.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به علت طلب 5 سال پاداش و سنوات؛
تجمع دیگر؛ این بار کارگران نساجی مازندران
مهدی پورعرب
تجمع دیگر؛ این بار کارگران نساجی مازندران

 شمال نیوز: به علت طلب 5 سال پاداش و سنوات؛ کارگران بازنشسته نساجی مازندران مقابل استانداری تجمع کردند.

به گزارش شمال نیوز، ،درآستانه گرامیداشت هفته دولت و یادآوری طرحهای حمایتی دولت شهیدان رجایی و باهنر از کارگران و قشر زحمتکش ونیازمند جامعه اسلامی ایران،یک بار دیگر یکی از مشکلات بغرنج جامعه کارگری استان عیان شد و کاسه صبر کارگران یکی از واحدهای تولیدی مهم کشور در دهه50و60راکه به قول یکی از کارگران نساجی مازندران اسکناس چاپ میکرد ولی امروز ...!؟»را لبریز کرد و آنان را برای پنجمین بار متوالی به علت عدم پرداخت 5سال پاداش و سنوات بازنشستگی ،مجبور به تجمع در جهت احقاق حقوق شان در مقابل استانداری مازندران کرد.

بنا بر این گزارش، در روزی که استاندار مازندران با معاونینش به مناسبت آغاز هفته دولت در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در طبقه چهارم استانداری نشست خبری برگزار میکرد،تعداد زیادی از کارگران باز نشسته نساجی مازندران با تجمع و سردادن شعارهای حمایتی خواستار توجه مسئولین ارشد استان نسبت به حقوق از دست رفته شان شدند.

براین اساس عابدی از پرسنل بازنشسته کارخانه نساجی مازندران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شمال نیوز با اشاره به طلب کارگران بازنشسته نساجی از سال 88تاکنون گفت : بیش از 400نفرکارگر بازنشسته کارخانجات شماره 2و3 نساجی قائمشهر سنوات وپاداش طلب دارند وعلاوه برآن بیش از 30ماه هم حقوق دریافت نکرده ایم .

وی همچنین با استمداد از رسانه ملی و خبرنگاران رسانه های مکتوب ومجازی در جهت واسطه گری با مسئولان برای رفع مشکلاتشان افزود : شما رسانه ها بروید تحقیق کنید کارخانه ای که در دهه 50و60 با تولیدات مختلف به عنوان یک برند در سطح ملی اسکناس چاپ می کرد ، امروز با عدم تدبیر وسیاست غلط مدیران به چه روزی افتاده است ؛ علت چیست که امروز در عصر تکنولوژی کارگران با گرفتاری وسختی معیشت مواجه هستند وحق وحقوق خانواده های آنان داده نمی شود ؟!

این کارگر زحمتکش با حمایت از دیگران کارگران نساجی با اشاره به اینکه این کارخانه بالای 60 درصد جانباز وخانواده شهید دارد که در راه تداوم نظام وانقلاب جانفشانی کردند ، تنها راه رفع مشکل کارگران این کارخانه قدیمی تولیدی را فروش اموال زائد واملاک موجود وبلا استفاده دانست .

گفتنی است براساس گفته این کارگران و به نقل از برخی کارشناسان ، املاک بلا استفاده نساجی قائمشهر بین 49 تا 80 میلیارد تومان ارزش دارد ؛اما مسئولان با تغییر کاربری این کارخانه مخالفند . /250

گزارش : مهدی پورعرب


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.