.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند.
گلستان استان ظرفیت‌ها است /رویکرد اساسی و مهم شناخت مساله و حل مساله است و مورد نظر دولت سیزدهم است
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند. (ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: این فساد سه میلیارد و ششصد میلیون دلاری که در کشور بر سرزبان‌ها افتاده، چه بساط و چه فسادی است؟! وقتی مردم می‌شنوند سه میلیارد و ششصد میلیون دلار فساد رخ داده است می‌گویند یعنی چی؟(خبر)
(ادامه)
پیکر نماینده اسبق شرق مازندران در مجلس تشییع شد
آیین تشییع پیکر حجت‌الاسلام علی اصغر رحمانی‌خلیلی نماینده ادوار گذشته مردم شهرستان بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در بهشهر برگزار شد‌.(ادامه)
شمال نیوز : در پی سخنان تفرقه‌افکنانه مولوی «محمدحسین گرگیج» امام جمعه سابق اهل سنت شهر آزادشهر در نمازجمعه ۱۹ آذرماه و اعتراض گسترده علما و امامان جمعه اهل سنت سراسر کشور از سوی آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان برکنار و امام جمعه جدید معرفی شد. گرگیج از امامت جمعه آزادشهر عزل شد
شمال نیوز : در پی سخنان تفرقه‌افکنانه مولوی «محمدحسین گرگیج» امام جمعه سابق اهل سنت شهر آزادشهر در نمازجمعه ۱۹ آذرماه و اعتراض گسترده علما و امامان جمعه اهل سنت سراسر کشور از سوی آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان برکنار و امام جمعه جدید معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان طی حکمی امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر را منصوب کرد. گرگیج عزل شد/ امام‌ جمعه جدید اهل سنت آزادشهر منصوب شد
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان طی حکمی امام جمعه جدید اهل سنت آزادشهر را منصوب کرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن تشکر از احساسات و عواطف خویش بار دیگر ارادت خود را به خاندان مطهر پیامبر(ص) نشان دادند به عموم پیروان اهل بیت اطمینان می‌دهم دستگاه‌های مسئول در حال پیگیری و برخورد متناسب با این اقدام تفرقه‌افکنانه هستند. واکنش آیت الله نورمفیدی به اقدام تفرقه‌افکنانه امام جمعه اهل سنت آزادشهر
نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن تشکر از احساسات و عواطف خویش بار دیگر ارادت خود را به خاندان مطهر پیامبر(ص) نشان دادند به عموم پیروان اهل بیت اطمینان می‌دهم دستگاه‌های مسئول در حال پیگیری و برخورد متناسب با این اقدام تفرقه‌افکنانه هستند.(ادامه)
قدردانی خانواده شهید صحرایی از حضور مردم و مسئولین در مراسم شهید
پیام قدردانی خانواده سردار شهید صحرایی از مردم و مسوولین کشوری و لشکری به مناسبت شهادت سردار سرتیپ پاسدار شهید رمضانعلی صحرایی(ادامه)
نمکی: درباره سلامت مردم با کسی مماشات نمی‌کنم
وزیر بهداشت و درمان گفت: در مصالح مملکت و سلامت مردم با هیچ کس مماشات نکرده و نخواهم کرد و به یکایک شهروندان این کشور تعهد دارم.(ادامه)
تصاویر/ مراسم تشییع پیکر ۳ شهید سانحه هوایی در گرگان
مراسم تشییع پیکر ۳ شهید سانحه هوایی صبح چهارشنبه در گرگان با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و خیل مردم عزادار برگزار شد.(ادامه)
پیام رهبری به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در گرگان
پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در اجلاس سراسری نماز توسط آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان قرائت شد.(ادامه)
حجاب، انزوای آمریکا و کاهش تعهدهای برجامی محور/ سخنان امامان جمعه
امامان جمعه کشور در خطبه‌های نماز 21 تیر 98 با اشاره به روز ملی حجاب و عفاف به بررسی تاریخی سالروز قیام مسجد گوهر شاد و اقدام رضاخان برای کشف حجاب پرداختند.(ادامه)
شمال نیوز :  از روزی که اینجانب احراز صلاحیت فرزند شما را به دلایل قانونی به عنوان شهردار کردکوی تائید نکردم و نیز فردی که توسط یکی از نمایندگان دیگر به عنوان فرماندارآق‌قلا معرفی شده بود را نیز موافقت نکردم.... ناگفته‌های «مناف هاشمی» از سهم‌خواهی یک نماینده در گلستان
شمال نیوز : از روزی که اینجانب احراز صلاحیت فرزند شما را به دلایل قانونی به عنوان شهردار کردکوی تائید نکردم و نیز فردی که توسط یکی از نمایندگان دیگر به عنوان فرماندارآق‌قلا معرفی شده بود را نیز موافقت نکردم....(ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دخالت نمایندگان و ارسال اسامی نامزدهای مختلف برای تصدی پست استانداری، تعیین و معرفی نهمین استاندار گلستان را به تاخیر انداخت. .... معاون وزیر کشور: دخالت نمایندگان مجلس عامل تاخیر در انتخاب استاندار گلستان بود
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دخالت نمایندگان و ارسال اسامی نامزدهای مختلف برای تصدی پست استانداری، تعیین و معرفی نهمین استاندار گلستان را به تاخیر انداخت. ....(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می‌رسد طی هفته‌های آینده با پایان رایزنی‌ها و معرفی گزینه‌ی اجماعی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت به مجمع نمایندگان و دفتر آیت‌الله نورمفیدی،‌ نماینده ولی فقیه، روند رایزنی با دولت برای نهایی‌سازی گزینه استانداری صورت پذیرد..... گزینه‌های مطرح اصلاح‌طلبان و حامیان دولت برای استانداری گلستان
شمال نیوز : به نظر می‌رسد طی هفته‌های آینده با پایان رایزنی‌ها و معرفی گزینه‌ی اجماعی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت به مجمع نمایندگان و دفتر آیت‌الله نورمفیدی،‌ نماینده ولی فقیه، روند رایزنی با دولت برای نهایی‌سازی گزینه استانداری صورت پذیرد.....(ادامه)
عکس/ آیت‌الله نورمفیدی امام جمعه گرگان با لباس سپاه
(ادامه)
رئیس قوه قضائیه وارد گلستان شد
رئیس قوه قضائیه برای بازدید از مناطق سیل‌زده و شرکت در جلسه‌های شورای قضایی و شورای اداری گلستان دقایقی قبل وارد این استان شد.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه "با یاری هم تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل می کنیم"، از سپاه، ارتش، بسیج، هلال احمر و همه نیروهای امدادی که با فداکاری در خدمت مردم سیلزده بودند، قدردانی کرد و از بنیاد مسکن، سازمان برنامه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست به تسریع امور برای جبران  در برابر غیرت و مهربانی مردم استان گلستان تواضع می کنیم / تا پایان مشکل، تخلیه سیلاب و ترمیم خرابی ها در کنار مردم هستیم / پیش بینی حوادث اصل است؛ اقدامات سازمان هواشناسی با دقت زمانی و مکانی بیشتر همراه شود(خبر)
رئیس جمهور با بیان اینکه "با یاری هم تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل می کنیم"، از سپاه، ارتش، بسیج، هلال احمر و همه نیروهای امدادی که با فداکاری در خدمت مردم سیلزده بودند، قدردانی کرد و از بنیاد مسکن، سازمان برنامه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست به تسریع امور برای جبران (ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده در استان گلستان و دیدار با مردم این‌ مناطق وارد فرودگاه گرگان شد. رئیس‌جمهور وارد گلستان شد
شمال نیوز: رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده در استان گلستان و دیدار با مردم این‌ مناطق وارد فرودگاه گرگان شد.(ادامه)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟
همه اما و اگرهای تغییر نماینده ولی فقیه در استان گلستان(يادداشت)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟ (ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه گرگان و نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان طی نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان شد. آقای رئیس جمهور! گلستان را دریابید/ ضرورت سفر فوری رئیس جمهور به استان گلستان(خبر)
شمال نیوز: امام جمعه گرگان و نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان طی نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان شد.(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد. خداحافظی آیت الله سلیمانی با مردم / تعبیر جالب امام جمعه مازندرانی زاهدان از جوانگرایی/ ائمه جمعه مراکز استان‌ها چند سال دارند؟
شمال نیوز: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه تقاضای مردم این منطقه که به بنده منتقل شده است در چند محور  خلاصه می‌شود، تصریح کرد: منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون از خواسته‌ها اصلی مردم است که انتظار دارند هر چه زودتر اجرایی شود..... آیت الله نورمفیدی : مردم گلستان از گرانی و بیکاری رنج می‌برند
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه تقاضای مردم این منطقه که به بنده منتقل شده است در چند محور خلاصه می‌شود، تصریح کرد: منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون از خواسته‌ها اصلی مردم است که انتظار دارند هر چه زودتر اجرایی شود.....(ادامه)
شمال نیوز : قبل از روحانی، محمود واعظی مسئول دفتر وی شامگاه یکشنبه وارد گلستان شد و پس از استقبال استاندار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار کرد..... رئیس جمهور تا دقایقی دیگر وارد استان گلستان می شود + برنامه ها
شمال نیوز : قبل از روحانی، محمود واعظی مسئول دفتر وی شامگاه یکشنبه وارد گلستان شد و پس از استقبال استاندار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار کرد.....(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله سید کاظم نورمفیدی گفت : اگر چه در مقطعی از زمان دلار و ارز گران می شد اجناس هم گران می شد و این طبیعی بود اما اکنون با کاهش قیمت دلار و ارز تغییری در قیمت مابقی اجناس پیدا نمی شود. تعزیرات هیچ کاری در این خصوص نکرده است..... فریاد مردم از گرانی به حق است / دولت کاری برای اقتصاد کند
شمال نیوز : آیت الله سید کاظم نورمفیدی گفت : اگر چه در مقطعی از زمان دلار و ارز گران می شد اجناس هم گران می شد و این طبیعی بود اما اکنون با کاهش قیمت دلار و ارز تغییری در قیمت مابقی اجناس پیدا نمی شود. تعزیرات هیچ کاری در این خصوص نکرده است.....(ادامه)
شمال نیوز :  آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی  در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: چند روز پیش در خصوص قطعی برق به من خبر دادند، یکی از مرغ‌داری‌ها بر اثر گرما شدید و همچنین قطع برق ضرر هنگفتی دیده است، مدیران برق باید برای کسانی که سرمایه‌گذاری کردند برنامه‌ای ارائه دهند..... مدیران برای قطعی برق برنامه‌ریزی درست داشته باشند
شمال نیوز : آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: چند روز پیش در خصوص قطعی برق به من خبر دادند، یکی از مرغ‌داری‌ها بر اثر گرما شدید و همچنین قطع برق ضرر هنگفتی دیده است، مدیران برق باید برای کسانی که سرمایه‌گذاری کردند برنامه‌ای ارائه دهند.....(ادامه)
شمال نیوز : به دستور نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، نرده‌های ردیف‌های جلویی مصلی که حائل بین مردم و مسئولین بودند برداشته شد..... نرده حائل بین مردم و مسئولین در نماز جمعه گرگان برداشته شد +تصاویر
شمال نیوز : به دستور نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، نرده‌های ردیف‌های جلویی مصلی که حائل بین مردم و مسئولین بودند برداشته شد.....(ادامه)
پیکر شهید آقاشریعتی برای خاکسپاری منطقه سفیدچاه منتقل شد
پیکر شهید آقاشریعتی پس از تشییع در گرگان به استان مازندران برای خاکسپاری در منطقه سفیدچاه گلوگاه منتقل شده است.(ادامه)
شمال نیوز : مناف هاشمی و اسدالله رازانی دو گزینه نهایی این سمت بوده اند که بزرگان استانی ترجیح داده اند تا بجای رازانی لرستانی یک بهشهری استاندار گلستان شود که خصوصیات نزدیکتری به مردم استان گلستان دارد. .... "مناف هاشمی" در چند قدمی تصدی استانداری گلستان + سوابق
شمال نیوز : مناف هاشمی و اسدالله رازانی دو گزینه نهایی این سمت بوده اند که بزرگان استانی ترجیح داده اند تا بجای رازانی لرستانی یک بهشهری استاندار گلستان شود که خصوصیات نزدیکتری به مردم استان گلستان دارد. ....(ادامه)
آیت الله سید کاظم نورمفیدی با بیان اینکه شخص خاصی را برای استانداری مد نظر ندارم، گفت: گلستان به استانداری شجاع و اجرایی نیاز دارد.

انتخاب استاندار را به دولت واگذار کردم/ مخالفتی با استاندار بومی ندارم
آیت الله سید کاظم نورمفیدی با بیان اینکه شخص خاصی را برای استانداری مد نظر ندارم، گفت: گلستان به استانداری شجاع و اجرایی نیاز دارد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.866 seconds.