.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش علی مطهری به جوابیه قوه قضائیه
علی مطهری گفت: محتوای نامه من به رئیس قوه قضاییه قابل تکذیب کردن نبوده است، چرا که در آن نامه مباحث استدلالی بر اساس قانون اساسی مطرح شده وادعای خاص و یا خبر ویژه‌ای در آن نبوده است.

علی مطهری گفت: نامه من به رئیس قوه قضائیه استدلالی بوده و بحث صدق و کذب درآن مطرح نیست.

به گزارش «انتخاب»، مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره صحبت های حجت الاسلام اژه ای پیرامون نامه اخیر خود به رئیس قوه قضائیه و قابل پیگرد بودن آن به دلیل وجود مطالب کذب گفت: در این نامه مطلب کذبی وجود ندارد و نمی دانم مقصود ایشان کدام بخش از این نامه است. آنچه که ایشان می گوید کذب است، مطلب مربوط به صحبت های رئیس قوه قضائیه در جمع تعدادی از نمایندگان است که اگر قاعدتا نوار آن موجود باشد، می توان آن را دنبال کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مطلب کذبی در نامه نبوده و هر چه هست واقعیت است افزود: گمان می کنم در مورد آن قسمت از نامه که از قول رئیس قوه قضائیه آمده بود احمدی نژاد دو بار برای رفع حصر آقایان موسوی و کروبی نامه نوشته، بحث است؛ در حالی که این مطلب را رئیس قوه قضائیه 3 سال پیش در جمع تعدادی از نمایندگان گفته بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: اینکه آقایان می گویند کذب است، آنجا را می گویند ولی من می گویم کذب نیست. چنین صحبتی واقعا بوده و حرف من نقل قول از رئیس قوه قضائیه است.

وی تأکید کرد: نامه من یک نامه استدلالی بود. در یک بحث استدلالی و برهانی، صدق و کذب مطرح نیست زیرا کذب را در جایی می گویند که من خبری را مطرح کنم در حالی که اصل نامه من استدلال این مسئله بوده که حصر خانگی خلاف قانون اساسی است و در رد صحبت های رئیس قوه قضائیه که می گفت حصر مطابق با قانون اساسی است، استدلال کردم.

مطهری بیان کرد: من حرف ایشان را با قانون و دلیل رد کردم لذا در استدلال بحث صدق و کذب مطرح نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.