.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حماسه مردم آمل برگ زرین انقلاب اسلامی است

حماسه ششم بهمن، واقعه ای تاریخ ساز در کشور بود

استاندار مازندران گفت: میثاقی که مردم انقلابی ما با آرمانهای پاک شهدا، امام راحل و پشتبانی از ولایت مطلقه فقیه بستند، ابدی ست و هیچ توطئه ای جلودار وفاداری و پایبندی مردم به ارزشها نخواهد بود.
به گزارش روابط عمومی استانداری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در مراسم نخستین یادواره سرداران و شهدای ششم بهمن بخش دابودشت شهرستان آمل با اشاره به حماسه انقلابی و تاریخی مردم این شهرستان در ششم بهمن سال ۱۳۶۰، گفت: حماسه مردم آمل در ششم بهمن سال ۶۰، واقعه ای تاریخ ساز و برگ زرین دیگری در انقلاب اسلامی است که باید به درستی به نسل آینده منتقل شود.
وی حماسه ششم بهمن مردم آمل را بی ارتباط با ایجاد شکاف در فروپاشی شوروی سابق ندانست و خاطرنشان کرد: منافقان قصد داشتند با تصرف شمال و از طریق مرزهای آبی به کشورمان ضربه بزنند که با پاسخ کوبنده ای مواجه شدند.
طاهایی در بخش دیگری از سخنانش شهدا را نمونه بارز پیروی از ولایت دانست و تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا به همت مردم و در نقاط مختلف استان، نشانه اوج ارادت آنان به آرمان های انقلاب و شهداست.
استاندار مازندران ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا پیام انقلاب اسلامی کشور ما به همه جای دنیا صادر شده که جدیدترین نشانه های آن انقلاب مردم تونس و سرنگونی دولت ضد اسلامی این کشور است.
وی با واکاوی جریان فتنه در کشور ما، اظهار داشت: فتنه در جمهوری اسلامی ایران مسئله تازه ای نیست اما آن چیزی که اهمیت دارد بصیرت مردم در مواجهه با آن است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : حماسه مردم آمل

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.