.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پیامی جداگانه ؛
روحانی و هاشمی درگذشت آیت‌الله جباری را تسلیت گفتند
شمال نیوز: هنوز اقدامات شجاعانه و دلگرم کننده این روحانی انقلابی در جبهه های دفاع مقدس در یاد و خاطره ها باقی است و نقش ارزنده ایشان در راهنمایی و حمایت مبارزان علیه استبداد ستمشاهی در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و چشمگیر است.

شمال نیوز: دکتر روحانی رئیس‌جمهور و آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیامی جداگانه درگذشت آیت‌الله سید‌صابر جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتتند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله سید صابر جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام روحانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم فرزانه، معلم عرفان، مدافع فداکار آرمان های اسلامی ، حضرت آیت الله جباری نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر و تالم فراوان شد.

هنوز اقدامات شجاعانه و دلگرم کننده این روحانی انقلابی در جبهه های دفاع مقدس در یاد و خاطره ها باقی است و نقش ارزنده ایشان در راهنمایی و حمایت مبارزان علیه استبداد ستمشاهی در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و چشمگیر است.

اینجانب درگذشت این مجاهد خستگی ناپذیر و مفسر قرآن را که در کمال ساده زیستی و زهد عالمانه تاثیرات عمقی در ترویج معارف اسلامی و پرورش انسان های مؤمن و انقلابی داشت، به محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه های علمیه و به ویژه مردم قدرشناس استان مازندران و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال، برای روح بلند آن فقید علوّ درجات و برای بازماندگان و علاقه مندان صبر و اجر مسئلت دارم.

 

هاشمی رفسنجانی درگذشت آیت الله جباری را تسلیت گفت

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، درپی درگذشت آیت الله سیدصابر جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر پیام تسلیتی از سوی آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر شد.

متن پیام به شرح ذیل است:

«انالله و اناالیه راجعون»

درگذشت آیت‌الله سیدصابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر باعث تأسف و تألم خاطر گردید.

عالم بزرگواری که از ابتدای پیروزی انقلاب در سنگر نماز جمعه، مجلس خبرگان رهبری و حوزه‌های علمیه، حامی مردم و از علاقمندان به شهدا و خانواده‌های آنان و مشوق جوانان به تحصیلات حوزوی بود.

با تسلیت این مصیبت به مردم مازندران و شهرستان بهشهر، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و به ویژه خانواده ایشان، علوّ درجات آن فقید سعید را از درگاه احدیت خواستارم.

 

 

/250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 شهريور 1393
مرحوم عزیز جناب آقای جباری خدا را شاکر باش که در پناه خدای خود آرام گرفتی و عاقبت بخیر شدی چرا که هر روزه شاهد پلیدی و هزاران جرم هستیم که نمی دانیم چه کسی جوابگوی آنهاست دزدی و قتل و هزاران موارد دیگر شاید چاره بر آن باشد اما بی ناموسی را نه .متاسفانه در تاریخ 93/6/10 در مدرسه 29 آبان کنار شهرداری ساری شاهد آن هستیم که به بهانه آموزش ضمن خدمت فرهنگیان بعنوان تربیت بدنی آقایا ن یک طرف و خانمها طرف دیگر به صورت مختلط در حال تمرین هستند و هیچ کس ..........
هرچند میدانیم هیچ کس به داد نمیرسد اما درد دل بود و بس خدایا مرگ ما را به مانند این بزگوار برسان
مهدی املی 11 شهريور 1393
همه رفتگان روحشان شاد

صلوات
سیدشهرام صفی نژاد اطاقسرایی 12 شهريور 1393
منم درگذشت ایت الله جباری را خدمت اقا امام زمام و خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنم
درباره متنی که چاپ کردید باید بگویم که ازنشانه های ظهور اقا همین بی بندو باری و ترک کردن مردم
برای امر به معروف و نهی از منکر می باشد . اخه بهقول بعضی مردم را به زور نمی تونیم به بهشت ببریم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.