.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغزنده بودن برخی از محورهای مازندران/انسداد محور کندوان امشب اعمال نمی‌شود
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف و باران روزهای گذشته در محورهای استان، گفت: توصیه ما به رانندگان این است که با توجه به لغزنده بودن خودروهای آنان مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ باشد تا برای تردد با مشکلی مواجه نشوند.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا قدمی امروز اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به بارش برف و باران روزهای گذشته در محورهای مازندران، اضافه کرد: توصیه ما به رانندگان این است که با توجه به لغزنده بودن خودروهای آنان مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ باشد تا برای تردد با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: با توجه به وضعیت جوی ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان مه‌آلود و با کاهش دید همراه است که لازم است رانندگان در تردد به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

این مسؤول به لغو انسداد شبانه محور کندوان اشاره کرد و افزود: محدودیت انسداد این محور با توجه به تعطیلی روز دوشنبه اجرا نمی‌شود و بعد از گذر از ایام تعطیلات دوباره از سر گرفته می‌شود.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.