.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طبق آمار ۹۰ درصد از موتورسیکلت‌ها، ۴۸ درصد تاکسی‌ها، ۸۶ درصد مینی‌بوس‌ها، ۸۲ درصد اتوبوس‌های درون شهری و بیش از ۵۲ درصد از خودروهای برون شهری کشور فرسوده هستند/ خسارت ۹ میلیارد دلاری خودروهای فرسوده به کشور ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حادثه برای تانکر حامل گازوئیل در بزرگراه شهید باکری خبرداد. حادثه برای تانکر حامل گازوئیل در بزرگراه شهید باکری
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حادثه برای تانکر حامل گازوئیل در بزرگراه شهید باکری خبرداد.(ادامه)
حسام الدین آشنا خطاب به رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: به جای پرخاشگری مناسب است سوابق را بررسی کرده و ببینید علت طرح مساله در جلسه سران سه گانه کاهش مصرف، صادرات مازاد تولید برای جبران کسر درآمد ارزی و تأمین ریالی برای کمک به اقشار کم‌درآمد بود یا خیر؟ پاسخ کنایه آمیز آشنا به رئیس شورای اطلاع رسانی دولت رئیسی
حسام الدین آشنا خطاب به رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: به جای پرخاشگری مناسب است سوابق را بررسی کرده و ببینید علت طرح مساله در جلسه سران سه گانه کاهش مصرف، صادرات مازاد تولید برای جبران کسر درآمد ارزی و تأمین ریالی برای کمک به اقشار کم‌درآمد بود یا خیر؟(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است. مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع است/ رشد نقدینگی باید متوقف شود/ نارضایتی برخی تولیدکنندگان، نشان‌دهنده عمل نکردن دولت به تذکراتی است که سال گذشته در چنین دیداری خطاب به دولتمردان گفتیم / متأسفیم که پیشرفت‌ها برای مردم توضیح داده نشده و اکثر ملت، بی‌خبرند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است.(ادامه)
اورژانس مازندران در شبانه روز گذشته به ۱۷ نفر که دچار مسمومیت با منوکسید کربن شدند خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کرد. مسمومیت ۱۷ نفر با گاز منوکسید کربن در استان
اورژانس مازندران در شبانه روز گذشته به ۱۷ نفر که دچار مسمومیت با منوکسید کربن شدند خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند. اختلال در سامانه هوشمند بنزین/ قیمت و سهمیه بنزین تغییر می‌کند؟
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند.(ادامه)
رئیس گروه سلامت کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مواظبت از مسمومیت یا مرگ در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در منازل توصیه‌هایی بیان کرد. مواظب این موجود نامرئی در خانه باشید!
رئیس گروه سلامت کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مواظبت از مسمومیت یا مرگ در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در منازل توصیه‌هایی بیان کرد.(ادامه)
رصد گران اقتصادی غرب از «سقوط سهمگین صادرات گازوئیل اسرائیل تحت تأثیر جنگ با حماس» خبر دادند. سقوط سهمگین صادرات گازوئیل اسرائیل پس از حمله غافلگیرانه حماس
رصد گران اقتصادی غرب از «سقوط سهمگین صادرات گازوئیل اسرائیل تحت تأثیر جنگ با حماس» خبر دادند.(ادامه)
علی آبادی گفت: با واردات خودرو، افزایش تولید و سیاست‌های در پیش گرفته دولت، آرامش به بازار خودرو بر می‌گردد تا دغدغه‌ها کاهش یابد. وزیر صمت: برای خرید خودرو عجله نکنید
علی آبادی گفت: با واردات خودرو، افزایش تولید و سیاست‌های در پیش گرفته دولت، آرامش به بازار خودرو بر می‌گردد تا دغدغه‌ها کاهش یابد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در خصوص انتشار کلیپ بسیار کوتاه و تقطیع شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک شهروند بلوچ توسط پلیس در ایست و بازرسی سهل آباد توضیح داد توضیح پلیس در مورد ضرب و شتم در ایست و بازرسی
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در خصوص انتشار کلیپ بسیار کوتاه و تقطیع شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک شهروند بلوچ توسط پلیس در ایست و بازرسی سهل آباد توضیح داد(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیونت حامل سوخت در آن شهرستان خبر داد. کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رامسر
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیونت حامل سوخت در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) اعلام کرد که از هوش مصنوعی برای شمارش جمعیت زائران، تامین امنیت و یافتن گم شدگان استفاده می‌کند. استفاده عراق از هوش مصنوعی در مراسم اربعین ۱۴۰۲
تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) اعلام کرد که از هوش مصنوعی برای شمارش جمعیت زائران، تامین امنیت و یافتن گم شدگان استفاده می‌کند.(ادامه)
سردار تنگسیری با اشاره به ممانعت آمریکا از توقیف اخیر نفتکش متخلف در خلیج فارس، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دوران بزن در رو تمام شد»، شاهد بودید به محض اینکه کشتی ما را توقیف کردند بلافاصله از آن‌ها کشتی گرفتیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم
سردار تنگسیری با اشاره به ممانعت آمریکا از توقیف اخیر نفتکش متخلف در خلیج فارس، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دوران بزن در رو تمام شد»، شاهد بودید به محض اینکه کشتی ما را توقیف کردند بلافاصله از آن‌ها کشتی گرفتیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به خبر سه نرخی شدن قیمت بنزین در سال 1402 گفت: نرخ بنزین در سال جاری .... سه نرخی شدن قیمت بنزین واقعیت دارد؟ / واکنش سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به خبر سه نرخی شدن قیمت بنزین در سال 1402 گفت: نرخ بنزین در سال جاری ....(ادامه)
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟ حداقل هزینه زندگی در ترکیه چقدر است؟
اگر هم کسی روی درآمد ایران برای مهاجرت به ترکیه حساب کرده، باید حواسش به نوسانات ارزی باشد. مثلاً امروز که هر لیر ترکیه حدود 1900 تومان است، شاید کسی محاسبه کند و به این نتیجه برسد که با درآمدی که از ایران دارد، می تواند در ترکیه زندگی کند ولی از کجا می داند که 6 ماه بعد هر لیر 3000 تومان نخواهد شد؟(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: چاه‌های آب آشامیدنی استان به دلیل بالا بودن سطح آب در معرض خطر فسفات و کربوهیدراته شدن قرار دارند. تهدید فسفات و کربوهیدراته شدن آب شرب چا‌های مازندران
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: چاه‌های آب آشامیدنی استان به دلیل بالا بودن سطح آب در معرض خطر فسفات و کربوهیدراته شدن قرار دارند.(ادامه)
 سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی. چالش‌های دولت در سال جدید/۱۲ کاری که ابراهیم رئیسی بایستی در ۱۴۰۲ انجام دهد؟(يادداشت)
سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی.(ادامه)
 سابقه سریال تکراری واژگونی خودروها در برخی از جاده های پرتردد مازندران در سال های گذشته و همچنین نشر فیلم کوتاه در فضای مجازی در روزهای اخیر به دلیل آنچه که آغشته بودن سطح برخی خیابان های استان به .... «گازوئیل‌پاشی» در جاده‌های مازندران خبرپراکنی یا واقعیت؟
سابقه سریال تکراری واژگونی خودروها در برخی از جاده های پرتردد مازندران در سال های گذشته و همچنین نشر فیلم کوتاه در فضای مجازی در روزهای اخیر به دلیل آنچه که آغشته بودن سطح برخی خیابان های استان به ....(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد یکی از نمایندگان مبنی بر پیش بینی ساز وکاری برای اعطای یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو مخالفت کردند. مخالفت مجلس با پرداخت یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو / دولت زیرساخت‌های لازم را ندارد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد یکی از نمایندگان مبنی بر پیش بینی ساز وکاری برای اعطای یارانه بنزین به خانوارهای فاقد خودرو مخالفت کردند.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: در ایام نوروز باتوجه به حضور هموطنان پایتخت نشین در شمال کشور باید بخشی از سهمیه سوخت تهران به مازندران اختصاص یابد و مسئولان در استان پیگیر این موضوع باشند.

سفر نوروز ی پایتخت نشینان به شمال و پیشنهاد استاندار برای اختصاص بخشی از سهمیه سوخت تهران به مازندران
استاندار مازندران گفت: در ایام نوروز باتوجه به حضور هموطنان پایتخت نشین در شمال کشور باید بخشی از سهمیه سوخت تهران به مازندران اختصاص یابد و مسئولان در استان پیگیر این موضوع باشند. (ادامه)
به عقیده صاحب نظران حوزه انرژی، نباید با معرفی کردن نیروگاه‌ها به عنوان تنها دلیل آلودگی از دلایلی که منشأ اصلی آلودگی هوا هستند غافل شد. سهم سوخت نیروگاه‌ها در آلودگی هوا چقدر است؟
به عقیده صاحب نظران حوزه انرژی، نباید با معرفی کردن نیروگاه‌ها به عنوان تنها دلیل آلودگی از دلایلی که منشأ اصلی آلودگی هوا هستند غافل شد.(ادامه)
 سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: هیچ موردی از استفاده سوخت مازوت در واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ، متوسط و کوچک مازندران در هفته‌های گذشته باوجود سردی هوا و افت فشار گاز ثبت نشد.

صنعت مازندران مازوت‌سوزی ندارد
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: هیچ موردی از استفاده سوخت مازوت در واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ، متوسط و کوچک مازندران در هفته‌های گذشته باوجود سردی هوا و افت فشار گاز ثبت نشد. (ادامه)
جابجایی بیش از ۱۱ میلیون تن کالا از مازندران به سراسر کشور
بیش از ۱۱ میلیون و ۲۷۳ هزار تن کالا از مازندران به سراسر کشور در ۸ ماه سال جاری جابجا شده است(ادامه)
شمال نیوز : کسری ۵۰ میلیون لیتری سوخت در بخش کشاورزی سبب شده تا دارندگان ادوات کشاورزی در استان به صورت غیرمجاز و گالن به دست برای تامین آن تقلا کنند.... کسری ۵۰ میلیون لیتری سوخت در بخش کشاورزی/ کشاورزان گالن به دست و سرگردان
شمال نیوز : کسری ۵۰ میلیون لیتری سوخت در بخش کشاورزی سبب شده تا دارندگان ادوات کشاورزی در استان به صورت غیرمجاز و گالن به دست برای تامین آن تقلا کنند....(ادامه)
آیت الله لائینی :صنعت مازندران نیم بند است/ ضرورت پیوست زیست محیطی پروژه ها
نماینده ولی فقیه در مازندران بااشاره به اینکه صنعت استان نیم بند است و صنایع تبدیلی و تکمیلی نداریم خواستار توجه به این بخش شد.(ادامه)
جابجایی بیش از ۶۱۸ هزار تن کالا از مازندران
رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری مازندران از جابجایی بیش ۶۱۸ هزار تن کالا از استان خبر داد.(ادامه)
جابجایی بیش از ۱۷ میلیون تن کالا از مازندران
رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری مازندران از جابجایی بیش از ۱۷ میلیون تن کالا از استان خبر داد.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
خط تولید بنزین از زباله در مازندران رونمایی شد
خط تولیدمحصولات بنزین و گازوئیل از زباله با حضور وزیر کشور و استاندار مازندران رونمایی شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 16 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.