.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۶۴ شرکت در مازندران منحل شدند
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از ثبت ۷۴۸ شرکت سال جاری در استان خبر داد و گفت: ۱۶۴ شرکت نیز امسال منحل شد.

به گزارش شمال نیوز:محمد حسن بهادر با اشاره به این موضوع که بیشتر شرکت‌های ثبت شده در استان از نوع سهامی خاص و با مسئولیت محدود است گفت: ۸۰ مورد  از شرکت‌های ثبت شده در سال جاری تعاونی  بوده است و در این مدت ثبت شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل درصد کاهش داشته و ۱۶۴ شرکت نیز منحل شده‌اند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک  با بیان اینکه تمامی فرآیندهای ثبت و تغییرات شرکت‌ها به صورت مکانیزه صورت گرفته است افزود: ۹ هزار و ۷۵۶ مورد تغییرات نیز در فضای مجازی و غیر حضوری تا پایان بهمن ماه سال جاری انجام شده است و از حیث شرکت‌های ثبت شده سال جاری استان مازندران رتبه هفتم  کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه از پلمب دو هزار و ۱۵۳ دفتر روزنامه و دفتر کل در استان در  این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: سامانه جامع ثبت شرکت‌ها با هدف تسریع، دقت و پاسخگویی مطلوب به متقاضیان طراحی شده است و به برخی محاسن آن از قبیل در نظر گرفته شدن رفاه حال متقاضیان و جلوگیری از اتلاف وقت و سفرهای زاید و جلوگیری از حضور فیزیکی مراجعین در ادارات ثبت و نیز دقت سرعت در پاسخگویی اشاره کرد.

بهادر گفت: تمام فرایندهای ارائه خدمات ثبتی به مراجعین با هدف حفظ و حراست از حقوق برنامه ریزی شده و خوشبختانه ادارات ثبت اسناد و املاک در راستای مکانیزه  شدن ارائه خدمات به مردم از ادارات پیشرو در کشور است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.