.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در گزارش ویژه وزارت برگزار کننده انتخابات، آرای استان‌های کشور به تفکیک شهرستان‌ها قید و در نهایت هم آمار مجمع استان جمع بندی شده است. در این گزارش، مجموع آرای مأخوده، آرای باطله، آرای سفید بررسی شده و در پایان، آرای چهار کاندیدای رقابت‌ها یعنی حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی، مصطفی میرسلیم و مصطفی هاشمی طبا هم به تفکیک آمده است.

کدام استان‌ها و شهرها بیشتر و کدام یک کمتر رأی دادند؟!
در گزارش ویژه وزارت برگزار کننده انتخابات، آرای استان‌های کشور به تفکیک شهرستان‌ها قید و در نهایت هم آمار مجمع استان جمع بندی شده است. در این گزارش، مجموع آرای مأخوده، آرای باطله، آرای سفید بررسی شده و در پایان، آرای چهار کاندیدای رقابت‌ها یعنی حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی، مصطفی میرسلیم و مصطفی هاشمی طبا هم به تفکیک آمده است. (ادامه)
نظرخواهی از نمایندگان 30 استان درباره انتخابات
نظرات 41 نماینده درباره رای اول استان‎ها= 19 استان به روحانی+8 استان به رئیسی+4 استان نامشخص (ادامه)
عکس/ مجسمه مرحوم هاشمی در راه جزیره خارگ
مجسمه مرحوم هاشمی رفسنجانی برای نصب در جزیره خارگ امروز وارد گمرک گناوه شد.(ادامه)
فساد جدید در یکی از مناطق ویژه اقتصادی رو شد/۲۵۰۰ اظهارنامه تقلبی با کارت بازرگانی اجاره‌ای یک خانم
کارت‌های بازرگانی یکبار مصرف نه تنها به تنهایی باعث سوء استفاده‌های کلان شده، بلکه ابهام در قوانین مناطق آزاد منجر به ایجاد فضای باز برای ادامه تخلفهای "قاچاقچیان قانونمند" شده است.(ادامه)
قبض آب يك ميلياردی + عکس
تصویری متفاوت از یک قبض آب را با مبلغ نجومی مشاهده می نمایید(ادامه)
داماد، قربانی اختلاف خانوادگی شد
مرد جوان در درگیری با داماد خانواده‌شان او را در شهرستان گناوه کشت.(ادامه)
لیست نامزدهای ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۵۱ حوزه انتخابیه کشور + اسامی
بنا براعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۵۱ حوزه انتخابیه با اسامی افراد مشخص شد.(ادامه)
عکس/ چهره معروف «شاه رفت» در گذشت
صبح امروز در یک حادثه رانندگی در محور گناوه ـ دیلم استان بوشهر که بین دو دستگاه پژو اتفاق افتاد، متأسفانه 5 نفر کشته و 2 نفر زخمی شدند که قائدی‌نسب چهره معروف انقلابی نیز در میان فوت‌شدگان بود.(ادامه)
خزان آیت الله خزعلی(يادداشت)
(ادامه)
آتش سوزی چند فروند شناور ایرانی باری در دبی
شنیده می شود که بعدازظهر روز دوشنبه چندین فروند شناور باری ایرانی به همراه محموله کالای تجاری در اسکله دبی امارات متحده عربی دچار آتش سوزی شدند.(ادامه)
شمال نیوز: آیت‌الله خزعلی درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان می‌گوید: انتخاب آیت‌الله یزدی به عنوان رئیس خبرگان نعمت است البته آقای هاشمی همان مقدار رای که آورد برای ما محل بحث است اما خداوند رفع کرد.
من بمیرم و زمان روی کار آمدن هاشمی در مجلس خبرگان بعدی را نبینم /اصلاح‌طلبان نمی‌توانند هاشمی را برای انتخابات خبرگان پررنگ کنند
شمال نیوز: آیت‌الله خزعلی درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان می‌گوید: انتخاب آیت‌الله یزدی به عنوان رئیس خبرگان نعمت است البته آقای هاشمی همان مقدار رای که آورد برای ما محل بحث است اما خداوند رفع کرد. (ادامه)
محدودیت‌ ترافیکی محور‌‌های منتهی به شمال
تردد ‌خودروها از ساعت 14 تا 24 روز آینده از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده ‌و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 ‌از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج، یک طرفه ‌است(ادامه)
براساس اصل 64 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هر ده سال یکبار با در نظر گرفتن علوم انسانی، جغرافیایی، سیاسی و نظایر آنها حداکثر 20 نفر نماینده می تواند به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه شود. با توجه به درخواست های... جزییات افزایش تعداد نمایندگان + حوزه‌های انتخابیه
براساس اصل 64 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هر ده سال یکبار با در نظر گرفتن علوم انسانی، جغرافیایی، سیاسی و نظایر آنها حداکثر 20 نفر نماینده می تواند به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه شود. با توجه به درخواست های...(ادامه)
بیان ناگفته های فیلمبردار مخصوص شاه
بعد از فیلمبرداری از جشنهای 2500 ساله یک نسخه ویدئویی از آن را برای اروپا تهیه کردند که صدای انگلیسی «اورسن ولز» روی آن است.من برای اینکه کارهای فیلم را انجام دهم به لندن رفتم و وقتی که فیلم را به تهران فرستادم به من گفتند شاه گفته پس مردم کجا هستند؟ من گفتم این را باید از تیمسار نصیری بپرسند نه از من. اصلاً مردمی نبود که در خیابانها بایستد.(ادامه)
محدودیت‌‌های ترافیکی جاده‌‌ها تا هفته آینده
در حال حاضر ترافیک در اغلب جاده‌‌های کشور روان است؛ به دلیل بارش برف در برخی محور‌های مواصلاتی کشور رانندگانی که قصد تردد در محور‌ استان‌های سردسیر و برف‌خیز را دارند، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.(ادامه)
محورهای مسدود و محدودیت‌‌ها در کشور
محور هراز ، واقع در استان مازندران ، از 25 مهر لغايت 10 آبان ، از ساعت 22 الي 4 بامداد بغير از چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه و ايام تعطيلات رسمي ، به دليل اجراي عملیات نصب سيستم هاي روشنايي تونل شماره 4 ، مسدود و تردد از ساير محورهاي منتهي به شمال انجام مي گردد.(ادامه)
متن کامل طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس
(ادامه)
مسافران کرج - چالوس بخوانند
(ادامه)
بانک حکمت ایرانیان دعوت به همکاری کرد
بانک حکمت ایرانیان برای تامین نیروی مورد نیاز و گسترش شعب خود دعوت به همکاری کرده است. (ادامه)
رحیمی جایگزین احمدی نژاد شد
(ادامه)
اسامی نمایندگان شمالی که دولتی شدند
(ادامه)
نیکزاد: به جان احمدی‌نژاد دعا خواهید کرد
(ادامه)
پیشنهاد پخش زنده بازی استقلال ساري و نفت
(ادامه)
تساوی استقلال ساری در خانه
(ادامه)
مسؤولانی‌که‌حق‌مردم را"هدیه دولت"مینامند!
(ادامه)
آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور
(ادامه)
بارش برف در جاده های استان گیلان
(ادامه)
تایید صحت انتخابات 156 حوزه انتخابیه
(ادامه)
نتیجه انتخابات در 56 حوزه انتخابیه
(ادامه)
جریان انحرافی لیست‌هایی از کاندیداهای مورد نظر خود را به فرمانداری‌ها و استانداری‌ها و حوزه‌های انتخابیه ارسال کرده است و امیدشان این است که با نفوذی که در بالا‌ترین مقام‌های اجرایی کشور دارند، بتوانند سهم قابل توجهی از کرسی‌های مجلس ... برکناری 12 فرماندار طی یکسال/ مازندران 2 فرماندار
جریان انحرافی لیست‌هایی از کاندیداهای مورد نظر خود را به فرمانداری‌ها و استانداری‌ها و حوزه‌های انتخابیه ارسال کرده است و امیدشان این است که با نفوذی که در بالا‌ترین مقام‌های اجرایی کشور دارند، بتوانند سهم قابل توجهی از کرسی‌های مجلس ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.