.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت
برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در روز جمعه و دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.(ادامه)
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه به تحولات غزه و هجوم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح واکنش نشان داده است. آمار عجیب سازمان ملل از شهر رفح
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه به تحولات غزه و هجوم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح واکنش نشان داده است.(ادامه)
یک استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مصرف کنسرو‌های آماده مثل رب‌گوجه فرنگی نکاتی را مطرح کرد. آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید!
یک استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مصرف کنسرو‌های آماده مثل رب‌گوجه فرنگی نکاتی را مطرح کرد.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
فرمانده انتظامی گلستان از اقرار دو عامل اصلی ربایش «یسنا» دختر بچه چهار ساله از اهالی روستای «یلی بدراق» شهرستان کلاله به بزه ارتکابی خود خبر داد و گفت: یکی از مجرمان متواری در شهرستان دیگری دستگیر شد. ماجرای ربوده شدن «یسنا» چه بود؟ +جزئیات
فرمانده انتظامی گلستان از اقرار دو عامل اصلی ربایش «یسنا» دختر بچه چهار ساله از اهالی روستای «یلی بدراق» شهرستان کلاله به بزه ارتکابی خود خبر داد و گفت: یکی از مجرمان متواری در شهرستان دیگری دستگیر شد.(ادامه)
شمار دانشجویان بازداشتی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا از ۲۳۰۰ نفر فراتر رفت. بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا
شمار دانشجویان بازداشتی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا از ۲۳۰۰ نفر فراتر رفت.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند....(خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. معلمان نگاه ملی را به دانش‌آموزان منتقل کنند/عادی‌سازی روابط مشکلی را حل نمی‌کند؛ فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد/ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند/ (خبر)
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر گسترش اعتراض‌های دانشجویی علیه صهیونیست‌ها به سرتاسر جهان و اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری پرداخته‌اند.(ادامه)
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند انتقاد تند حسین شریعتمداری از لایحه‌ی حجاب: پول بده و کشف حجاب کن! / فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند(ادامه)
شمال نیوز : سرلشکر جعفری با تایید تذکر رهبری به مسئولان درباره حجاب، تاکید کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است، زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند. سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد / تذکر رهبر انقلاب درباره حجاب تایید شد
شمال نیوز : سرلشکر جعفری با تایید تذکر رهبری به مسئولان درباره حجاب، تاکید کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است، زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.(ادامه)
رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، به تشریح وضعیت بیماری مالاریا در کشور پرداخت. ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، به تشریح وضعیت بیماری مالاریا در کشور پرداخت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۶ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران و گسترش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته اند.(ادامه)
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد. اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد.(ادامه)
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد. اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
فرمانده ارشد نیرو‌های اوکراینی از عملیات نظامی تهاجمی روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی در آینده خبر داد.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده / تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم/ خرابکاری اصفهان «ارزش نظامی» نداشت ....(خبر)
(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران شب گذشته در تماس تلفنی همتای فنلاندی ریشه بحران در منطقه را در تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خواند و بر توقف فوری فروش تسلیحات توسط برخی از دولت‌های اروپایی به این رژیم تأکید کرد. امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها فروش تسلیحات به رژیم اسرائیل را متوقف کنند
وزیر امور خارجه ایران شب گذشته در تماس تلفنی همتای فنلاندی ریشه بحران در منطقه را در تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خواند و بر توقف فوری فروش تسلیحات توسط برخی از دولت‌های اروپایی به این رژیم تأکید کرد.(ادامه)
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل در عملیات "وعده صادق" ‌و میزان موفقیت این حمله گفت: میزان موفقیت عملیات از جزع و فزع آمریکا و صهیونیست‌ها مشخص است ....(خبر)
(ادامه)
دولت آمریکا با شکایت ۱۵ نفر از زندانیان سیاسی به دلیل حمایت از جنایات رژیم پهلوی به پرداخت یک میلیارد و نود و یک میلیون و هشتصد و چهل هزار دلار محکوم شد. آمریکا به پرداخت بیش از یک میلیارد دلار محکوم شد
دولت آمریکا با شکایت ۱۵ نفر از زندانیان سیاسی به دلیل حمایت از جنایات رژیم پهلوی به پرداخت یک میلیارد و نود و یک میلیون و هشتصد و چهل هزار دلار محکوم شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند. مخارج کمرشکن سلامت در ایران؛ برخی خانواده‌ها برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد. روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود / خسارت ۸.۳ میلیارد دلاری در انتظار ایران
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.(ادامه)
قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم، توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید....(خبر)
(ادامه)
قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم، توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی، در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد. رژیم مستأصل پایش را از گلیمش درازتر کند، قطعش می‌کنیم
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی، در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.(ادامه)
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند. بانک‌ها در چه صورتی پنحشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.(ادامه)
شکارچی خطاب به کشورهای غربی گفت: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد. هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد
شکارچی خطاب به کشورهای غربی گفت: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.(ادامه)
امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت. گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل متحد
امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد. روسیه راه آهن رشت به آستارا را جدی‌تر بگیرد / میزان تجارت فعلی اصلاً راضی کننده نیست
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 279 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.