.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درآمد سالانه استان گلستان کمتر از میانگین کشور است

 شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: درآمد سرانه مردم استان گلستان 50 درصد کمتر از میانگین کشور است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان در مراسم استقبال رئیس جمهور در استادیوم آزادی گرگان، ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس جمهور در گلستان، گفت: امیدواریم سفر ریاست جمهوری به استان باعث پیشرفت این منطقه باشد.

وی افزود: از تلاش های دولت تدبیر و امید تشکر می کنیم؛ تلاش هایی که در مسائل اقتصادی، اجتماعی، بین المللی و خصوصا مذاکرات هسته ای که تا چندی پیش درجریان بود، صورت گرفته است.

وی ادامه داد: باید از سربازان شجاعی که در یک سنگر با قدرت برای مذاکرات آماده بودند و از حق مسلم ایران حتی یک میلیمتر پائین نیامدند، تشکر کرد.

این مسئول گلستانی تصریح کرد: استانی که رئیس جمهور تشریف آوردند جز یکی از مناطقی است که وحدت و هم دلی فراوانی بین اقوام آن وجود دارد؛ استان ما از تنوع اقوام مانند فارس، ترکمن، بلوچ، سیستانی و سایر اقوام برخوردار است.

وی ادامه داد: در 35 سال بعد از انقلاب اسلامی همواره وحدت، همدلی و اتحاد بین مردم این استان وجود داشته و امیدواریم این نعمت بزرگ برای همیشه در استان باقی بماند.

آیت الله نورمفیدی با بیان این نکته که درآمد سالانه هر گلستانی به صورت میانگین سه میلیون و 900 هزار تومان است، افزود: بر اساس این آمار، گلستان رتبه 30 کشور را کسب کرده است؛ این آمار خود نشان دهنده محرومیت استان است.

وی یادآور شد: استان گلستان علی رغم ظاهر سبز و با نشاطی و نام چشمگیری که دارد در زیر این ظاهر زیبا، مشکلات فراوانی دارد.

نماینده ولی فقیه استان گلستان با بیان این مطلب که اقتصاد استان کشاورزی محور است، افزود: اکثریت جمعیت حاضر در استادیوم کشاورز هستند؛ متاسفانه کشاورزی در استان اکنون صرفه اقتصادی ندارد و خطرات زیادی کشاورزی گلستان را تهدید می کند.

وی اضافه کرد: سال گذشته کشاورزان با مشکلات زیادی مانند، سیل، خشکسالی و حمله ملخ ها روبه رو بودند از این رو تقاضای آنها از دولت استمهال وام و بخشودگی بدهکاری آنهاست.

وی در خاتمه ضمن اشاره به مشکلات صنعت استان، گفت: با توجه به اینکه سالهای دور رئیس جمهور به استان ما رفت و آمد داشتند از نزدیک با مشکلات استان آشنا هستند. /250ساجدنیوز


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.