.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طلاق به خاطر ارتباط پنهانی با دوست همسر
مرد جوان وقتی متوجه شد که همسرش قبلا با دوست صمیمی‌اش در ارتباط بوده، تصمیم گرفت به دادگاه خانواده برود و درخواست طلاق بدهد.

شمال نیوز: مرد جوان وقتی متوجه شد که همسرش قبلا با دوست صمیمی‌اش در ارتباط بوده، تصمیم گرفت به دادگاه خانواده برود و درخواست طلاق بدهد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مردم سالاری، چندی پیش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد‌. وی در خصوص علت این درخواست گفت: یک سال پیش با همسرم آشنا شدم و به خواستگاری اش رفتم و با هم ازدواج کردیم.

مرد جوان ادامه داد: من خود را خوشبخت ترین مرد دنیا می‌دیدم تا اینکه چند وقت پیش پی به رازی بردم که خیلی مرا بهم ریخت. از آن روز به بعد زندگیم دگرگون شده و شبها اصلا نمی‌توانم بخوابم. تا اینکه تصمیم به جدایی گرفتم. من متوجه شدم که همسرم پیش‌از ازدواج و درست زمانی بود که ما با هم قرار ازدواج و خواستگاری گذاشته بودیم با یکی از دوستان صمیمی‌ام ارتباط پنهانی داشته است.

وی در ادامه گفت: وقتی شنیدم خیلی عصبانی شدم، به همسرم اعتماد دارم و می‌دانم که این موضوع مربوط به قبل از ازدواج ماست اما نمی‌توانم باور کنم که هم دوستم و هم دختر مورد علاقه‌ام در آن زمان به من خیانت کرده اند. از وقتی پی به این راز بردم می‌خواستم به همسرم بازگو کنم اما نتوانستم. او مرتب از من علت پریشانی ام را می‌پرسد و من هم مشکلات کاری را بهانه می‌کنم. در این مدت خیلی با خودم کلنجار رفتم تا موضوع را فراموش کنم اما نتوانستم‌. هر وقت دوستم با من تماس می‌گیرد حالم خراب‌تر می‌شود. دیگر تصمیم گرفتم به آرامش برسم و فکر می‌کنم بعد از طلاق از همسرم آرامش به افکار پریشانم برمی‌گردد.

بعد از درخواست این مرد، قاضی دادگاه خانواده تهران دستور احضار همسر وی به دادگاه را صادر کرد تا بعد از شنیدن اظهارات وی در خصوص این پرونده تصمیم بگیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : خیانت , طلاق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.015 seconds.