.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون پارلمانی رئیس جمهور:
منطقه آزاد تجاری شامل مازندران نمی‌شود
معاون پارلمانی رئیس جمهور پیکره کشور را از طرح‌های نیمه‌تمام جراحت‌دیده دانست و گفت: نمی‌خواهیم طرح جدیدی را بدون برنامه شروع کنیم و به همین دلیل منطقه آزاد تجاری اعلام نشده است.
منطقه آزاد تجاری شامل مازندران نمی‌شود

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام مجید انصاری امشب در جلسه شورای اداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: توفیق خدمت‌گزاری به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران فرصت بی‌نظیر الهی است که باید از لحظه‌لحظه آن بهره برد.

وی افزود: هر مسئول در هر جایگاهی که هست چون توفیق خدمت به مردم در انقلاب اسلامی را دارد مورد لطف خدا قرار می‌گیرد و لازم است در دوران خدمت خود یک یادگاری با نیت خالص به‌جا بگذاریم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه مسئولان باید برای مردم و نظام مفید باشند، تصریح کرد: مدیران شایسته مدیرانی هستند که از ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنند و در بسترهای ناهموار نیز با اندیشه بلند، توکل بر خدا و استفاده از خرد جمعی مسیر توسعه و خدمت به مردم را هموار می‌کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه بعضی کشورها فقط با تکیه بر پشتکار خود روز به روز توسعه می‌یابند، بیان کرد: در دو سال گذشته دولت در سطح کشور با وجود مشکلات فراوان از جمله کاهش منابع درآمدی، افزایش هزینه‌ها، بدهی‌های سنگین گذشته و طرح‌های نیمه‌تمام به ارث رسیده از دولت قبل با تدبیر خود در اداره کشور فائق آمد.

انصاری با اشاره به اینکه وزارت نیرو و راه بدهکاری زیادی دارند، گفت: تحریم‌های پی‌درپی و قطعنامه‌های شش‌گانه واردات کالا را به‌شدت کاهش داد، اظهار کرد: 25 درصد هزینه اضافی در همین راستا به کشور تحمیل شد و نابه‌سامانی اقتصادی در کشور رخ نشان داد که دولت با تدبیر شایسته با پرونده‌های فساد برخورد کرد و با تکیه بر عدالت و پشتکار خود و رهنمودهای رهبری و حمایت مردم و همه مجموعه نظام توانست در بستری آرام قرار بگیرد و پی‌گذاری مناسبی برای توسعه پایدار داریم.

وی ادامه داد: حرکت جهادگونه سرداران دیپلماسی کشور به برجام رسید و افتخار بزرگی نصیب نظام شد که با همت و همکاری مجلس شورای اسلامی در رأی دادن به کلیات طرح برجام تحقق یافت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت در سفرهای استانی کار غیرکارشناسی نمی‌کند، خاطرنشان کرد: جلسات هماهنگی و پیگیری کارشناسانه از هفته‌های قبل از سفرهای استانی تشکیل می‌شود.

وی پیکره کشور را از طرح‌های نیمه‌تمام جراحت‌دیده دانست و افزود: نمی‌خواهیم طرح جدیدی را بدون برنامه شروع کنیم و به همین دلیل منطقه آزاد تجاری اعلام نشده است.

انصاری با اشاره به اینکه دولت با اولویت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کند، بیان کرد: در برخی مناطق تجربه خوبی از ایجاد مناطق آزاد تجاری نداریم، کار تولیدی انجام نشد، هزینه‌های سربار بلای جان مردم منطقه شد و آن منطقه به پایگاه مصرفی تبدیل شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: استان مازندران یکی از ظرفیت‌های محوری برای ایجاد مناطق آزاد تجاری را دارد و مزایای خوبی نیز در فریدونکنار وجود دارد که پیگیر می‌شویم.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید همه زوایای کار دیده شود و دوست داریم اگر منطقه آزاد تجاری در مازندران اعلام شد، اما و اگری نباشد و همه کار کنند تا مدل جدیدی از توسعه پایدار در منطقه آزاد تجاری مازندران دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: با رئیس جمهور در این رابطه صحبت می‌کنم و مطالبات مردم و مسئولان فریدونکنار پیگیری می‌شود اما می‌خواهیم منطقه آزاد مولد و پویایی در مازندارن داشته باشیم تا الگوی بسیاری از مناطق دیگر در منطقه باشد.

انصاری افزود: حفظ منابع طبیعی و توسعه گردشگری در فریدونکنار و همه مازندران تحسین‌برانگیز است و در دستور کار دولت نیز قرار دارد و البته کیفیت و سرعت شکل‌گیری در منطقه آزاد تجاری مازندران باید تمام‌عیار باشد.

وی با بیان اینکه دولت با نگاه ملی در توسعه مازندران برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: شکل‌گیری و توسعه گردشگری در کشور، در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد و ورزش‌های آبی باید در کشور توسعه یابد و ورزش بانوان نیز با فرهنگ‌سازی درست و نگاه حمایتی و حمایت جدی پیشرفت خوبی داشته که لازم است حمایت شود.

انصاری تصریح کرد: هم‌اکنون ارزش تبلیغ یک ورزشکار با حجاب به مراتب از تبلیغات زبانی بیشتر است و افزایش سطوح مختلف گردشگری در کشور با تدبیر دولت یازدهم تحقق یافت.

معاون پارلمانی ر‌ئیس جمهور ادامه داد: منابع دولتی محدود است و بودجه‌های دولتی کفاف کارهای عمرانی کشور را نمی‌دهد و باید بسترهای لازم برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با جدیت و نگاه حمایتی فراهم شود که بهبود فضای کسب و کار و مساعدت به سرمایه‌گذاران در دستور کار دولت است.

انصاری با بیان اینکه فضای تعاملی با دنیا ایجاد کردیم و می‌توانیم سرمایه‌گذاری خوبی در حوزه‌های مختلف داشته باشیم، گفت: با همراهی دولت و ملت چهره منطقه زیبنده‌تر می‌شود و مشکلات اقتصادی مردم برطرف می‌شود و لازم است در همین راستا از قابلیت چهار فصل بودن کشور استفاده کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 21 مهر 1394
خوش به حال آقای شجاعی که پیگیر مشکلات شهرستانه
نا شناس 21 مهر 1394
اين هم از نمونه اي از عدم اتحاد و دعواي غربي ، شرقي مركزي و عدم تدبير مسولان استان
سورکی ریکا 21 مهر 1394
همه ما ول معطلیم عجیب دنبال نخود سیاهیم مخصوصا ما مازندرانیها //////
نا شناس 21 مهر 1394
تا زمانی که بندر مهمی مثل امیر آباد درمازندران وجود دارد، نباید به فریدونکنار که اصلاً در حد و اندازه بندر نیست فکر کرد. لطفاً کمی منطقی باشیم.
نا شناس 23 مهر 1394
اگر انصاف داشته باشیدکه نارنی منطقه آزاد حق شهرستان زیبای نوشهر است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.