.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسلم سليماني محرم؛ بايدها و نبايدها(ديدگاه)
مسلم سليماني(ادامه)
کودک 6 ساله انزلی خردسال ترین زائر ايراني حج مولا ويلا نداشت(ديدگاه)
کودک 6 ساله انزلی خردسال ترین زائر ايراني حج(ادامه)
عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي مازندران گفت:‌ایدز علاوه بر عوارض شخصی ، عوارض اقتصادی و اجتماعی را نیز به دنبال دارد که یتیم شدن 14 میلیون کودک تاكنون در جهان یکی از این عوارض است ... آمل، ساري و نكا بيشترين ايدزي را در مازندران دارند
عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي مازندران گفت:‌ایدز علاوه بر عوارض شخصی ، عوارض اقتصادی و اجتماعی را نیز به دنبال دارد که یتیم شدن 14 میلیون کودک تاكنون در جهان یکی از این عوارض است ...(ادامه)
بهزاد پور محمد نقش آموزش و مانور در کاهش مخاطرات زلزله در مدارس(ديدگاه)
بهزاد پور محمد(ادامه)
کودک 6 ساله انزلی خردسال ترین زائر ايراني حج
(ادامه)
اهم برنامه هاي خبري کشور در روز يکشنبه
(ادامه)
دستگیری زنی که ادعای خدایی می کرد
(ادامه)
تاثیر بیشتر تشویق در مقایسه با تنبیه
(ادامه)
وقوع سیل مکرر و نگرانی مردم شرق مازندران
(ادامه)
‌توصيه به اولیای کلاس اولى‌ها
(ادامه)
150 هزار معلول در مازندران
(ادامه)
متکدیان در خیابانهای ساری سبب ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شوند که باید با این مسئله برخورد جدی شود. این افراد در بسیاری از موارد موجبات آزردگی مردم و شهروندان را فراهم می کنند...
رئيس شورا و خبر از جمع آوري متكديان در ساري
متکدیان در خیابانهای ساری سبب ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شوند که باید با این مسئله برخورد جدی شود. این افراد در بسیاری از موارد موجبات آزردگی مردم و شهروندان را فراهم می کنند... (ادامه)
در گيلان هم اين روال به اين شکل دنبال مي شود که استاندارسه شنبه هر هفته از ساعت هشت صبح تا ظهر در نماز خانه ي استانداري گيلان به همراه معاونان و مديران برخي دستگاه‌ها منتظر ديدار با شهروندان مي ماند تا مشکلات متعدد آنان ... سرنوشت نامه های مردم در سفر استانی دولت به گیلان
در گيلان هم اين روال به اين شکل دنبال مي شود که استاندارسه شنبه هر هفته از ساعت هشت صبح تا ظهر در نماز خانه ي استانداري گيلان به همراه معاونان و مديران برخي دستگاه‌ها منتظر ديدار با شهروندان مي ماند تا مشکلات متعدد آنان ...(ادامه)
کنکاشی در مردم شناسی منطقه لاویج(بخوانيد)
(ادامه)
وزیر تعاون: نیاز زوجهای جوان به مسکن به اوج خود می رسد
(ادامه)
آبروریزی جنجالی در یک ستاد انتخاباتی
در واکنش به این مساله ، رئیس ستاد و شوهر کاندیدای مذکور ماجرا را انکار می کند که زن ، صیغه نامه اش را نشان حاضران می دهد و می گوید حاضر است آزمایش ژنتیک هم بدهد تا ثابت کند که این چهره معروف شهر پدر بچه اش است .(ادامه)
جشنواره رنگ آمیزی تخم مرغ ها در ساری
(ادامه)
روز گذشته در پرواز تهران - شيراز وقتى دقايقى هواپيما اوج گرفت جناب "شيث" که احتمالاً فکر مى‌کند آدم بسيار بامزه‌اى است يک لحظه از غفلت مهمانداران هواپيما استفاده مى‌کند و با قرار گرفتن در پشت ميکروفون به مسافرانى که در بين آنها زن .... شوخي جنجالي شيث در هواپیما
روز گذشته در پرواز تهران - شيراز وقتى دقايقى هواپيما اوج گرفت جناب "شيث" که احتمالاً فکر مى‌کند آدم بسيار بامزه‌اى است يک لحظه از غفلت مهمانداران هواپيما استفاده مى‌کند و با قرار گرفتن در پشت ميکروفون به مسافرانى که در بين آنها زن ....(ادامه)
آقای رئیس جمهور مردم مازندران همیشه در مشکلات ، ایثار و اخلاص خود را به نمایش گذاشته اند مطمئن باشید بی تفاوتی دولت و مسئولان نسبت به آنان و مشکلات آنان تبعات بسیار منفی و غیر قابل جبرانی را به همراه خواهد داشت آقای رئیس جمهور امروز فکری کنید که فردا دیر است !!! رئیس جمهور عدالت خواه ، پس کو عدالت !
آقای رئیس جمهور مردم مازندران همیشه در مشکلات ، ایثار و اخلاص خود را به نمایش گذاشته اند مطمئن باشید بی تفاوتی دولت و مسئولان نسبت به آنان و مشکلات آنان تبعات بسیار منفی و غیر قابل جبرانی را به همراه خواهد داشت آقای رئیس جمهور امروز فکری کنید که فردا دیر است !!!(ادامه)
آمار غرق شدگان دریای مازندران
(ادامه)
چهار هزار کودک خیابانی در کشور
(ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
تاسف بارترین عکس دنیا عکسی که دنیا راتکان داد
(ادامه)
راهپیمایی روز جهانی کودک در رشت برگزار شد
راهپیمایی روز جهانی کودک با حضور بچه های مهد کودکی صبح امروز در رشت برگزار شد. راد معاون امور اجتماعی بهزیستی استان گیلان در گفتگو ایسنا در خصوص راهپیمایی روز جهانی کودک گفت: این مراسم به منظور یادآوری حقوق کودکان به (ادامه)
در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب ... حربه های جدید برای راهیابی به شورا با تبریک روز کودک وخوش آمدگویی به قهرمانان!
در حالیکه تا زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زمان زیادی باقی مانده است و علی الاصول کاندیداهای محتمل نباید علناً به تبلیغات انتخاباتی بپردازند، فضای شهری و نحوه نصب ...(ادامه)
24 مورد کودک‌آزاري طي 7 ماه گذشته درگيلان
(ادامه)
قبلي 1 ... 93 94 95 96 97 98

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.