.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد ۱۰ درصدی صدور سند کاداستری در مازندران
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: پارسال در ۲۴ واحدثبتی در سطح استان مجموعا ۱۸۷ هزار و ۹۵۴ برگ سند کاداستری صادر شد که نسبت به مشابه سال ۹۴ بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش شمال نیوز، محمد حسن بهادر صبح دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری این ادره کل در جمع رؤسای ستادی و واحدهای ثبتی تابعه مدیرکل ثبت اسناد و املاک اظهار داشت: بیش از ۱۳۱ هزار از این اسناد صادره جدید کاداستری ، قریب ۱۸ هزار و ۵۰۰ مورد آن در اجرای طرح فراخوان و تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ و بقیه نیز مرتبط با تعویض اسناد انتقال بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع عملیات ثبتی ادارات تابعه شامل پذیرش ثبت، تحدید حدود، تفکیک ، افراز و تجمیع نیز دو درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۴رشد داشته است و در طول سال ۹۵  بیش از سه هزار مورد تقاضای ثبت املاک پذیرفته شده و ۵ هزار و ۵۵۷ ملک نیز تحدید حدود و قریب ۲۴ هزار  ملک نیز تفکیک یا افراز شده است.

بهادر تصریح کرد: پارسال بر اساس در خواست مراجع قضایی و سایر دوایر اجرایی بیش از ۲۵ هزار ملک بازداشت و از ۱۵ هزار و ۴۲۲ ملک نیز رفع بازداشت به عمل آمده و به ۱۳۳ هزار و ۷۸۶  مورد استعلام دفاتر اسناد رسمی و محاکم دادگستری نیز پاسخ داده شده  که ۱۰۵ هزار و ۶۰۰ مورد آن از استعلامات پاسخ داده شده مکانیزه وصول وپاسخ آن نیز مکانیزه  ارسال شده است.

این مسئول در پایان ادامه داد: ۲۱ هزار از اسناد صادره سال ۹۵ مرتبط با قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی و ساختمانهای فاقد سند رسمی و ۱۶ هزار و ۵۹۸ مورد نیز در راستای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و یک هزار و ۲۶۰ مورد آن املاک موقوفه و بقیه نیز مرتبط با سایر اشخاص حقیقی و حقوقی بوده که به ترتیب رشد ۲۰ و ۲۸ و و ۱۰۰ درصدی داشته است.

به گزارش مهر:بهادر گفت: اجرایی شدن تکالیف مقرردر قانون  جامع حدنگار، تسریع در روند اجرای طرح تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای ، تسریع در آرشیو الکترونیک پرونده های ثبتی و مستندسازی و تثبیت املاک ملی ، موات دولتی و موقوفه از اهم محورهای عملیات سال جاری در حوزه امور املاک و کاداستر اداره کل ثبت استان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.