.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اعتراض به سیاست‌های قیمت‌گذاری مرغ صورت گرفت؛
تجمع مرغداران در مقابل استانداری مازندران
حدود 300 نفر از مرغداران استان مازندران در اعتراض به سیاست‌های نرخ‌گذاری مرغ توسط مسئولان مربوطه در مقابل استانداری این استان تجمع کردند.

به گزارش شمال نیوز، از ساعت 10 صبح امروز حدود 300 مرغدار در مقابل استانداری مازندران تجمع کردند؛ یکی از مرغداران گفت: وقتی تولید مرغ در مازندران زیاد است، چرا شرکت پشتیبانی نسبت به خرید مرغ‌های صادرات اقدام نمی‌کند اما زمانی که قیمت مرغ افزایش می‌یابد، این محصول ورود پیدا می‌کند، درحالی که جوجه را با هر قیمتی که می‌خواهند به مرغدار می‌فروشند.

مهدی جعفریان با بیان اینکه وقتی قیمت مرغ افزایش می‌باید، دولت برای کنترل قیمت ورود پیدا می‌کند و برای مرغدار قیمت تعیین می‌کند، افزود: اما اکنون که قیمت مرغ کاهش یافته، کسی به داد ما نمی‌رسد.

این مرغدار با اشاره به اینکه هر کیلو مرغ برای مرغدار، 4 هزار و 800 تومان هزینه دارد، تصریح کرد: قیمت مرغ شب گذشته به 3هزار و 500 تومان رسید، یعنی هزار و 300 تومان زیرقیمت تمام‌شده از مرغدار خریداری می‌شود.

وی با بیان اینکه عموم مرغداران بر این عقیده‌اند که دولت به نفع خود در این زمینه اقدام می‌کند، گفت: همان‌گونه که در ایام پایان سال مرغ‌ را برای ذخیره‌سازی کیلویی 3 هزار و 500 تومان خریداری کردند و بعد به قیمت 6 هزار و 500 تومان به مردم فروختند.

به گزارش فارس، چند تن از نمایندگان مرغداران برای گفت‌وگو با مسئولان استان، به درون ساختمان استانداری فراخوانده شدند.

این تجمع همچنان ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 ارديبهشت 1394
چشم دولت تدبیر و امید روشن از اول هم معلوم بود این کاره نیست
محفوظ 2 ارديبهشت 1394
جهت استحضار مسئولین امور دام استان مازندران ، نداشتن تدبیر و برنامه و سیاست های درون استانی در راستای طیور باید منتظر دام هم بود این اتفاقات برای این زبون بسته ها هم بی افتتد باید به معاون امور دام آفرین گفت.
حسین 2 ارديبهشت 1394
ما که سه چهاز پیش مرغ رو کیلوئی 6400 تومن خریدیم کجای بازار 3500 تومن هست ما خبر نداریم
پاسخ ها به این نظر
یک مرغدار از بابل 2 ارديبهشت 1394
اقا حسین متن خبر رو درست بخون عزیز.نگفته مرغ کشتار روز در فروشگاه ها 3500تومنه.
نحوه نرخ گذاری مرغ زنده در مرغداری عین طلا و دلاره
تازه این مرغدار که تولید کننده است تعیین کننده نرخ مرغ نیست.بلکه این دلال ها هستند که نرخ رو تعیین میکنن
مرغ در ابتدای شب توسط کامیون های حمل مرغ از مرغداری بارگیری و روانه ی کشتارگاه ها(اکثرا تهران) میشوند و تازه روز بعد مرغدار میفهمد نرخ مرغی که دیشب فروخته چند تعیین شده!!!!!!
مرغی که در شب عید شما میخریدی کیلویی تقریبا 9000تومن رو مرغدار میفروخته کیلویی 4000 و خورده ای!!!!یعنی ضررر


12ام فروردین مرغی که کیلویی نزدیک به 5هزار تومن برام هزینه برداشته رو کیلویی ازم4200 خریدن و این یعنی بنده کیلویی تقریبا 500 الی 800تومن ضرر دادم.این نرخ ضرر ثابت نیست و در دوره هایی بیش از این هم بوده

شاید در سال یک دوره هم اتفاق بیوفته که در هر کیلویی چندصد تومن سود عاید مرغدار شود که اونم جبران ضرر های دوره ی قبله.
مهندس علی 2 ارديبهشت 1394
دیروز تولید کننده ای با ما درد دل می کرد و گفت ، تولید مرغ کیلوئی 4500 تومان هزینه دارد ولی دولت و یا دلالان آنرا کیلوئی 3500 تومان از او خریداری می کنند و در بازار حدود کیلوئی 6500 تومان فروخته می شود .
پیدا کنید تخم مرغ دزد را !؟
به او گفتم چرا مرغ را به سایر نقاط کشور ارسال نمی نماید ، گفت دولت مانع از خروج طیور از استانی به استان دیگر می شود .
ما مانده ایم که این سیستم بازار ما شبیه کدام سیستم اقتصادی در دنیا است ؟ سیستم سرمایه داری ، لیبرال ، سوسیالیستی !؟ سیستم اسلامی که نیست چون در هیچ جای اسلام کسی را ملزم به فروش مال خود به قیمت تعیین شده نمی نماید .
هم به حال خود بعنوان مصرف کننده و هم به حال او بعنوان تولید کننده غصه خوردم . ظاهراٌ واسطه های مفت خور حدود 3000 تومان در هر کیلو مرغ به جیب می زنند و ما از گرلنی می نالیم و تولید کننده از ورشکستگی .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 ارديبهشت 1394
مجبوری ندانسته حرف می زنی،بیش ا ز 60درصد مرغ استان به تهران یا استان های دیگر می رود وفقط در تعطیلات عید به علت ترافیک سنگین این کار صورت نمی گرفت
سید ا م 2 ارديبهشت 1394
بی تدبیری دولت قبل و وزیر جهاد سابق که به هر غیر کارشناسی در این صنف مرغداری که مجوز ساخت و ..به آنان دادند.
مرغداری که مجوز مثال 1000تا تولید جوجه ریزی دارد چرا باید بیش از این رقم جوجه ریزی کند فکر کردین مرغ قیمت ان بالاست تعتداد جوجه ریزی را زیاد کنید که سود زیاد ببرید خیر برادر زرنگتر از شما هم هست یدالله فوق ایدیهم
این معترضین چرا یکبار برای مردم اعتراض نمیکنند که قیمت مرغ را بالاتر میخرند
چرا وقتی قیمت به نفع شماست به خیابن نمیایید و این نوع کارها شخصیت شماها رانشان میدهد که واقعا تولید کننده نیستید و فقط دلالی خود را میکنید
امور دام نباید اصلا این همه خرابی و بی عقلیتان را جمع کند این اموردام باید در سال 300 الی 400تن برای کشور ذخیره سازی و خرید نماید
باز هم به مرغدارن به عنوان یک شهروند تذکر میدهم که نباید این همه جوجه ریزی میکردید که به مشکل برخورد نمایید
سید
یک مرغدار ورشکست شده 2 ارديبهشت 1394
اتحادیه مرغداران مازندران خود یک دلال بزرگ عرضه ی کنجاله ی دان است. ذرت و سویا و گندم را با نرخ و دلار دولتی از دولت خریده و به نرخ دلار آزاد و اگر نقد نباشد با نرخ بالابرد و کارمزدی(همون نزول خودمون) به مرغدار میفروشد کنجاله ی ذرت و سویای کشور که تقریبا تماما وارداتی است در انحصار آقای مدلل است.کسی که بانی اصلی بحران گرانی مرغ در پایان دولت قبل بود خواهشا برای آگاه سازی مردم منتشر کنید تا مردم اینقدر این گرانی ها رو از چشم تولید کننده نبیین.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.