.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به‌دنبال انتخاب اصلح باشند/ اختلافات سلیقه‌ای نباید در وحدت ملی تأثیر بگذارد/ افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.(ادامه)
رژیم صهیونیستی قصد دارد مردم رفح را به کوچ اجباری به کشورهای اطراف و کرانه باختری مجبور کند. نقشه آمریکایی-صهیونیستی برای رفح
رژیم صهیونیستی قصد دارد مردم رفح را به کوچ اجباری به کشورهای اطراف و کرانه باختری مجبور کند.(ادامه)
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت که مسکو آماده است با هر رئیس جمهوری در آمریکا کار کند اما جو بایدن را ترجیح می‌دهد. پوتین: بایدن را ترجیح می‌دهیم
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت که مسکو آماده است با هر رئیس جمهوری در آمریکا کار کند اما جو بایدن را ترجیح می‌دهد.(ادامه)
به دنبال گسترش دامنه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه وزیر امور خارجه آلمان نسبت به این جنایات واکنش نشان داد. جنایات اسراییل صدای آلمان را هم درآورد
به دنبال گسترش دامنه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه وزیر امور خارجه آلمان نسبت به این جنایات واکنش نشان داد.(ادامه)
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای جنایت ‌وحشیانه دیشب صهیونیست‌ها در رفح را محکوم کرده و آمریکا را مسوول این جنایت‌ها توصیف کرد. بیانیه حماس در مورد کشتار دیشب صهیونیست‌ها در رفح
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای جنایت ‌وحشیانه دیشب صهیونیست‌ها در رفح را محکوم کرده و آمریکا را مسوول این جنایت‌ها توصیف کرد.(ادامه)
همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیانیه‌ای صادر کرد. بیانیه وزارت دفاع به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
درپی خشونت و جنایات ارتش و شهرک‌نشینان صهیونیستی، دولت آمریکا قصد دارد صهیونیست‌هایی را که به کرانه باختری حمله می‌کنند، تحریم کند. تصمیم آمریکا برای تحریم ارتش صهیونیستی
درپی خشونت و جنایات ارتش و شهرک‌نشینان صهیونیستی، دولت آمریکا قصد دارد صهیونیست‌هایی را که به کرانه باختری حمله می‌کنند، تحریم کند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب، تحقق انقلاب اسلامی را نتیجه اجابت پیام بعثت و دعوت امام از طرف مردم خواندند و گفتند: در ادامه هم مردم ما به توفیق و فضل پروردگار حرکت خود را در مسیر درست ادامه داده‌اند. نسخه کامل‌ و نهایی سعادت بشر در بعثت ارائه شد/ غزه؛ خط بطلان بر نظم جهانی غرب/ وظیفه دولت‌ها قطع کمک‌ به اسراییل است/ کشتار نزدیک به ۳۰ هزار نفر از مردم غزه باعث رسوایی فرهنگ و تمدن غربی شد(خبر)
رهبر معظم انقلاب، تحقق انقلاب اسلامی را نتیجه اجابت پیام بعثت و دعوت امام از طرف مردم خواندند و گفتند: در ادامه هم مردم ما به توفیق و فضل پروردگار حرکت خود را در مسیر درست ادامه داده‌اند.(ادامه)
بلایی که خرید اقساطی کالا بر سر مردم می آورد!
(ادامه)
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است. دخل و خرج‌های انتخاباتی از کجا تامین می‌شود؟
یکی از ضعف‌های اساسی نظام انتخاباتی ما نبود سازوکاری برای پیش‌بینی سقف هزینه، کنترل منابع دریافتی و ضوابط حسابرسی نامزدها بوده است.(ادامه)
مقامات آمریکایی درباره آغاز جنگ علیه حزب‌الله لبنان به اسرائیل هشدار داده‌اند، چراکه ارزیابی اطلاعاتی «آژانس اطلاعات دفاعی» آمریکا حاکی از آن است که اسرائیل پیروز چنین جنگی نخواهد بود ....(خبر)
(ادامه)
 شاید آب و هوای سرد شرایط را برای ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا آسان‌تر کند، اما سرما، تنها دلیل سرماخوردگی نیست. عواملی که دست‌به‌دست هم می‌دهند و ما سرما می‌خوریم
شاید آب و هوای سرد شرایط را برای ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا آسان‌تر کند، اما سرما، تنها دلیل سرماخوردگی نیست.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است. مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع است/ رشد نقدینگی باید متوقف شود/ نارضایتی برخی تولیدکنندگان، نشان‌دهنده عمل نکردن دولت به تذکراتی است که سال گذشته در چنین دیداری خطاب به دولتمردان گفتیم / متأسفیم که پیشرفت‌ها برای مردم توضیح داده نشده و اکثر ملت، بی‌خبرند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است.(ادامه)
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، خبر ارسال پیام‌های متعدد از سوی آمریکا به ایران در ۲ روز گذشته را رد و اعلام کرد که هر حمله‌ای به خاک ایران یا منافع و اتباع آن با پاسخ همراه خواهد بود. هر حمله‌ای به منافع و اتباع ایران با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، خبر ارسال پیام‌های متعدد از سوی آمریکا به ایران در ۲ روز گذشته را رد و اعلام کرد که هر حمله‌ای به خاک ایران یا منافع و اتباع آن با پاسخ همراه خواهد بود.(ادامه)
نیروی هوایی چین 20 سال است که تلاش کرده با نیروی هوایی ایالات متحده برابری کند و اینک به رقیب واقعی برای این کشور تبدیل شده است. نشنال اینترست: چین نیروی هوایی آمریکا را شکست می‌دهد
نیروی هوایی چین 20 سال است که تلاش کرده با نیروی هوایی ایالات متحده برابری کند و اینک به رقیب واقعی برای این کشور تبدیل شده است.(ادامه)
وزیر خارجه آمریکا در تهدیدی تلویحی علیه جمهوری اسلامی ایران در پی حملات روز گذشته به نیروهای آمریکایی در اردن مدعی شد که در زمان و روشی که انتخاب می‌کنیم با ایران مقابله به مثل خواهیم کرد. بلینکن ایران را تهدید کرد/ با روش خود با ایران مقابله خواهیم کرد!
وزیر خارجه آمریکا در تهدیدی تلویحی علیه جمهوری اسلامی ایران در پی حملات روز گذشته به نیروهای آمریکایی در اردن مدعی شد که در زمان و روشی که انتخاب می‌کنیم با ایران مقابله به مثل خواهیم کرد.(ادامه)
وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا و انگلیس به صورت مشترک علیه شبکه‌ای از افراد که فعالان اپوزیسیون را ترور می‌کردند، هدف قرار دادند. تحریم‌های جدید ضد ایرانی آمریکا و انگلیس
وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا و انگلیس به صورت مشترک علیه شبکه‌ای از افراد که فعالان اپوزیسیون را ترور می‌کردند، هدف قرار دادند.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه ناصر کنعانی در واکنش به خبر حمله به نیروهای آمریکایی تاکید کرد ایران در تصمیمات گروه‌های مقاومت برای نحوه‌ حمایت از ملت فلسطین و یا دفاع از خود و مردم کشورشان در برابر هر گونه تجاوز و اشغالگری دخالتی ندارد. کنعانی: ایران در تصمیمات گروه‌های مقاومت دخالتی ندارد
سخنگوی وزارت امور خارجه ناصر کنعانی در واکنش به خبر حمله به نیروهای آمریکایی تاکید کرد ایران در تصمیمات گروه‌های مقاومت برای نحوه‌ حمایت از ملت فلسطین و یا دفاع از خود و مردم کشورشان در برابر هر گونه تجاوز و اشغالگری دخالتی ندارد.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه هیچگونه سلاحی به یمنی‌ها نداده‌ایم و اگر آمریکا اطلاعاتی در این رابطه دارد باید مستندات را در اختیار ما بگذارد، تصریح کرد: اگر فورا نسل‌کشی علیه غزه متوقف شود، امنیت به دریای سرخ بازمی‌گردد / ما بخش مهمی از منطقه و امنیت منطقه هستیم ....(خبر)
(ادامه)
طرح عملیاتی سربداران جهت تصرف شهر آمل توسط یکی از اعضاء کادر رهبری اتحادیه به نام "شهاب" (سیامک زعیم) ارائه شده بود که به «اسب تروا» معروف بود. بازخوانی عملیات کمونیست‌ها برای تصرف آمل/ «اسب تروا» رمز "شهاب" برای تصرف شهر!
طرح عملیاتی سربداران جهت تصرف شهر آمل توسط یکی از اعضاء کادر رهبری اتحادیه به نام "شهاب" (سیامک زعیم) ارائه شده بود که به «اسب تروا» معروف بود.(ادامه)
یک رسانه عرب زبان با اشاره به واکنش قاهره به تهدیدهای اخیر مقامات رژیم صهیونیستی درباره اشغال محور فیلادلفیا میان غزه و مصر، آنرا قوی ترین اظهارنظر مطرح شده از سوی مقامات مصری علیه تل آویو دانسته است. واکنش شدیداللحن قاهره به تهدیدات تل آویو
یک رسانه عرب زبان با اشاره به واکنش قاهره به تهدیدهای اخیر مقامات رژیم صهیونیستی درباره اشغال محور فیلادلفیا میان غزه و مصر، آنرا قوی ترین اظهارنظر مطرح شده از سوی مقامات مصری علیه تل آویو دانسته است.(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» درباره افزایش خطر وقوع جنگ گسترده در غرب آسیا هشدار داد. امیرعبداللهیان: خطر جنگ در خاورمیانه افزایش یافته است
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه در مصاحبه با شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» درباره افزایش خطر وقوع جنگ گسترده در غرب آسیا هشدار داد.(ادامه)
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن به شهادت پنج نفر از مستشاران نظامی و مدافعان حرم ایرانی واکنش نشان داد. یمن: اسرائیل به زودی پاسخ جنایاتش را می‌گیرد
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن به شهادت پنج نفر از مستشاران نظامی و مدافعان حرم ایرانی واکنش نشان داد.(ادامه)
حاج‌صادق امیدزاده. تا قبل از پرتاپ موشک روز گذشته، هر جایی صحبتی می‌کرد یا کاری انجام می‌داد بدون ذکر نامش بود. مردی که همه عمرش را برای امنیت ایران گذاشت
حاج‌صادق امیدزاده. تا قبل از پرتاپ موشک روز گذشته، هر جایی صحبتی می‌کرد یا کاری انجام می‌داد بدون ذکر نامش بود.(ادامه)
ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم بهمن ماه) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین آذر خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ می‌شود. سهمیه بنزین بهمن ماه امشب واریز می‌شود
ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم بهمن ماه) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین آذر خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : برابر برخی آمار استان مازندران در بیماری فشار خون، رتبه 5 کشور را دارد و افزون بر آن مازندرانی‌ها به دلیل این‌که گرفتار دیگر عوامل تاثیرگذار در ابتلا به این بیماری از جمله چاقی و اضافه وزن،  قرار دارند از نظر میزان ابتلا به بیماری دیابت نیز حدود ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارند و همین موضوع، ایجاب می‌کند زنگ خطر در استان به صدا درآید .... نتیجه غربال‌گری دو ماهه قند و فشار خون در مازندران ؛ زنگ خطر !
شمال نیوز : برابر برخی آمار استان مازندران در بیماری فشار خون، رتبه 5 کشور را دارد و افزون بر آن مازندرانی‌ها به دلیل این‌که گرفتار دیگر عوامل تاثیرگذار در ابتلا به این بیماری از جمله چاقی و اضافه وزن، قرار دارند از نظر میزان ابتلا به بیماری دیابت نیز حدود ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارند و همین موضوع، ایجاب می‌کند زنگ خطر در استان به صدا درآید ....(ادامه)
تلویزیون یمن رسماً اعلام کرد که چند شهر و مناطق مختلف این کشور مورد حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس قرار گرفتند. حملات دوباره آمریکا و انگلیس به مناطق مختلف یمن
تلویزیون یمن رسماً اعلام کرد که چند شهر و مناطق مختلف این کشور مورد حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس قرار گرفتند.(ادامه)
تصاویری از زندگی ساکنین غزه در مدرسه‌ای که تبدیل به پناهگاه شده است
الجزیره مجموعه‌ای عکس از یک مدرسه متعلق به آنروا منتشر کرده که به محل سکونت ساکنین غزه تبدیل شده است.(ادامه)
مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به درگیری‌ها در دریای سرخ مدعی شد آمریکا به دنبال درگیری منطقه‌ای در خاورمیانه نیست. کاخ سفید: آمریکا به دنبال درگیری منطقه‌ای در خاورمیانه نیست
مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به درگیری‌ها در دریای سرخ مدعی شد آمریکا به دنبال درگیری منطقه‌ای در خاورمیانه نیست.(ادامه)
قطر از میانجیگری موفق و نتیجه بخش این کشور در توافق بین رژیم صهیونیستی و گروه مقاومت حماس خبر داد. قطر از موفقیت در میانجیگری حماس و تل آویو خبر داد
قطر از میانجیگری موفق و نتیجه بخش این کشور در توافق بین رژیم صهیونیستی و گروه مقاومت حماس خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.428 seconds.