.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماهيت منافقين در حماسه ششم بهمن آمل روشن شد

شمال نیوز: مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با بیان اینکه ماهيت منافقين در حماسه ششم بهمن آمل روشن شد،گفت: منافقين بر اين باور غلط بودند كه حضورشان با استقبال مردمي در آمل روبرو خواهد شد، اما مردم در ششم بهمن سال 60 خط مشي انقلاب اسلامي را به منافقين نشان دادندو پاسخ دندان شكني نثارشان كردند.

حجت الاسلام عباسعلي ابراهيمي افزود: اهميت حماسه مردم آمل آنقدر گسترده بود كه بنيانگذار و معمار انقلاب در وصيت نامه سياسي- الهي خود از مردم انقلابي آمل قدرداني كردند.

 وي ادامه داد: مردم استان و شهر آمل در راه اعتقادات و ولايت پذيري خود و براي حفظ ارزش هاي نهال نوپاي انقلاب در سال 60 ، 40 شهيد سرافراز را تقديم كردند.

دبير شوراي فرهنگ عمومي مازندران به روشن شدن ماهيت ضد مردمي و دين ستيزي منافقين در جريان حماسه ششم بهمن اشاره كرد و گفت: منافقين در سال هاي بعد با تداوم ترور نيروهاي انقلاب و پيوستن به دشمنان قسم خورده نظام، درونمايه استكباري خود را علني ساختند.

وي افزود: گروهك منافقين به دليل فاصله گرفتن از امام(ره)،‌خواست مردم، اعتقادات اسلامي و اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي، فرو پاشيد و منفور تاريخ شد.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران در بخش ديگر سخنانش به ديدار سال گذشته مردم آمل و استان با رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و گفت: در اين ديدار مقام معظم رهبري حماسه مردم استان مازندران را ارج نهادند و رمز ماندگاري انقلاب را چنين پايداري هايي توصيف كردند.

 وي بر ضرورت پر بار بودن برنامه هاي بزرگداشت حماسه ششم بهمن تاكيد و تصریح کرد:از آنجايي كه دشمنان انقلاب همچنان به تداوم شيوه نفرت انگيز منافقين در رويارويي با حقيقت انقلاب اسلامي تاكيد مي ورزند،‌ بر همه ما فرض است كه دستاوردهاي حماسه اي همچون شسشم بهمن را در جامعه پر رنگ سازيم و نسل جوان را با ابعاد مختلف ان آشنا سازيم.

ابراهيمي همچنین به اهميت جايگاه ابزار فرهنگ و هنر در ترسيم حماسه ششم بهمن اشاره كرد و گفت: هنرمندان و فرهيختگان مي توانند به بهترين و تاثيرگذارترين شيوه به روايت حماسه تاريخي مردم آمل بپردازند و آثار ارزشمندي را با اين موضوع توليد كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : حماسه مردم آمل

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.278 seconds.