.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند. 100 چهره «مجلس اولی» را بشناسید +اسامی
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد. جوان ترین و پیرترین نماینده مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟+اسامی
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود سهم گمشده مازندران از افزایش کرسی‌های مجلس !
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود(ادامه)
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد. سرکرده گروهک تروریستی تندر به اعدام محکوم شد
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
نماینده ادوار مجلس بر اثر سکته مغزی درگذشت
شکرالله عطارزاده نماینده اسبق شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر اثر سکته مغزی درگذشت.(ادامه)
کار زیبای شهروند اهل گناوه‌ +عکس
خرید و وقف کپسول اکسیژن به جای هزینه برگزاری مراسم سالگرد درگذشت مادر (ادامه)
تهران و ۹۱ شهر دیگر در وضعیت قرمز کرونا
تهران و ۹۱ شهرستان دیگر در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند.(ادامه)
مشخص شدن حریفان نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی
پس از برگزاری آیین قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، شهریار ساری تنها نماینده مازندران در این مسابقات، رقیبان خود را شناخت.(ادامه)
براساس گزارش گروه‌های رصدی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور هلال ماه رمضان در غروب روز دوشنبه رؤیت نشد؛ بنابراین ماه شعبان ۳۰ روزه بوده و چهارشنبه ۲۵فروردین۱۴۰۰ اولین روز از ماه مبارک رمضان خواهد بود. چهارشنبه، اول ماه رمضان خواهد بود
براساس گزارش گروه‌های رصدی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور هلال ماه رمضان در غروب روز دوشنبه رؤیت نشد؛ بنابراین ماه شعبان ۳۰ روزه بوده و چهارشنبه ۲۵فروردین۱۴۰۰ اولین روز از ماه مبارک رمضان خواهد بود.(ادامه)
سفر به ۸۰ شهر نارنجی و قرمز ممنوع شد +اسامی
۸۰ شهر در کشور در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند و سفر به آنها تا ۱۵ فروردین ممنوع است.(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در کشور، گفت: با فوت ۶۵ نفر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۴۹۲ نفر رسیده است. فوت ۶۵ نفر در شبانه روز گذشته/تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۴۹۲ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در کشور، گفت: با فوت ۶۵ نفر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۴۹۲ نفر رسیده است.(ادامه)
نوروز امسال سفر نروید+ فهرست شهرهای قرمز و نارنجی کرونا
سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام اسامی شهرهای قرمز و نارنجی گفت: نوروز امسال هم مانند سال گذشته از اقدام به سفر پرهیز کنید.(ادامه)
طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوز‌ه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر و تعداد حوزه‌های انتخابیه از دویست و هشت حوزه به دویست و بیست و یک حوزه افزایش می‌یابد. مجلس یازدهم تعداد نماینده‌ها و حوزه‌های انتخابیه را افزایش می‌دهد؟ + جزییات
طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوز‌ه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر و تعداد حوزه‌های انتخابیه از دویست و هشت حوزه به دویست و بیست و یک حوزه افزایش می‌یابد.(ادامه)
 سربازان گمنام امام زمان (عج) به یک گروه تروریستی مستقر در امریکا ضربه اساسی وارد کرده اند.





ضربه اساسی سربازان گمنام امام زمان(عج) به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا/ «جمشید شارمهد» کیست؟/ سوابق و لیست خرابکاری‌های در دست اقدام + عکس‌ و فیلم(خبر)
سربازان گمنام امام زمان (عج) به یک گروه تروریستی مستقر در امریکا ضربه اساسی وارد کرده اند. (ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)
صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۹ حوزه انتخابیه دیگر تایید شد
(ادامه)
۱۰۴ نماینده منتخب مجلس آینده پیشتر هم بر صندلی های نمایندگی مجلس تکیه زده اند، سیدرضا تقوی قدیمی ترین آنهاست و محمد مهدی مفتح بیشترین تعداد حضور در ادوار مختلف مجلس را در کارنامه پارلمانی اش به ثبت رسانده است. از قدیمی‌ترین نماینده مجلس تا بازگشت پارلمانتاریست‌ها به بهارستان/ محمد مهدی مفتح رکورددار حضور در ادوار مجلس /وزیری که ۵ دوره هم نماینده مجلس بوده است+جدول(خبر)
۱۰۴ نماینده منتخب مجلس آینده پیشتر هم بر صندلی های نمایندگی مجلس تکیه زده اند، سیدرضا تقوی قدیمی ترین آنهاست و محمد مهدی مفتح بیشترین تعداد حضور در ادوار مختلف مجلس را در کارنامه پارلمانی اش به ثبت رسانده است.(ادامه)
صحت انتخابات مجلس در۳۷ حوزه انتخابیه دیگر تأیید شد+اسامی
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تأیید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در۳۷ حوزه انتخابیه دیگر در ۱۶ استان خبر داد.(ادامه)
پرسپولیس در خطر سقوط به لیگ یک
سرپرست دبیرکلی فدراسیون با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ تاکید کرد برخی باشگاه‌ها ظرف یک هفته نسبت به پرداخت بدهی ها خود فرصت دارند.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
 بیانیه 100 تشکل دانشجویی: تشکیل دوباره وزارت بازرگانی مشکلی را حل نمی‌کند
(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان از دو نماینده مجلس شورای اسلامی شکایت کردند که در نشست اخیر این هیأت بررسی شد..... شکایت مجمع تشخیص و شورای نگهبان از دو نماینده مجلس
شمال نیوز: سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان از دو نماینده مجلس شورای اسلامی شکایت کردند که در نشست اخیر این هیأت بررسی شد.....(ادامه)
 شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی متن کامل طرح افزایش تعداد نمایندگان و جزئیات‌ آن را قرائت کرد. تعداد نماینده کدام حوزه انتخابیه مازندران اضافه شد ؟ + جزئیات
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی متن کامل طرح افزایش تعداد نمایندگان و جزئیات‌ آن را قرائت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : قابل تصور است که هنوز مدیران بیشتری در دستگاه‌هایی غیر از وزارت کشور هم با سودای رسیدن به بهارستان در صف جدایی از پست‌های فعلی خود باشند و بعد از اعلام نهایی مهلت استعفا .... کدام فرمانداران و بخشداران برای نامزدی مجلس یازدهم استعفا داده اند ؟
شمال نیوز : قابل تصور است که هنوز مدیران بیشتری در دستگاه‌هایی غیر از وزارت کشور هم با سودای رسیدن به بهارستان در صف جدایی از پست‌های فعلی خود باشند و بعد از اعلام نهایی مهلت استعفا ....(ادامه)
موافقان و مخالفان FATF چه کسانی هستند؟ + لیست
نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره الحاق ایران به FATF تصمیم می‌گیرند. (ادامه)
شمال نیوز : هر یک از این سوالات بیش از 100 امضاء داشت، اما با پس گرفتن امضاها و رسیدن تعداد امضاها به زیر 74 تا، سوالات منتفی شده است.حداقل 74 امضاء، حد نصاب سوال از رئیس جمهور است..... استاندار و وزرا به من زنگ زدند و خواهش کردند/ مجبور شدم امضای خود را پس گرفتم!
شمال نیوز : هر یک از این سوالات بیش از 100 امضاء داشت، اما با پس گرفتن امضاها و رسیدن تعداد امضاها به زیر 74 تا، سوالات منتفی شده است.حداقل 74 امضاء، حد نصاب سوال از رئیس جمهور است.....(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت +عکس
برنامه ۲۷ فروردین نود با محوریت بررسی هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۲:۵۲ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.(ادامه)
از بین 23 استانداری که تاکنون از هیات وزیران رای اعتماد کسب کردند، 7 اعتدالگرا، 8 نفر اصلاح‌طلب، 7 اصولگرا، 1 نفر باگرایش نامشخص سیاسی وجود دارد. اصلاح طلبان و اصولگرایان چه سهمی از روحانی گرفته اند؟
از بین 23 استانداری که تاکنون از هیات وزیران رای اعتماد کسب کردند، 7 اعتدالگرا، 8 نفر اصلاح‌طلب، 7 اصولگرا، 1 نفر باگرایش نامشخص سیاسی وجود دارد.(ادامه)
دولت در انتخاب استانداران جدید مدیران غیربومی را راهی این شهرها کرد که به جهت ناآشنایی با مسائل استان‌ها باید وقت زیادی تا مسلط شدن این افراد بر امکانات و مشکلات صرف شود. شاهکار دولت با انتخاب استانداران غیربومی+اسامی
دولت در انتخاب استانداران جدید مدیران غیربومی را راهی این شهرها کرد که به جهت ناآشنایی با مسائل استان‌ها باید وقت زیادی تا مسلط شدن این افراد بر امکانات و مشکلات صرف شود.(ادامه)
 ۲۹ نماینده مجلس شورای اسلامی تاکنون اعلام حمایت خود را از محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده اند.

اعلام حمایت ۲۹ نماینده مجلس از شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت+ اسامی
۲۹ نماینده مجلس شورای اسلامی تاکنون اعلام حمایت خود را از محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده اند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.751 seconds.