.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور گفت: دوستان ما و کشورهای دوست منطقه ما را فراموش نکرده‌اند، آنها به زبان به آمریکا احترام می‌کنند و در عمل با ما کار می کنند. وی بیان داشت: ما از دوستانمان، کشورهای همسایه و کشورهای بزرگی که در این شرایط در کنار ما بودند هر چند با زبان گرم هم با کاخ سفید بخاطر ترس از تحریم شرکت‌‌هایشان حرف زدند ممنونیم. کشور‌های دوست، ما را فراموش نکرده‌اند؛ با زبان به آمریکا احترام می‌گذارند، اما در عمل با ما کار می‌کنند / از دوستانمان، ممنونیم؛ هرچند بخاطر ترس از تحریم شرکت هایشان، با زبان گرم هم با کاخ سفید حرف زده باشند(خبر)
رئیس جمهور گفت: دوستان ما و کشورهای دوست منطقه ما را فراموش نکرده‌اند، آنها به زبان به آمریکا احترام می‌کنند و در عمل با ما کار می کنند. وی بیان داشت: ما از دوستانمان، کشورهای همسایه و کشورهای بزرگی که در این شرایط در کنار ما بودند هر چند با زبان گرم هم با کاخ سفید بخاطر ترس از تحریم شرکت‌‌هایشان حرف زدند ممنونیم.(ادامه)
۱.۱ میلیون تن کالا از مازندران به مناطق کشور حمل شد
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای مازندران از جابجایی یک میلیون و ۱۴۵ هزار تن کالا ماه فروردین از استان به سایر مناطق کشور خبر داد.(ادامه)
روحانی: بعد از برجام فروش نفت ما یکباره یک میلیون افزایش یافت؛ شرکت‌ها به گونه‌ای صف بسته بودند که هتل‌های تهران جا نداشت؛ عده‌ای شب‌ها خوابشان نمی‌برد / / همان سال ۹۲ می‌خواستیم قیمت ارز را بالا ببریم، جامعه نمی‌گذاشت؛ می‌گفتیم قیمت ۳ هزار تومن است، اما بازار ....(خبر)
(ادامه)
عکس: جاسازی خطرناک ۲۲ هزار لیتر بنزین در کامیون
در پی تشدید نظارت‌ها و اقدامات ضربتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران گمرک مرزی میلک در بازرسی از کامیون‌های حامل بار صادراتی مقدار ۱۶۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و ۶۰۰۰ لیتر از نوع بنزین را کشف کردند(ادامه)
جاسازی خطرناک ۲۲۰۰۰ لیتر بنزین +عکس
در پی تشدید نظارت‌ها و اقدامات ضربتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران گمرک مرزی میلک در بازرسی از کامیون‌های حامل بار صادراتی مقدار ۱۶۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و ۶۰۰۰ لیتر از نوع بنزین را کشف کردند.(ادامه)
بنزین ۲۵۰۰ تومان می‌شود؟
در حالی روز گذشته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر از عدم تصمیم گیری در خصوص افزایش قیمت بنزین در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا داد که جدیدترین اخبار تایید نشده حاکی از تغییر نرخ بنزین به رقم ۲۵۰۰ تومان در آینده نزدیک می‌دهد.(ادامه)
نکات ساده و مهمی وجود دارد که با رعایت آنها پیش، حین و پس از وقوع سیل می‌توان از خسارات و تلفات آن کاست.
در مواجهه با سیل چه باید کنیم؟(يادداشت)
نکات ساده و مهمی وجود دارد که با رعایت آنها پیش، حین و پس از وقوع سیل می‌توان از خسارات و تلفات آن کاست. (ادامه)
بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده نوروز ۹۸، پرباران خواهد بود. استان‌های گلستان و مازندران درگیر سیل هستند و احتمال وقوع سیلاب در دیگر استان‌ها نیز وجود دارد. در چنین شرایطی نکات ایمنی مربوط به سیلاب را مرور می‌کنیم. توصیه‌های ساده و مهم سیلابی(ديدگاه)
بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده نوروز ۹۸، پرباران خواهد بود. استان‌های گلستان و مازندران درگیر سیل هستند و احتمال وقوع سیلاب در دیگر استان‌ها نیز وجود دارد. در چنین شرایطی نکات ایمنی مربوط به سیلاب را مرور می‌کنیم.(ادامه)
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به انتشار کلیپ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در خصوص ریختن عمدی گازوئیل در جاده هراز، این خبر را تکذیب کرد.

ریختن گازوئیل در جاده هراز تکذیب شد
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به انتشار کلیپ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در خصوص ریختن عمدی گازوئیل در جاده هراز، این خبر را تکذیب کرد. (ادامه)
۵۰ مصوبه مهم مجلس در بودجه سال ۹۸ + جدول
مهمترین مصوبات مجلس در بودجه ۹۸ را در این گزارش بخوانید. (ادامه)
۵۰ مصوبه مهم مجلس در بودجه سال ۹۸ + جدول
(ادامه)
۴۰ مصوبه کمیسیون تلفیق در بودجه سال ۹۸ + جدول
مهمترین مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ در گزارشی گردآوری شد(ادامه)
جدول/ ۱۴ مصوبه مهم کمیسیون تلفیق برای سال۹۸
مهم‌ترین مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ در هفته‌های اخیر قابل مشاهده است.(ادامه)
قیمت بنزین و گازوئیل در سال ۹۸ افزایش نمی‌یابد
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: بنزین، گازوئیل و دیگر حامل‌های انرژی در سال ۹۸ به همان روش سال ۹۷ توزیع و فروخته خواهد شد.(ادامه)
۴ سناریوی مجلس برای قیمت بنزین در سال ۹۸ اعلام شد
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ کل کشور از ارائه پیشنهاد نمایندگان برای قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده خبرداد.(ادامه)
ماجرای ریخته شدن روغن در جاده هراز چه بود؟
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ریخته شدن روغن در جاده هراز عمدی نبوده است.(ادامه)
بنزین در بودجه 98 گران نمی‌شود
نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: بر اساس لایحه بودجه 98 قیمت بنزین در سال آینده ثابت خواهد ماند.(ادامه)
کشفیات 56 میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران
معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران، از کشفیات 56 میلیارد و 973 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در استان طی یک ماهه گذشته خبر داد.(ادامه)
حمل کالا در مازندران ۲۲ درصد افزایش یافت
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مازندران از افزایش ۲۲ درصد جابجایی کالا امسال در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: بر اساس طرحی دیگر پیشنهاد شده است شیوه قبلی سهمیه‌بندی به اجرا گذاشته شود؛ یعنی سهمیه خاصی به مالکان خودرو واگذار می شود و قیمت بنزین غیرسهمیه ای بالا رود...... پیشنهاد نمایندگان برای بهره‌مندی همه افراد از یارانه بنزین!
شمال نیوز : این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: بر اساس طرحی دیگر پیشنهاد شده است شیوه قبلی سهمیه‌بندی به اجرا گذاشته شود؛ یعنی سهمیه خاصی به مالکان خودرو واگذار می شود و قیمت بنزین غیرسهمیه ای بالا رود......(ادامه)
بنزین فعلاً گران نمی‌شود
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: فعلاً تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین از سوی دولت و مجلس پیگیری نمی‌شود.(ادامه)
احتمال ۲ نرخی شدن بنزین پس از سهمیه‌بندی
عضو کمیسیون انرژی گفت: با توجه به مصرف زیاد فرآورده‌های انرژی و کمبود آن در کشور و واردات آن، چاره‌ای جز سهمیه‌بندی بنزین از طریق کارت سوخت نیست و به نظر می‌رسد پروژه بعدی ۲ نرخی شدن آن است.(ادامه)
کارت سوخت دوباره احیا می‌شود
کارت سوخت به منظور جلوگیری از قاچاق مجدداً احیا می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز :: بارش های رگباری باران که از بعدازظهر امروز در مازندران آغاز شده است تاکنون خسارت جانی و مالی نداشته است
جاری شدن سیل در خیابان های پنج شهر مازندران/ سیلاب معابر شهری شرق استان را فرا گرفت / ۲ کشته بر اثر صاعقه / لغو 2 پرواز در فرودگاه ساری
شمال نیوز :: بارش های رگباری باران که از بعدازظهر امروز در مازندران آغاز شده است تاکنون خسارت جانی و مالی نداشته است (ادامه)
شمال کشور در حال مدفون شدن زیر پسماندهاست
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: شهرهای شمالی کشور در حال مدفون شدن زیر پسماندهاست.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: در زمینه اقتصاد باید قوی، پرحجم و باکیفیت کار کرد و مسؤولان اقتصادی در حل مشکلات باید شب و روز نشناسند.

رهبر معظم انقلاب: دولت باید اقتصاد را مدیریت کند/ مسئولان اقتصادی شب و روز نشناسند/ جلسه بسیار خوب دیروز هم رئیس‌جمهور و هم مجلس را تقویت می‌کند/ مذاکره با مسئولان وقیح و هتاک امریکا در هیچ سطحی انجام نخواهد شد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: در زمینه اقتصاد باید قوی، پرحجم و باکیفیت کار کرد و مسؤولان اقتصادی در حل مشکلات باید شب و روز نشناسند. (ادامه)
بنزین "گران" می شود یا خیر؟
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هرگونه افزایش قیمت بنزین و سوخت در ماه‌های آینده را تکذیب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : علی‌اصغر کاظمی در نشستی خبری، علت لغزندگی جاده چالوس و وقوع تصادفات را ریختن گازوئیل بر سطح آن اعلام کرد و افزود: این لغزندگی به دلیل جنس آسفالت نیست..... علت سُر خوردن خودروها در جاده چالوس مشخص شد
شمال نیوز : علی‌اصغر کاظمی در نشستی خبری، علت لغزندگی جاده چالوس و وقوع تصادفات را ریختن گازوئیل بر سطح آن اعلام کرد و افزود: این لغزندگی به دلیل جنس آسفالت نیست.....(ادامه)
رئیس جمهور با فراخوانی برای یکپارچگی رسانه ای در برابر جنگ روانی دشمن، رسانه ها و اهل آن را امانتداران مردم دانست و تاکید کرد: تلاطم بازار، دلیل اقتصادی ندارد و رسانه ها در خط مقدم شکستن جنگ روانی دشمن هستند و ما قادریم بر جنگ روانی دشمن فائق شویم.

روحانی: همه حاکمان آمریکا علیه ملت ما بوده اند و این یکی خبیث تر/ نقد را می پذیریم اما تخریب نه/ تلاطم بازار، دلیل اقتصادی ندارد(خبر)
رئیس جمهور با فراخوانی برای یکپارچگی رسانه ای در برابر جنگ روانی دشمن، رسانه ها و اهل آن را امانتداران مردم دانست و تاکید کرد: تلاطم بازار، دلیل اقتصادی ندارد و رسانه ها در خط مقدم شکستن جنگ روانی دشمن هستند و ما قادریم بر جنگ روانی دشمن فائق شویم. (ادامه)
بانویی چادری که سلطان جاده‌هاست +عکس
حبیبه‌سادات سجادی، راننده ترانزیتی است که از ۲۳ سالگی پشت فرمان ماشین‌های سنگین نشسته و حالا در آستانه ۶۰ سالگی برایمان از ریز و درشت کار مردانه‌اش می‌گوید. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.