.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور آمریکا در مراسمی رقیب جمهوری خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را دست انداخت. بایدن، ترامپ را «دان خواب‌آلود» خواند!
رئیس جمهور آمریکا در مراسمی رقیب جمهوری خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را دست انداخت.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است. سرونوشت بیش از 35 هزار زوج علی رغم حضور در مراکز مشاوره بهزیستی مازندران به طلاق ختم شد !
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است.(ادامه)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است. سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است.(ادامه)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بازار ارز و طلا از امروز با فروکش کردن تنش‌های سیاسی، آرام می‌شود.

پیش‌ گویی یک نماینده درباره قیمت دلار
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بازار ارز و طلا از امروز با فروکش کردن تنش‌های سیاسی، آرام می‌شود. (ادامه)
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد. بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد.(ادامه)
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است. عملیات وعده صادق چه دستاوردهایی داشت؟
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
روانپزشک دانشگاه شهیدبهشتی گفت: اختلال وسواس برای فرد و اطرافیان بسیار آزاردهنده است و باید برای درمان صبور بود و با مراجعه به پزشک این شرایط را تسهیل کرد. شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
روانپزشک دانشگاه شهیدبهشتی گفت: اختلال وسواس برای فرد و اطرافیان بسیار آزاردهنده است و باید برای درمان صبور بود و با مراجعه به پزشک این شرایط را تسهیل کرد.(ادامه)
شرکت سوئیسی «نستله» به شیر خشک فروخته شده در کشورهای فقیر و متوسط بیش از حد استاندارد شکر اضافه می‌کند. «نستله» در کشورهای فقیر به غذای نوزادان شکر غیراستاندارد اضافه می‌کند
شرکت سوئیسی «نستله» به شیر خشک فروخته شده در کشورهای فقیر و متوسط بیش از حد استاندارد شکر اضافه می‌کند.(ادامه)
کودکان به طور ویژه به کلوچه‌ها و بیسکویت‌های مملو از شکلات، شکر و خامه علاقه دارند، اما آیا این خوراکی‌های محبوب و دوست داشتنی واقعا برای بچه‌ها مفید هستند؟ به کودکان بیسکوییت و کلوچه ندهید
کودکان به طور ویژه به کلوچه‌ها و بیسکویت‌های مملو از شکلات، شکر و خامه علاقه دارند، اما آیا این خوراکی‌های محبوب و دوست داشتنی واقعا برای بچه‌ها مفید هستند؟(ادامه)
منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به آوارگان فلسطینی در رفح واقع در جنوب غزه، هشت نفر شهید شدند. حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه
منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به آوارگان فلسطینی در رفح واقع در جنوب غزه، هشت نفر شهید شدند.(ادامه)
«شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند. فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های فروردین
«شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.(ادامه)
بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص متنی خلاف واقع و توهین آمیز در فضای مجازی خطاب به یک دندانپزشک و نیز ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، با عنوان کشیدن دندان سالم یک پسر ۱۱ ساله، بیانیه صادر کرد. بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص متنی خلاف واقع و توهین آمیز در فضای مجازی خطاب به یک دندانپزشک و نیز ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، با عنوان کشیدن دندان سالم یک پسر ۱۱ ساله، بیانیه صادر کرد.(ادامه)
قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم، توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید....(خبر)
(ادامه)
قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم، توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی، در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد. رژیم مستأصل پایش را از گلیمش درازتر کند، قطعش می‌کنیم
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی، در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.(ادامه)
شکارچی خطاب به کشورهای غربی گفت: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد. هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد
شکارچی خطاب به کشورهای غربی گفت: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.(ادامه)
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله. اقدام ایران در مقابل اسراییل، پاسخ بود نه حمله
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد. سفیر ایران در جلسه سازمان ملل: پاسخ ما به اسرائیل لازم و متناسب بود
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.(ادامه)
اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران بعد از ساعاتی از آغاز عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی منتشر شد . اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران؛ هر اقدامی از سوی هر طرف را پاسخ می دهیم
اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران بعد از ساعاتی از آغاز عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی منتشر شد .(ادامه)
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم. لابی شیطان برای فرار از انتقام ایران
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم.(ادامه)
جواد قارایی سازنده مستند ایرانگرد، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. واکنش آقای ایرانگرد علیه رژیم صهیونیستی
جواد قارایی سازنده مستند ایرانگرد، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.(ادامه)
گزارش‌ها حاکی از رد طرح آتش بس آمریکا از سوی حماس است. حماس طرح آتش بس آمریکا را رد کرد
گزارش‌ها حاکی از رد طرح آتش بس آمریکا از سوی حماس است.(ادامه)
اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. پیام تسلیت قالیباف در پی شهادت فرزندان اسماعیل هنیه
اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت مبارز و مظلوم فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت، این مصیبت را به جناب عالی تسلیت عرض نموده و برای این شهدای بزرگوار و تمام شهدای جبهه مقاومت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد. رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و تنبیه خواهد شد
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 98 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.304 seconds.