.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چگون بدون برق گوشی موبایل را شارژ کنیم؟
کالاسودا_آیا تا به حال بدون استفاده از برق موبایل خود را شارژ کرده اید؟ تلفن‌های همراه ما تا زمانی فایده دارند که باتری آن‌ها شارژ داشته باشد و از زمانی که شارژ آن‌ها تمام می‌شود، هیچ کارایی خاصی ندارند. استفاده از ابزارهای هوشمند نیمه مکانیکی

همان‌طور که از اسم این ابزار پیداست، PocketSocket یک ژنراتور دستی است.  این شارژ می‌تواند خروجی برق ۱۲ ولت استانداردی را برای شما فراهم کند که می‌توانید بسیاری از ابزارهای همراه را به آن متصل کنید و در واقع هر ابزاری که قابلیت شارژ شدن از طریق درگاه USB را داشته باشد توسط این دستگاه قابل شارژ شدن است.

کافی است کابل شارژر را به دستگاه متصل کنید، دسته آن را بچرخانید و ببینید که باتری دستگاه به آرامی در حال شارژ شدن است.  اما این‌که تا چه حد به برق نیاز خواهید داشت تا حد زیادی به نوع دستگاهی مربوط می‌شود که قصد دارید از این طریق آن را شارژ کنید.

به صورت میانگین می‌توانید انتظار داشته باشید که این دستگاه بتواند در هر دقیقه یک درصد اسمارت‌فون شما را شارژ کند، البته این در حالی است که دستگاه کاربر هنوز روش است.

 

دورچرخه سواری کنید و شارژ شوید

برای آن‌هایی که معمولاً با دوچرخه زیاد سفر می‌کنند نیز محصولی ویژه معرفی کنیم. زمانی که از دوچرخه سواری در یک هوای بهاری لذت می‌برید ولی شارژ پخش‌کننده آهنگ شما قطع می‌شود چه حالی خواهید داشت؟ آیا در آن زمانی آرزو نخواهید کرد که ای‌ کاش با وسیله‌ای می‌توانستید آن را دوباره شارژ کنید.

 

اینجاست که SivaCycle Atom به داد شما خواهد رسید. SivaCycle Atom ابزاری بسیار کوچک است که می‌تواند با نیروی انسان انرژی تولید کنند. در واقع این شارژ زمانی که مشغول رکاب زدن هستید انرژی را به صورت جریان برق در خود ذخیره می‌کند. اما این محصول خود را با محصول‌های مشابهی که از نیروی دوچرخه برای جمع‌آوری انرژی الکتریکی استفاده می‌کنند، متمایز کرده است.

 

شارژ با خورشید

Levin Solar نسبت به سایر شارژرهایی که تا به حال از آن‌ها استفاده کرده‌ یا دیده‌اید مزایای بیشتری دارد و شاید همین عامل باعث شد است تا در فهرست برترین جستجوهای آمازون نیز قرار بگیرد. در حالی که بسیاری از این شارژرها دارای امتیازهایی چون داشتن باتری‌هایی بزرگ و .. هستند، هیچ‌کدام از آن‌ها به اندازه Levin Solar دارای ترکیبی از تمامی امکانات لازم که به آن‌ها نیاز خواهید داشت نیستند. Levin Solar ابزاری قدرتمند، قابل اطمینان و صد در درصد ضد آب است که می‌توانید به سادگی آن را در کوله پشتی خود قرار دهید و هر جایی که دوست دارید ببرید. از سوی دیگر قیمت این شارژر نیز بسیار مقرون به صرفه است و تنها با قیمت ۲۴.۹۹ سنت می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.