.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علیپور: مکان برگزاری نمایشگاه مطبوعات درخور رسانه ها نیست

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در ساری اظهار داشت: مکان برگزاری نمایشگاه مطبوعات درخور رسانه ها نیست

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، کمال علیپور شامگاه گذشته در بازدید از غرفه سایت شمال نیوز در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و سایت های مجازی گفت: فلسفه نمایشگاه در هر زمینه ای خوب است  چراکه می تواند اثری ماندگار را ایجاد کند.

وی افزود: در عرصه مطبوعات و رسانه های مجازی هم نیاز هست که همه ساله این نمایشگاه برگزار شود.

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس، ضمن تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برپایی این نمایشگاه گفت: این مکان، مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات نیست.

وی با اشاره به تهاجم رسانه های دنیا اذعان داشت: اگر می خواهیم در عرصه ی خبر فعال باشیم، ابتدا باید رسانه ها و جراید خود را قوی کنیم.

علیپور یادآور شد: یکی از جاهایی که می توانیم مردم را با تلاش های سایت ها و جراید آشنا کنیم، نمایشگاه های مطبوعات با مکان برگزاری مناسب است.

وی تصریح کرد: این مکان، مکان مناسبی از لحاظ فضای محیطی، تبلیغات، پارکینگ نیست.

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس همچنین ضمن انتقاد از اطلاع رسانی ضعیف در برپایی نمایشگاه گفت: رسانه ملی نیز باید بیشتر تبلیغات انجام می داد اما باهمه اینها قابل تقدیر است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.