزشگاه شهید شیرودی وسپس روانه بهشت زهرا شد.(ادامه)
این دو پرسپولیسی قبلا استقلالی بوده‌اند!
دو بازیکنی که در پرسپولیس محبوبیت زیادی دارند، قبلا استقلالی بوده‌اند.(ادامه)
فتح‌الله‌زاده عکس رو کرد
مدیرعامل سابق استقلال با انتشار تصویری در اینستاگرام خود از محمد رویانیان درخواست کرد تا او هم عکسی از خودش با شورت ورزشی را منتشر کند.(ادامه)
جانشین برانکو در پرسپولیس را بیشتر بشناسید
سرمربی جدید پرسپولیس که در سال ۲۰۱۲ هم کاندیدای هدایت این تیم شده بود، با آشنایی کامل از کشورهای حوزه خلیج فارس و ثبت قهرمانی ها و ناکامی های گوناگون در کارنامه اش به تهران آمده است.(ادامه)
حکم حسین فریدون صادر شد
(ادامه)
شمال نیوز :  چون پلیس بودم برای آمدن به پرسپولیس فقط یک «پرس» کم داشتم! * تنها تجربه ورزشی‌ام قبل از آمدن به پرسپولیس این بود که رئیس جمهور وقت قصد داشت مرا به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب کند، اما در نهایت .... رویانیان : استانداری را قبول نکردم و گفتم کار من نیست!
شمال نیوز : چون پلیس بودم برای آمدن به پرسپولیس فقط یک «پرس» کم داشتم! * تنها تجربه ورزشی‌ام قبل از آمدن به پرسپولیس این بود که رئیس جمهور وقت قصد داشت مرا به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب کند، اما در نهایت ....(ادامه)
پیکر مرحوم بهرام شفیع تشییع شد
پیکر گزارشگر، مجری تلویزیون و رئیس فدراسیون هاکی صبح روز پنجشنبه از محل سازمان صدا و سیما تشییع شد.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست مجتمع قضائی کارکنان دولت خبر از تعیین وقت محاکمه این مدیر بلند پایه ماندرانی داد .... مدیر بلندپایه مازندرانی پشت میز محاکمه
شمال نیوز : سرپرست مجتمع قضائی کارکنان دولت خبر از تعیین وقت محاکمه این مدیر بلند پایه ماندرانی داد ....(ادامه)
خبر خوش شیرینی برای پرسپولیسی‌ها!
شیرینی معاون باشگاه پرسپولیس در دوران رویانیان کلی سند علیه بازیکنان طلبکار قرمزها رو کرده است. (ادامه)
آنچه در نود دیشب گذشت
فردوسی پور در این برنامه تلاش زیادی کرد که بلبشوی مالی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس را در مدیریت به چالش بکشد و حتی در قسمتی هم موفق شد . جایی که فتح الله زاده گفت هفته بعد از برنامه نود شکایت می کنم(ادامه)
حمله تند علی کریمی به رویانیان؟
ستاره سابق پرسپولیس با انتشار متنی کنایه آمیز به اظهارنظری که سالها قبل در مورد او مطرح شد واکنش نشان داد.(ادامه)
نامه پرسپولیس علیه رویانیان
نامه معاونت حقوقی پرسپولیس درباره زمان مدیرعاملی محمد رویانیان در این باشگاه است.(ادامه)
تصویری از کری خوانی بابک زنجانی در کنار رویانیان و امیرجعفری
شفقنا: زنجانی به مدت 2 فصل مالکیت باشگاه راه آهن را در اختیار داشت و پس از زندانی شدن وی، مالکیت این باشگاه تا مدت ها محل اختلاف بود.(ادامه)
شمال نیوز : از میان چهره های ورزشی‌ که در اندیشه گرفتن پست سیاسی مجلس بودند برخی قبل از آغاز انتخابات انصراف دادند و برخی هم رد صلاحیت شدند. عده‌ای هم در انتخابات شرکت کردند اما موفق به جلب نظر مردم نشدند تا صندلی خانه ملت نصیب ورزشی‌ها نشود..... ناکامی سنگین چهره های ورزشی‌ در انتخابات مجلس
شمال نیوز : از میان چهره های ورزشی‌ که در اندیشه گرفتن پست سیاسی مجلس بودند برخی قبل از آغاز انتخابات انصراف دادند و برخی هم رد صلاحیت شدند. عده‌ای هم در انتخابات شرکت کردند اما موفق به جلب نظر مردم نشدند تا صندلی خانه ملت نصیب ورزشی‌ها نشود.....(ادامه)
اسامی تایید و رد صلاحیت شدگان انتخابات مجلس دهم در تهران
شمال نیوز: اسامی کاندیداهای تأییدصلاحیت‌شده مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد در این دوره حداقل 30 چهره شاخص اصلاح‌‌طلب در تهران به خطر رد صلاحیت از ادامه حضور در عرصه رقابت بازماندند. (ادامه)
 سخنگوی قوه قضاییه در نشست نود و یکم خود درباره مسایل جاری این قوه و پرونده های روز قضایی توضیح داد. او درباره ردصلاحیت گسترده نامزدهای مجلس نیز توضیحات جالبی ارائه کرد. کسانی که به خاطر احساس تکلیف آمده بودند، تکلیف از آنها برداشته شد(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه در نشست نود و یکم خود درباره مسایل جاری این قوه و پرونده های روز قضایی توضیح داد. او درباره ردصلاحیت گسترده نامزدهای مجلس نیز توضیحات جالبی ارائه کرد.(ادامه)
صلاحیت تنها یک چهره ورشی تائید شد
از میان چهره های سرشناس ورزشی که برای انتخابات مجلس کاندیدا شده بودند ، تنها یک نفر تائید صلاحیت شده است. (ادامه)
رویانیان: از کاندیداتوری در انتخابات مجلس انصراف دادم
محمد رویانیان از انصراف خود در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به توصیه یکی از فرماندهان جنگ خبر داد.(ادامه)
ده چهره مشهور ردصلاحیت شده چه افرادی هستند؟
از میان دوازده هزار نامزد انتخابات صلاحیت کمی کمتر از یازده هزار نفر تایید شد و هشتصد نفر نیز با برگه عدم صلاحیت در دوراهی شکایت یا انصرف قرار گرفتند (ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: خبر رد صلاحیت من از انتخابات مجلس شورای اسلامی که در یکی از رسانه‌ها منتشر شده بود کذب است. رد صلاحیت نشدم اما شاید انصراف بدهم
شمال نیوز: مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: خبر رد صلاحیت من از انتخابات مجلس شورای اسلامی که در یکی از رسانه‌ها منتشر شده بود کذب است.(ادامه)
چهره های رد صلاحیت شده در تهران
با اعلام نتایج هیات اجرایی انتخابات استان تهران اسامی برخی از ردصلاحیت شدگان به آن ها اعلام شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.207 seconds.