.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جمع خبرنگاران و در آستانه جشن بزرگ روشندلان مازندران ؛
انتقاد مدیرعامل جامعه نابینایان از عدم مناسب‌سازی ادارات برای جامعه نابینایان مازندران/ تکذیب صدور قبض به نام انجمن نابینایان و کم‌بینایان
شمال نیوز : مدیر عامل جامعه نابینایان و کم بینایان در آستانه برگزاری روز نابینایان، گفت: تنها 47 درصد ادارات در مازندران برای جامعه نابینانیان مناسب‌سازی شده است و انتظار داریم که مدیران در این زمینه بیشتر پای کار باشند.
انتقاد مدیرعامل جامعه نابینایان از عدم مناسب‌سازی ادارات برای جامعه نابینایان مازندران/  تکذیب صدور قبض به نام انجمن نابینایان و کم‌بینایان

به گزارش شمال نیوز،  سید مهدی مسلمی در جمع خبرنگاران از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن بزرگ جامعه هدف نابینایان استان مازندران در بابلسر خبر داد و اظهار کرد: این جشن بزودی در مجتمع آموزشی و فرهنگی بابلسر با حضور افراد نابینا و کم بینا برگزار می‌شود.

 

مدیرعامل انجمن نابینایان و کم بینایان مازندران افزود: در این برنامه نمایشگاهی از دستاوردها و صنایع دستی جامعه هدف برپا شده است که این محصولات در قالب، گلیم بافی، فرش و تابلوفرش ارائه می‌شود.

 

وی یادآور شد: در این مراسم برنامه داریم با همکاری خیران و بهزیستی استان مازندران از افراد نابینا و کم بینا موفق تجلیل کنیم.

 

مدیرعامل انجمن نابینایان و کم بینایان مازندران به اقدامات انجام شده برای پرداخت تسهیلات به جامعه هدف اشاره کرد و گفت: طی ۶ ماهه امسال حدود یک میلیارد تومان تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

 

وی با اعلام اینکه حدود ۷ هزار و ۴۹۴ نابینا و کم بینا تحت پوشش این مجموعه هستند، افزود: این افراد دارای اختلال شدید، متوسط و خفیف تقسیم می‌شوند که حدود ۲ هزار و ۱۶۳ نفر خفیف، هزار و ۳۴۶ نفر خیلی شدید و ۲ هزار ۱۱۲ نفر شدید بوده و حدود هزار ۸۶۵ نفر در لیست نابینایی متوسط قرار دارند.

 

مسلمی جورجاده اضافه کرد: هر فردی که تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند تحت پوشش انجمن قرار دارند که از خدمات مالی برای درمان و یا سایر خدمات ارائه شده در این مجموعه بهره‌مند می‌شوند.

 

وی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای تهیه دستگاه بریل، گفت: این دستگاه در اختیار مجموعه قرار گرفته و در حال حاضر آمادگی داریم که نیازمندی‌های جامعه هدف به خط بریل را رفع کنیم.

 

مدیرعامل انجمن نابینایان و کم بینایان مازندران، اضافه کرد: این آمادگی در مجموعه وجود دارد که افراد جامعه هدف فایل مورد نیاز برای تبدیل به خط بریل را برای ما ارسال کرده و به صورت خط بریل از طریق پست دریافت کنند.

 

وی در پاسخ به این سؤوال که آیا از این دستگاه استقبال شده است، افزود:‌ کاغذ بریل توسط کارخانه چوب و کاغذ مازندران تامین می‌شود و بهزیستی هم به اندازه توان خودش در این زمینه مشارکت دارد.

 

مسلمی جورجاده در ارتباط با بحث مناسب سازی، گفت: تنها ۴۷ درصد ادارات استان مازندران مناسب سازی شده است در شهر بابلسر اقدامات مناسبی انجام شده و انتظار داریم که مدیران شهری در سایر شهرها در این زمینه پای کار باشند.

 

وی با اعلام اینکه از عملکرد معاون توانبخشی استان رضایت مندی ۱۰۰ درصدی داریم، افزود: آنچه که در توان قانونی این مجموعه بوده در اختیار نابینایان قرار داده است.

 

مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان مازندران با اشاره به بالا بودن هزینه‌های درمانی جامعه هدف،گفت: خیران همکاری مناسبی با مجموعه ما دارند اما انتظار داریم که این همکاری افزایش داشته باشد.

 

وی در ادامه با انتقاد از صدور قبض به نام انجمن نابینایان و کم‌بینایان،گفت: شان و شخصیت جامعه ما بیشتر از این حرف‌ها است که از این طریق نیازمندی‌های خودش را تامین کند؛ جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران برای دریافت کمک هیچگونه قبضی در اختیار واحدهای صنفی قرار نداده است.

 

مسلمی ادامه داد: هر خیری که بنا دارد که به مجموعه ما کمک کند می‌تواند طی تماس با شماره تلفن ۳۵۳۶۳۷۳۸-۰۱۱ نسبت به پرداخت کمک هزینه‌ها اقدام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.82 seconds.