.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تأثیر چشمگیر تنش و شوک‌های اقلیمی روی جنگل‌های مازندران
معاون فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری گفت: بحث تنش و شوک‌های اقلیمی روی رویش درختان جنگلی اثرگذاری چشمگیری داشته که امیدواریم سال آینده در گرمای تابستان شاهد چنین وضعیتی نباشیم.

به گزارش شمال نیوز،محمدرضا جهان‌آرا امروز اظهار کرد: با توجه به بارش‌های پاییزی تنش خشکی در جنگل‌های مازندران برطرف شد؛ بحث تنش و شوک‌های اقلیمی روی رویش درختان جنگلی اثرگذاری چشمگیری داشته  که امیدواریم سال آینده در گرمای تابستان شاهد چنین وضعیتی نباشیم.

معاون فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با بیان اینکه حفاظت از جنگل‌ها ارتباطی با بحث طرح تنفس ندارد، اضافه کرد:  وظیفه ذاتی ما حفاظت و حراست از جنگل‌ها است و در هر شرایطی باید از جنگل‌های حفاظت کنیم.

جهان‌آرا تصریح کرد: مردم به‌ویژه روستاییان و افرادی که به‌نوعی با جنگل در ارتباط هستند مهم‌ترین مؤلفه هستند تا از تجاوز به جنگل جلوگیری شود.

وی با تأکید بر اینکه جنگل متعلق به تمامی افراد جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر منابع طبیعی از بین رود حیات انسان نیز از بین خواهد رفت که لازم است مردم به این مهم بیشتر توجه کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.