.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«مست عشق» همچنان صدرنشین سینما‌ ماند
سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت میزبان بیش از ۸۶۰ هزار مخاطب بود و توانست بیش از ۴۵ میلیارد تومان بفروشد.
«مست عشق» همچنان صدرنشین سینما‌ ماند

سینمای ایران در هفته دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۸۶۰ هزار مخاطب در ۱۸ هزار سانس بود که توانست ۴۵ میلیارد و ۲۶۸ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران در حال رونق است.

 

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۴۶۷ هزار بلیط به ارزش ۲۵ میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومان بفروشد و در هفته سوم اردیبهشت ماه در رتبه اول فروش گیشه قرار گیرد.

 

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۱۳۷ هزار بلیط به ارزش ۷ میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان بفروشد و در رتبه دوم فروش گیشه قرار بگیرد.

 

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۱۲۸ هزار بلیط به ارزش ۶ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

 

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۵۵ هزار مخاطب شد و توانست سه میلیارد و ۳۸ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.

 

فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش ۳۶ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.141 seconds.