.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رازگشایی ازقتل زوج روستایی در ویلای جنگلی
عروس جوان وقتی برای سرکشی به خانه مادر شوهرش رفت، با صحنه هولناکی روبه‌رو شد.در جریان این حادثه زوج روستایی که در خانه ویلایی شان به تنهایی زندگی می کردند به طور اسرار آمیزی از پای درآمده بودند.

 شمال نیوز: عروس جوان وقتی برای سرکشی به خانه مادر شوهرش رفت، با صحنه هولناکی روبه‌رو شد.در جریان این حادثه زوج روستایی که در خانه ویلایی شان به تنهایی زندگی می کردند به طور اسرار آمیزی از پای درآمده بودند.

بنا بر این گزارش، ساعت ۸ شب شنبه ۱۴ شهریور بود که عروس جوان بعد از چند بار تماس با خانه مادر شوهرش وقتی متوجه شد کسی به تلفن‌های او پاسخ نمی دهد نگران شده و به طرف خانه آنها به راه افتاد. او وقتی به خانه محل زندگی والدین شوهرش در انتهای روستای بارفی کلای قائمشهر رسید از اینکه می دید در ورودی حیاط خانه باز است احساس کرد باید اتفاق ناگواری برای آنها رخ داده باشد.

به گزارش روزنامه ایران، او بسرعت وارد حیاط شده و در کمال تعجب مشاهده کرد که در ورودی خانه نیز باز مانده است. چند بار با صدای بلند نام مادر شوهرش را صدا کرد اما هیچ پاسخی نشنید بنا بر این وارد خانه شد.او در بدو ورود به خانه ویلایی با پیکر‌های خون آلود و بی‌حرکت پدر و مادر شوهرش در حالی روبه‌رو شد که هر دو در فاصله کمی از هم روی فرش اتاق پذیرایی افتاده بودند.با فریاد‌های این زن، همسایه‌ها در جریان ماجرا قرار گرفته و بسرعت خود را به محل حادثه رساندند.

دقایقی بعد وقتی با تماس یکی از بستگان دو قربانی حادثه مأموران نیروی انتظامی شهرستان قائمشهر در جریان ماجرا قرار گرفته و با حضور در محل حادثه تحقیق درباره علت و چگونگی مرگ آنها را شروع کردند.عروس جوان در باره حادثه به پلیس گفت: مادر شوهرم مدت دو هفته ای در سفر زیارتی مشهد بود و شب گذشته به خانه برگشته بود. قرار بود ما عصر روز حادثه به خانه آنها بیاییم اما هر چه زنگ زدم کسی جواب نداد بنابراین نگران شده و به در خانه آنها آمدم.

به دلیل حساسیت ماجرا با دستور سردار مسعود جعفری نسب فرمانده پلیس استان مازندران ، سرهنگ محمد علی اتباعی طبری فرمانده پلیس قائمشهر به همراه تیمی از مأموران با تجربه آگاهی در محل قتل زوج سالخورده روستایی حضور یافته و هدایت تجسس‌های پلیس را بر عهده گرفت.

بررسی‌های میدانی پلیس حکایت از آن داشت که گروهی ناشناس وارد خانه ویلایی شده و این زوج را که صادق براری ۷۵ ساله و گوهر گرائیلی ۶۸ ساله بودند به قتل رسانده اند.

این در حالی بود که براساس اطلاعات ارائه شده از سوی بستگان قربانیان حادثه مقداری از طلاهای گوهر به سرقت رفته بود.
بدین ترتیب با طرح این فرضیه که قربانیان جنایت در جریان سرقت از سوی گروه ناشناس مورد حمله قرار گرفته و کشته شده اند قوت گرفت.

از سوی دیگر مأموران به دلیل اینکه قتلگاه زوج سالخورده در انتهای روستا و در حاشیه جنگل واقع شده بود این احتمال قوت گرفت که عاملان جنایت از افراد محلی بوده باشند.با توجه به این فرضیه پلیسی در نخستین اقدام با گرفتن دستورات قضایی از دادستان قائمشهر ، ۶تن از افراد سابقه دار منطقه به عنوان مظنون بازداشت و برای بازجویی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.در مراحل اولیه تحقیقات ۴ تن از بازداشت شدگان از سوی پلیس آگاهی قائمشهر بی گناه شناخته شده و آزاد شدند و تحقیقات فنی و پلیسی روی دو برادر که به شیشه اعتیاد داشتند متمرکز شد.در حالی که کمتر از ۱۰ ساعت از زمان کشف اجساد قربانیان حادثه می گذشت ، یکی از دو برادر به عنوان مظنون اصلی حادثه شناخته شده و تحت بازجویی‌های دقیق قرار گرفت.

وی که همه راهها را برای انکار ماجرا به روی خود بسته می‌دید و دانسته بود دلایل و مدارک غیرقابل انکاری از سوی پلیس به دست آمده است ناچار شد قتل‌ها را به گردن بگیرد.

این قاتل که علیرضا نام دارد و ۲۶ ساله است در اعترافات خود ادعا کرد: بامداد روز شنبه بود. مواد مخدر شیشه مصرف کرده بودم . بی خوابی به سرم زده بود. از خانه بیرون آمدم. درکوچه به راه افتادم. درخانه همسایه مان باز بود. می دانستم که زن و شوهر تنهایی در آنجا زندگی می کنند.وسوسه شدم تا برای سرقت وارد آنجا شوم.هنوز هوا گرگ و میش بود. وقتی خواستم قدم به داخل خانه بگذارم پیرمرد را در مقابلم دیدم. او با فریاد خواست همسایه‌ها را خبر کند. عصبانی شده و ضربه‌ای به صورتش زدم. بی‌حرکت ماند. او را به در فلزی خانه کوبیدم. دیدم دیگر نفس نمی کشد. خواستم فرار کنم که همسرش با شنیدن صدای داد و فریاد او به طرف ما آمد. او را نیز با ضربه ای روی زمین انداختم. نبض او را گرفتم او هم فوت کرده بود. النگو‌ها و گردنبند او را در آورده و بسرعت آنجا را ترک کردم. طلاها را به یک جواهر فروشی برده و فروختم. پول آنها را به مادرم دادم.با توجه به اعترافات این متهم کارآگاهان، خریدار جواهرات را شناسایی و بازداشت کردند.

با دستور دادستان قائمشهر متهم به قتل با حضور در محل حادثه اقدام به بازسازی صحنه قتل کرده و با صدور قرار قانونی تا انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.