.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مراسم شب نوزدهم در مصلای ساری ؛
ناطق نوری: مدعیان ظهور دروغگو هستند
رییس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری، با بیان این که مردم نباید گول یک مشت انسان های کذاب و دروغگو را بخورند، تصریح کرد: این عده که ادعای دیدار با آن حضرت را دارند یک مشت انسان های دکان دار و حقه باز هستند.
ناطق نوری: مدعیان ظهور دروغگو هستند

 رییس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری، با بیان این که مردم نباید گول یک مشت انسان های کذاب و دروغگو را بخورند، تصریح کرد: این عده که ادعای دیدار با آن حضرت را دارند یک مشت انسان های دکان دار و حقه باز هستند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از رسا، حجت الاسلام علی اکبرناطق نوری، رییس دفتربازرسی دفتر مقام معظم رهبری در مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که در مصلای امام خمینی (ره) ساری برگزار شد، به تعریفی از شیعه پرداخت و گفت: شیعه در لغت به معنای پیروی و دنباله روی است.

وی با بیان این که این نام را رسول خدا با توجه به معنای لغوی آن برای پیروان حضرت علی (ع) انتخاب کردند، افزود: سیوطی، عالم اهل سنت در کتاب «درالمنثور» خود به نقل از پیامبر گرامی اسلام آورده است؛ علی و پیروانش رستگاران روز قیامت هستند و همین عالم در جای دیگری به نقل از رسول خدا، امام علی (ع) و پیروان ایشان را جزء بهترین ها نام نهاده است.

حجت الاسلام ناطق نوری در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت شیعیان اشاره کرد و گفت: صرف این که امیرالمؤمنان را جانشین رسول خدا بدانیم و ائمه معصومین (ع) را بعد از علی (ع) امامان به حق بدانیم و به 12 امام معتقد باشیم نمی توان گفت پیرو علی (ع) هستیم.

تعیین کنندگان وقت و زمان برای ظهور دروغگو و کذاب هستند

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در ادامه سخنان خود با انتقاد از برخی مدعیان دروغین، تأکید کرد: هر کسی که مدعی زمان ظهور امام زمان (عج) شود و برای ظهور ایشان تاریخ تعیین کند به گفته خود حضرت دروغگو و کذاب است.

وی با بیان این که خود آن حضرت نیز نمی دانند که چه زمانی باید ظهور کنند، خاطرنشان کرد: ظهور حضرت ولی عصر(عج) به اذن خداوند متعال خواهد بود و کسانی که ادعای ظهور آن حضرت را دارند دروغگو هستند.

حجت الاسلام ناطق نوری با بیان این که مردم نباید گول یک مشت انسان های کذاب و دروغگو را بخورند، تصریح کرد: این عده که ادعای دیدار با آن حضرت را دارند یک مشت انسان های دکان دار و حقه باز هستند.

وی با تأکید بر این که صرف اعتقاد به امامان معصوم و حتی دوست داشتن علی و اولاد علی (ع) شیعه نمی سازد، خاطرنشان کرد: شیعه بودن یک رسالت بسیار سنگین می خواهد که تنها با اعتقاد به پیامبر و ائمه معصومین به دست نخواهد آمد.

حجت الاسلام ناطق نوری با بیان این که شیعه حقیقی باید دنباله رو واقعی علی (ع) باشد و روش آن امام همان را در زندگی پیشه کند، گفت: مدعیان شیعه باید در جهت علی و نه در خلاف جهت امیرالمؤمنان باشند.

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با تأکید براین که مدعیان شیعه بودن باید در مقابل ائمه اطهار(ع) پاسخگو باشند، گفت: اگر این افراد نتوانسته باشند از مسؤولیت سنگینی که بر دوش آنها قرار داده شده سربلند بیرون آیند، ائمه معصومین با آنها برخورد خواهند کرد.

شب های قدر فرصتی برای تحکیم پیوند با امیرالمؤمنان است
وی در ادامه سخنان خود به حضور گسترده مردم به ویژه نسل جوان در مراسم احیای شب قدر اشاره کرد و با بیان این که باید از این پیوند با علی (ع) استفاده کنیم، تصریح کرد: باید در این شب ها خودمان را شیعه علی بسازیم و دنباله رو حقیقی راه آن امام همام باشیم.

حجت الاسلام ناطق نوری با بیان این که در هیچ مکتبی این حضور گسترده و قلبی وجود ندارد، گفت: تنها در مکتب شیعه است که مردم در ماه رمضان، محرم، صفر و فاطمیه این گونه با همه وجودشان در مراسم ها حضور دارند.

رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، این لحظه ها را بهترین فرصت برای خودسازی دانست و افزود: نباید به راحتی این فرصت های طلایی از دست برود و باید از این شرایط برای تحول درونی بهره گیریم.

وی با تأکید براین که امروز همه باید آبروی علی و اولاد علی را حفظ کنیم، تصریح کرد: شیعه باید حافظ آبروی ائمه اطهار(ع) باشد.

حجت الاسلام ناطق نوری با اشاره به این که ما را به امام علی و امام حسین (ع) نسبت می دهند، گفت: پس نباید خدای ناکرده عملی انجام دهیم که مایه سرافکندگی ائمه اطهار(ع) شویم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط امروز کشور و تلاش همه جانبه دشمنان برای تضعیف نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی هستیم که نظام سلطه از همه توان خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کند.

اقتصاد مقاومتی تنها را برون رفت از مشکلات فعلی است
حجت الاسلام ناطق نوری همچنین به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با بیان این که تنها را برون رفت از شرایط فعلی کشور تحقق رهنمودهای ایشان است، تصریح کرد: باید با وحدت و همدلی توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

برخی مشکلات فعلی به دلیل سوء مدیریت ها است
رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با بیان این که بخشی از مشکلات امروز کشورمان ناشی از سوء مدیریت ها است، تصریح کرد: متأسفانه عدم برنامه ریزی مناسب از سوی برخی از مدیران بر مشکلات دامن زده است.

وی تأکید کرد: مسؤولان نظام اسلامی نیز باید به گونه ای برنامه ریزی و رفتار کنند تا آبروی شیعه حفظ بماند و زینت و افتخار باشند.

حجت الاسلام ناطق نوری با اشاره به این که ملت ایران اسلامی شرایط بحرانی هشت سال دفاع مقدس را به خوبی پشت سر گذاشته اند، گفت: در آن شرایط همه دنیا اعم از شوروی سابق، آمریکا، اروپا و حتی برخی کشورهای عربی منطقه نیز برای نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی متحد شده بودند.

وی با بیان این که ملت ایران زیر یک پرچم واحد در برابر همه قدرت های دنیا با اقتدار ایستادگی کردند، افزود: وحدت و همدلی ملت ایران پیرامون ولی امر مسلمین جهان سبب شد تا حتی یک وجب از خاک میهن اسلام به دست دشمنان نیافتد.

حجت الاسلام ناطق نوری با بیان این که به طور یقین شرایط امروز کشور سخت از آن دوران نیست، گفت: در شرایط فعلی نیز حل همه مشکلات در گرو وحدت وهمدلی مردم و مسؤولان است.

وی با بیان این که نباید از شرایط به وجود آمده سوء استفاده صورت گیرد، خاطرنشان کرد: نباید به بهانه تحریم و برخی فشارهای اقتصادی عده ای سودجو شرایط بازار را بحرانی جلوه دهند و با بر هم زدن بازار بر مردم فشار وارد کنند.

تقوا مهم ترین ویژگی شیعه علی است
رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، تقوا را مهم ترین ویژگی شیعه دانست و تصریح کرد: انسان متقی در فعالیت های روزمره خود بسیار حساس است.

وی تواضع، خشوع، دستگیری از نیازمندان، به یاد خدا و اهل نماز و روزه بودن را از دیگر ویژگی های شیعه حقیقی دانست و خاطرنشان کرد: شیعه واقعی هیچ گاه تهمت نمی زند و دروغ نمی گوید.

حجت الاسلام ناطق نوری در ادامه سخنان خود تأکید کرد: تهمت زدن و بردن آبروی مؤمن حتی از ریختن خون یک مؤمن نیز بدتر است و شیعه علی هیچ گاه تهمت و افترا نمی زند.
رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری ادامه داد: نباید این گونه باشد که از شیعه بودن و محبت به علی و اولاد علی سخن بگوییم و دروغ گویی و افترا برایمان مهم نباشد.
وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید براین که هر لحظه باید به یاد مرگ باشیم، تصریح کرد: انسان مؤمن باید در همین دنیا توشه سفر آخرت خود تأمین کند تا در آن دنیا سربلند باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عباب 18 مرداد 1391
بابا صدا که قطع شده بود
نا شناس 19 مرداد 1391
سلام سايتهاي ديگر با اينكه بومي نبودندنكات جالبتزي از اين سخنراني پخش كردند.شايد محافظه كاري شمالي تا اين حد اثر دارد كه سخن سخنران مازندراني در مركز استان مازندران را ديگران بهتر مشنوند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.424 seconds.