.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در استقبال بی‌نظیر ؛
تقدیر جانانه آملی‌ها از قاسم رضایی
مراسم استقبال از جهان پهلوان قاسم رضایی عصر امروز در حالی از محور هراز آغاز شد که در تمام طول مسیر علاقه‌مندان به این کشتی‌گیر در مسیرهای منتهی به شهر آمل انتظار کاروان حامل این قهرمان را می‌کشیدند.
تقدیر جانانه آملی‌ها از قاسم رضایی

 مردم و مسئولان شهرستان آمل در تقدیر از قهرمانی قاسم رضایی کشتی‌گیر وزن 96 کیلوگرم ایران در المپیک لندن وی را هدیه باران کردند.

 مراسم استقبال از جهان پهلوان رضایی عصر امروز در حالی از محور هراز آغاز شد که در تمام طول مسیر علاقه‌مندان به این کشتی‌گیر در مسیرهای منتهی به شهر آمل انتظار کاروان حامل این قهرمان را می‌کشیدند.

فرماندار آمل و سایر مسئولان شهرستان آمل با یک خودروی ون حامل قاسم رضایی وارد شهر آمل شدند و از این پس رضایی برای پاسخگویی به احساسات مردم در یک خودروی پیکاپ مزین به پرچم جمهوری اسلامی ایران و عکس‌هایی از قهرمانی وی قرار داده شد.

قهرمان رضایی با این خودرو در حالی که سیل علاقه‌مندان به کشتی در مسیرهای بلوار مدرس، میدان قائم، خیابان امام خمینی (ره) منتهی به پل معلق و سالن شهید حسن‌نژاد را با سوت و تشویق‌های بی‌امان همراهی کردند، طی کرد و به پاس این قهرمانی دور افتخار در شهر آمل زد.

 


دور افتخار رضایی در آمل که از سوی ستاد استقبال فرمانداری آمل تدارک دیده شده بود حدود دو ساعت طول کشید و سپس کاروان قاسم رضایی وارد سالن شهید حسن‌نژاد شد.

به گزارش فارس ،در این مراسم که با حضور مردم آمل، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، معاون اداره ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت کشتی مازندران و قهرمانان و پیشکسوتان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، هدایایی از سوی مردم و مسئولان و بخش خصوصی به این کشتی‌گیر ارزشمند اهدا شد.

فرماندار آمل در این مراسم در سخنانی ضمن تقدیر از عملکرد رضایی در المپیک 2012 لندن، از پدر و مادر این ورزشکار نیز برای پرورش این قهرمان تقدیر کرد.

یدالله اکبرزاده با تاکید بر حمایت‌ها و تلاش‌های ارزشمند مربیان این کشتی‌گیر از این مربیان قدردانی کرد.

وی با اعلام اینکه پیش پرداخت یک واحد مسکن مهر به میزان 12 میلیون تومان از سوی مردم و مسئولان شهرستان آمل پرداخت شده است فروشنامه این واحد مسکونی را به رضایی تقدیم کرد.

همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل نیز از واگذاری یک واحد تجاری به ارزش بیش از 120 میلیون تومان به این ورزشکار اهدا کرد.

 


همچنین از سوی بسیج ورزشکاران آمل نیز یک سکه بهار آزادی به این قهرمان تقدیم شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی که رضایی دانشجوی این واحد دانشگاهی است نیز یک سکه بهار آزادی، یک تابلو فرش نفیس به این ورزشکار اهدا و هزینه تحصیل رایگان تا پایان دوره کارشناسی ارشد وی را رایگان تقبل کرد.

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های لبنی دوشه آمل نیز رضایی را به عنوان کارمند افتخاری خود برگزید و از وی خواست ماه به ماه برای دریافت حقوق خود به این واحد صنعتی مراجعه کرده و حقوق خود را دریافت و وقت خود را صرف ادامه قهرمانی‌هایش کند.

رئیس هیات کشتی آمل که اجرای این مراسم را نیز بر عهده داشت در سخنانی گفت: رضایی نخستین ورزشکار آمل در المپیک در تاریخ ورزش این شهرستان، نخستین مدال‌آور آمل در رقابت‌‌های المپیک و نخستین مدال آور ایران در وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آنا 23 مرداد 1391
یا علی دمشون گرم...
23 مرداد 1391
انشاا... قهرمانان بعدی هم در راه هستند .. شوق مردم ما را سر ذوق آورد .اداره ورزش وجوانان آمل
نا شناس 23 مرداد 1391
راستي اگراحيانا خبري ازسبدكالاي ماه رمضان كارمندان بيچاره گرفتيدبه ماهم بگيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
حذف نكنين
آریا 23 مرداد 1391
خوش به حالش
نا شناس 23 مرداد 1391
با سلام
احسنت بر مردم آمل
آقای رضایی مسولیتش سنگین تر شده و باید مواظب دوستان ناباب باشد
محمد 23 مرداد 1391
درود بر این دلاور مرد و پهلوان مازنی که مایه افتخار کشور شد انتظار بود مسئولین تربیت بدنی استان وظیفه ذاتی خود را نسبت به این ورزشگاه ادا میکردند
م---ن 23 مرداد 1391
یادی اکنیم از آنهایی که طی مدت 4 سال در اداره گل ورزش وجوانان استان جلسات ماهانه داشتند وپیگیر کارهای این قهرمانان بودند پیگیری سعادتمند عاملی بوده تا قاسم دو باره احیا شده وراه خود را پیدا کنه
mohamad reza 23 مرداد 1391
درود به غیرتت
ایمان 23 مرداد 1391
هزار وعده خوبان یکی وفا نکنند. خدا کند اینبار به وعده ها عمل شود!
نا شناس 23 مرداد 1391
آفرین بر دلاورمردان مازندران، اگر توجهی به مدالها داشته باشیم متوجه می شویم که مازندران یک طرف بقیه استانهای کشور یک طرف که این مسئله این رو می طلبه که مسئولان ورزش بودجه درخور ورزش استان با این قهرمانی ها جذب کنند.
یحیی زاده 23 مرداد 1391
آملی ها دمتون گرم
نا شناس 23 مرداد 1391
به جاست از همکار خوبم در شرکت زربال که مربی سازنده اقا قاسم هست یادی بشه
اقای حسن حسین زاده مربی این پهلوان و خیلی از قهرمانان استان
داش حسن خسته نباشی
نا شناس 23 مرداد 1391
آ قای رضائی باعث افتخار مازندران و آملی های خونگرم هستند.باآرزوی موفقیت برای این پهلوان.سعید از ساری
نا شناس 24 مرداد 1391
انشاالله خداوند دل این قهرمان و سایر قهرمانان و پهلوانان این مرز و بوم که دل مرده را شاد میکنند همیشه شاد نگهدارد و آنها را در جهت رسیدن به درجات عالی تر و قهرمانی های بیشتر مورد لطف و عنایت خود قرار دهد. خداوند به پدر و مادر این پهلوان و تمامی کسانی که در راه این قهرمانی سهم داشتند و همچنین خود این پهلوان عزیز سلامتی و طول عمر عنایت بفرماید.
م---ن 24 مرداد 1391
شما از جمله کسانی هستی که عروسی دختر ویا پسرت هم باشد دنبال سبد کالا هستی شما چشم دیدن خوشی مردم را ندارید چون آدم منفی هستی وچشم به لقمه مردم داری لقمه خودت هم خوب از گلوی خودت پایین نمی رود .م دم یک شهر واستان و کشور بخاطر این پیروزی خوشحال شدند من هم مثل تو سبد کالا طلب دارم سهمیه گوشت و مرغ 4سال قبل را هم نگرفتم با این توصیف دلیل نمی شود شادی مردم را خراب کنم من یک همکار داشتم مثل تو از صبح که به اداره می آمد یک خط تلفن اداره زنگ به تمام تعاونیهای شهر صبح کالا میکرفت بعد ظهر به صورت آزاد می فروخت یک ریال و دو ریال حساب و کتاب همکارها را داشت وصع مادی بدی هم نداشت خدا رحمت کند خودش هم متوجه نشد چرا آمد و چرا رفت اواخر دنبال این دکتر وآن دکتر اندس گپی و رادیو لوزی خدا سر هیچ بنده خدایی نیاورد و مرده است ودست او گوتاه خدای ما را ببخش شما هم سعی کن در شادی مردم شریگ باشی این عمل شما آن حالتی را داشت که یک نفر به عروسی رفته بجای تبریگ فاتحه فرستاده شاید خودش فکر کند کار خوبی کرده ولی عملا در نظر مردم کار ......
امیر حسین 24 مرداد 1391
عالی بود ولی لیاقتش بیشتر از اینا بود .درود بر قیور مردان املی
امیر 25 مرداد 1391
باسلام
درود برقهرمان المپیک مازندران حداقل وزنه بی غیرتی رواز دوش خیلی هابرداشتی وابروریزی رضایزدانی رو هم پوشوندی اما یک خواهش وتمنا ماقهرمانان جهان دراستان ودر همین شهر امل داشتیم که بلافاصله به راه بیراهه رفتند هرز رفتند ومعتاد شدند این دقدقه بحق همه جوانان استان است از این عزیزان واز خانوادهایشان که مراقب باشند دوستان ناباب هرمجلس لهو ولعب بخصوص عروسیهاکه مشروب بیشتراز اب خوردن پیدا می شود این قهرمانان را الوده نکنند خدامی داند اجر پاداش کسانی که این پرچم را سرپانگه دارندکمتر از خودشهدانیست نگذاریم به خلاف کشیده شوند
جعفری 25 مرداد 1391
درود بر پهلوانان مازندران
و دورد بر پهلوانان پایتخت علویان طبرستان ، آمل عزیز
مجید 27 مرداد 1391
چرا اسمی از من نمیبرین که یک بار قهرمان مسابقات دوچرخه سواری تو جهان شدم.سال 1389
نمیدونم چرا به این ورزشها اصلا اهمیت نمیدن.آخه منم املی هستم.چه فرقی با قاسم میکنم؟کی تا حالا تو امل قهرمان مسابقات دوچرخه سواری در جهان شد؟واقعا من کم شانسم.
سپیده 27 مرداد 1391
من هم میخواهم به آقای رضایی یک سکه تقدیم کنم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.