.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۹ میلی متر بارندگی در قائمشهر ثبت شد
کارشناس هواشناسی مازندران بیشترین میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را به میزان ۱۹ میلی متر در قائمشهر اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز:سید احمد میرساداتی در خصوص وضعیت جوی طی چند روز آیندهاظهار داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان مازندران از روز دوشنبه ۱۴۴ فروردین ابری و بارانی همراه با کاهش دما و در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف، بارش از ارتفاع ۱۲۰۰ متر به بالا بصورت برف خواهد بود.

وی افزود: همچنین در روز سه شنبه ۱۵فروردین مناطق غربی استان ابری همراه با بارش پراکنده ( در ارتفاعات بارش پراکنده باران و برف )، از بعدازظهر بتدریج کاهش ابر و در مناطق مرکزی و شرقی استان ابری گاهی همراه با بارندگی ( در ارتفاعات مه آلود گاهی با بارش باران و برف ) و از اواخر روز بتدریج کاهش ابر مواجه است و در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶ ، ۱۷ و ۱۸ فروردین صاف همراه با افزایش دما مواجه است.

وی گفت: طی ۲۴ساعت گذشته قایمشهر با ۱۹.۳ میلی متر بیشترین بارش باران و آلاشت با ۱۶ سانتی متر بارش برف بیشترین مقدار بارش ها را داشتند و در ساری نیز ۱۸.۱ میلی متر باران ثبت شد و در سردترین ساعت دمای مرکز استان به ۸.۲ درجه سانتی گراد گزارش شد.

این کارشناس هواشناسی اظهار داشت: با توجه به  تغییرات الگوها و نقشه های هواشناسی در فصل بهار ، تغییرات پیش بینی نیز معمولا در این فصل بیشتر بوده و لذا به محض مشاهده چنین تغییراتی ، سعی می شود پیش بینی جدید تهیه و در دسترس قرار گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.