.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اشک های تلخ این دلاور مازني که می توانست قهرمان المپیک باشد/ عکس
باخت اسماعیل پور برابر خولوکوف جوان در شرایطی رخ داد که کمتر کسی باور داشت دلاور جویباری اینچنین با قدرت برابر حریف عنوان دار روسش ظاهر شود .

مسعود اسماعیل پور دلاور کشتی مازندراني در بازی با خولوکوف روس با یک امتیاز ناباورانه باخت تا اینگونه اشک بریزد.

باخت اسماعیل پور برابر خولوکوف جوان در شرایطی رخ داد که کمتر کسی باور داشت دلاور جویباری اینچنین با قدرت برابر حریف عنوان دار روسش ظاهر شود .

اما او توانست رویی دیگر از توانایی هایش را به نمایش بگذارد.

اسماعیل پور درحالی که داشت روی حریف روس فن می زد ، زانویش از خط خارج شد و امتیازی کلیدی از دست داد.

به گزارش خبرآنلاین،نکته جالب در این لحظه ، تعلل کادرفنی ایران در درخواست اعتراض بود. مسعود در کشتی بعدی هم به حریف هندی باخت و اوت شد. 



 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 مرداد 1391
این باعث خجالت است که ورزشکاران ما مانند بچه ننه ها تا مسئله ای پیش می آید شروع به گریه کردن می کنند.شاید او هم می خواست مانند عبد ولی با اشک ریختن آقای رئیس جمهور را وادار به نوشتن نامه به وزیر کند!.شما این فرهنگ را ترویج نکنید...در بازبینی فیلم هم دیدیم که امتیاز درست بود............
امير 22 مرداد 1391
جواب اين دوست عزيز بگم كه گريه اين پهلوان به خاطر غيرت و تعصب است نه دل كسي را نرم كردن .دوست عزيز اين پهلوان فرزند پاك ديار مازندران است شهر مردان وپهلوانان از ديار پر جوش وخوش جويبار واو به خاطر سربلندي وطن و ديارش اشك ميريزد .
امير 22 مرداد 1391
خوبه كه مازندران از 54 الميكي 11نفر اون از مازندران بود .انشاالله كه رياضي بلدي
استان مازندران 6برابر سهم خودش المپيكي داده است
اون وقت ميدوني سهم سرانه بودجه ورزشي در اين استان چقدره؟
م---ن 23 مرداد 1391
حصور در المپیک با توجه به اینکه سهمیه در نظرکرفته میشود و کسب سهمیه نیز مشکل است بعضی که سهمیه کرفته اند خیال شان راحتت میشود که المپیگ را زده اند برای کسب مدال در المپیک جدای صد درصد آمادگی که همه دارند وصد در صد که همه جز خوبان هستند شکست وپیروزی به موی بند است غفلت بکنی آن هم برای یک لحظه ویا اختیار خودت را به شانس وکوی بدهی رفتی حالا آه و کریه افسوس هیچ فایده ای ندارد قاسم رضایی چهار سال قبل آن بار انداز را نکشید و حذف شد یک سال بدترین شرایط روحی و روانی را تجربه کرد سخت کار وتلاش کرد بعد تمرین سخت 300 تا شنو میرفت علاوه بر ورن خود یک کشتی گیر سبک وزن را به خود می بست و با طناب به بالای سقف سالن تمرین میرفت او فقط به یک چیز فکر میکرد کسب مدال آن هم از نوع مرغو ب اش وحالا توی فرزند همکا ر من زحمت کشیدی تجربه نداشتی غفلت کردی باختی ناز ششت ات اگر برای المپیگ بعدی قصد حضور داری بسمه ا.. تازه یادم رفته روزی که قاسم رضایی کشتی داشت عبد ولی هم همان روز کشتی داشت تمام خبرگزاری ها وجراید هیچ کس یرای قاسم پسی باز نکردند وهمه در باد عبد ولی بودند اما قاسم چون با ارده قوی آمد موفق شد
محسن جانبازي 23 مرداد 1391
باسلام خدمت همه كشتي گيران الي الخصوص جويباريها.بنده به نوبه خودخسته نباشيد ميگم به حاج محموداسماعيل پوركه براي كشتي زحمت زيادي كشيددستشون دردنكنه خداوندبه ايشان سلامتي بده ميدونم وايمان دارم به اينكه بازهم آقامسعود؛تازه اوايل كارشه مدالهاي خوبي مياره ناراحت نباشه ديدم وميدونم چقدرزحمت كشيد.به اميدپيروزيهاومدالهاي رنگارنگ درميادين ديگر(ازطرف دوستارانش دربندر اميرآباد)
محمد 23 مرداد 1391
اون نفر اولي همين چنديات رو درمورد پهلوان يزداني نوشته بود....خيلي آدم پستيه.مطمئنا ورزش رو نميفهمه شايد همعقل نداره كه ايم مزخرفات رو مينويسه.زنده باد مازندران.
نا شناس 23 مرداد 1391
درود بر حاج محمود
درود بر فرزند برومندش
افتخار مازنیها
نا شناس 24 مرداد 1391
باختش ناشي از بي تجربگي و ضعف كادر مربي گري بود و لي درهر حال وي مثل يك قهرمان كشتي گرفت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.