.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
بازداشت ۱۵ کارمند شهرداری با اتهامات مالی بازداشت ۱۵ کارمند شهرداری با اتهامات مالی
بازداشت ۱۵ کارمند شهرداری با اتهامات مالی(ادامه)
القای این پنداره که «دولت رئیسی دولت رهبری است»، صورتی جدید اما ذات و جوهری ثابت دارد. در گذشته هم جبهه تجدیدنظرطلب و اصلاح طلبان افراطی درصدد القای یکدست بودن حاکمیت و قدرت و نیز انتساب نهادهای انتخابی به رهبری و بنابراین، تشکیک و تردید در جمهوریت نظام بوده اند. پاسخی به یک شایبه تکراری(يادداشت)
القای این پنداره که «دولت رئیسی دولت رهبری است»، صورتی جدید اما ذات و جوهری ثابت دارد. در گذشته هم جبهه تجدیدنظرطلب و اصلاح طلبان افراطی درصدد القای یکدست بودن حاکمیت و قدرت و نیز انتساب نهادهای انتخابی به رهبری و بنابراین، تشکیک و تردید در جمهوریت نظام بوده اند.(ادامه)
هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور بعد از بررسی مدارک و اسناد مختلف انتخابات  شورای شهر ۱۰ شهر را باطل کرد. انتخابات شورای شهر ۱۰ شهر باطل شد
هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور بعد از بررسی مدارک و اسناد مختلف انتخابات شورای شهر ۱۰ شهر را باطل کرد.(ادامه)
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم. زاکانی: جریان انقلاب باید با یک نامزد در انتخابات حاضر باشد/ امیدوارم روی من اجماع کنند
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم.(ادامه)
آیا افراد بعد از دریافت واکسن می‌توانند ماسک خود را بردارند؟
مردانی گفت: افراد واکسینه شده حتما باید ماسک بزنند و حتی بعد از واکسیناسیون باز هم استفاده از ماسک توصیه می‌شود.(ادامه)
۲۵۰ هزار دوز واکسن کرونای چینی «سینوفارم» امروز وارد کشور می‌شود
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: امروز ۲۵۰ هزار دوز واکسن کرونای سینوفارم وارد کشور می‌شود و در آینده نزدیک نیز از هندوستان واکسن کرونا وارد کشور خواهد شد؛ تاریخ ورود ۴.۲ میلیون دوز واکسن کرونا از سبد کووکس نیز طی امروز یا فردا به ما اعلام می‌شود.(ادامه)
آغاز تزریق تزریق واکسن کرونا به ۲۰ هزار سالمند و معلول، از امروز
تزریق واکسن کرونا به ۲۰ هزارنفر سالمند و معلول در سراسر کشور از امروز آغاز می‌شود. وزیر بهداشت گفت: سهمیه واکسن همه شهر‌ها در حال توزیع است.(ادامه)
شمال نیوز : هم‌اکنون حدود ۸۰درصد از تلفات انسانی ناشی از ویروس کرونا در 2دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل مربوط به سالمندان است و این بررسی‌ها نشان می‌دهد که این گروه سنی .... کرونا با مازندران پیر چه کرده است؟ / سالخوردگان مازندران زیر‌تیغ کرونا
شمال نیوز : هم‌اکنون حدود ۸۰درصد از تلفات انسانی ناشی از ویروس کرونا در 2دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل مربوط به سالمندان است و این بررسی‌ها نشان می‌دهد که این گروه سنی ....(ادامه)
شمال نیوز : سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران، روز شنبه و پیش از فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از زندان آزاد شد. تصویری که از او منتشر شده در مسجدی در یزد بوده که در بین عزاداران حسینی نشسته است..... توضیح سعید مرتضوی در باره آزاد شدنش از زندان
شمال نیوز : سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران، روز شنبه و پیش از فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از زندان آزاد شد. تصویری که از او منتشر شده در مسجدی در یزد بوده که در بین عزاداران حسینی نشسته است.....(ادامه)
بخشی از حکم سعید مرتضوی با عفو رهبری بخشیده شد
شمال نیوز: وکیل مدافع تعدادی از کارگران تأمین اجتماعی از بخشیده شدن مجازات شلاق سعید مرتضوی خبر داد و گفت: این بخشش با توجه به عفو مقام معظم رهبری صورت گرفته است.(ادامه)
آقا در پاسخ به این مسئله ابتدا گفتند این گونه نیست که آقای احمدی نژاد و همه سیاست های ایشان مورد قبولشان باشد، از طرف دیگر بخشی از مواضع یا اقداماتی را هم که آقا قبول نداشتند، علنی نشده... ماجرای تذکر بی‌سابقه رهبر‌انقلاب به احمدی‌نژاد درسال ۸۸
آقا در پاسخ به این مسئله ابتدا گفتند این گونه نیست که آقای احمدی نژاد و همه سیاست های ایشان مورد قبولشان باشد، از طرف دیگر بخشی از مواضع یا اقداماتی را هم که آقا قبول نداشتند، علنی نشده...(ادامه)
۵ فرمانده ارشدی که با سی-۱۳۰ پروازشان ابدی شد
اگر با دقت به اسامی کشته‌شدگان ماجرای سقوط هواپیمای سی-۱۳۰ ارتش با شماره پرواز ۵۰۵ در منطقه کهریزک تهران نگاه کنید، متوجه خواهید شد که اهمیت آنان تا جایی بود که نیروی هوایی ارتش، وزارت دفاع، ستاد مشترک ارتش و قائم‌مقام سپاه پاسداران در یک روز با خلأ فرماندهان خود مواجه شدند و معادلات جنگ تغییر کرد. (ادامه)
شمال نیوز : برخی از علمای دین، اعلام کرده اند مومیایی کردن اجساد مردگان، ایرادی ندارد. از چهره های این گروه می توان به آیت الله هاشمی شاهرودی اشاره کرد...... مومیایی ماهانه 10 جسد در ایران ؛ از چهره های هنری تا سیاسی !
شمال نیوز : برخی از علمای دین، اعلام کرده اند مومیایی کردن اجساد مردگان، ایرادی ندارد. از چهره های این گروه می توان به آیت الله هاشمی شاهرودی اشاره کرد......(ادامه)
شمال نیوز : وی آمار مازندرانی‌های پایتخت‌نشین را طبق آمار غیررسمی بیش از یک میلیون نفر اعلام کرد و افزود: اغلب شهرستانی‌ها فکر می‌کنند هر کس‌ می‌خواهد موفقیتی کسب‌ کند باید به‌ تهران‌ برود، چون‌ در آن‌جا همه‌ نوع امکانات‌ شغلی‌ و تحصیلی‌ و رفاهی وجود دارد..... یک میلیون مازندرانی در تهران / نبود اشتغال، عامل اصلی مهاجرت!
شمال نیوز : وی آمار مازندرانی‌های پایتخت‌نشین را طبق آمار غیررسمی بیش از یک میلیون نفر اعلام کرد و افزود: اغلب شهرستانی‌ها فکر می‌کنند هر کس‌ می‌خواهد موفقیتی کسب‌ کند باید به‌ تهران‌ برود، چون‌ در آن‌جا همه‌ نوع امکانات‌ شغلی‌ و تحصیلی‌ و رفاهی وجود دارد.....(ادامه)
شمال نیوز :  محمود احمدی نژاد با انتشار متن مکالمه خود با مشایی خط و نشان جدیدی برای دستگاه قضایی کشید و خطاب به مشایی گفت اگر دادگاه علنی باشد من می‌روم و مصاحبه می‌کنم چون شما نیایید می‌گویند ترسیدند..... خط و نشان جدید احمدی‌نژاد برای قوه قضائیه: می‌روم که نگویند ترسیدند
شمال نیوز : محمود احمدی نژاد با انتشار متن مکالمه خود با مشایی خط و نشان جدیدی برای دستگاه قضایی کشید و خطاب به مشایی گفت اگر دادگاه علنی باشد من می‌روم و مصاحبه می‌کنم چون شما نیایید می‌گویند ترسیدند.....(ادامه)
عدم نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت بر روند ثبت سفارش‌ها به گونه‌ای که وزیر صنعت، معدن و تجارت در تاریخ ۲۴/۴/۱۳۹۶ اعلام خطر کرده و ممنوعیت ورود خودرو‌های خارجی را پیشنهاد داد و حتی پس از این تاریخ و تا ۲۸/۴/۱۳۹۶ ثبت سفارش‌ها ادامه یافت، که زمینه‌ساز تخلفات واردکنندگان خودرو بوده است. در دوره زمانی ۱۰ روزه اول که سامانه ثبت سفارش به جای مسدود شدن هم‌چنان باز مانده ۳۴ هزار سفارش ثبت می‌شود و در بازه زمانی ۴ روزه دوم نیز همین اتفاق می‌افتد به گونه‌ای که برخی از متهمان که روز چهارشنبه (۳۱/۵/۹۷) در دادستانی حضور یافته و از آن‌ها تحقیق شد، اقرار دارند که تا ۲۷ تیر ماه سال ۹۶ یعنی ۳ روز پس از توقف اعلامی توسط وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت، برخی افراد و شرکت‌ها در حال ثبت سفارش واردات خودرو به کشور بوده‌اند. منبع خرید سکه توسط ۳۰ نفر اول که بالاترین شمار سکه را خریداری کرده‌اند، سپرده‌های خارج شده از ۶ بانک است/ بازداشت ۹ نفر در پرونده واردات خودرو‌های خارجی/ بازداشت ۱۲ نفر در پرونده‌های ارزی/ ورود ۱۰۵۰۰ گوشی تلفن همراه به نام فردی که در قید حیات نبوده است(خبر)
عدم نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت بر روند ثبت سفارش‌ها به گونه‌ای که وزیر صنعت، معدن و تجارت در تاریخ ۲۴/۴/۱۳۹۶ اعلام خطر کرده و ممنوعیت ورود خودرو‌های خارجی را پیشنهاد داد و حتی پس از این تاریخ و تا ۲۸/۴/۱۳۹۶ ثبت سفارش‌ها ادامه یافت، که زمینه‌ساز تخلفات واردکنندگان خودرو بوده است. در دوره زمانی ۱۰ روزه اول که سامانه ثبت سفارش به جای مسدود شدن هم‌چنان باز مانده ۳۴ هزار سفارش ثبت می‌شود و در بازه زمانی ۴ روزه دوم نیز همین اتفاق می‌افتد به گونه‌ای که برخی از متهمان که روز چهارشنبه (۳۱/۵/۹۷) در دادستانی حضور یافته و از آن‌ها تحقیق شد، اقرار دارند که تا ۲۷ تیر ماه سال ۹۶ یعنی ۳ روز پس از توقف اعلامی توسط وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت، برخی افراد و شرکت‌ها در حال ثبت سفارش واردات خودرو به کشور بوده‌اند. (ادامه)
تصاویر: قدیمی‌ترین کارخانه‌ ایرانی به جامانده از دوره قاجار
کارخانه قند کهریزک قدیمی ترین کارخانه قند خاورمیانه که میراث اولیه صنعت نوین می باشد(ادامه)
مرتضوی کجاست؟/ هاشمی شاهرودی درخواست عفو مرتضوی را داده؟
وکیل مدافع سعید مرتضوی نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای کاهش مجازات موکلش را تکذیب کرد و گفت: این موضوع صحت ندارد.(ادامه)
خبر احمدی نژاد از فشار بقایی در زندان
محمود احمدی نژاد در کانال تلگرامی خود مدعی شده که «بنا بر اطلاع واصله، فشار خون آقای حميد بقایی در نقطه اوج روی هشت متوقف مانده است».(ادامه)
آخرین وضعیت حمید بقایی در زندان
مصطفی محبی گفت: هرگاه هر کدام از زندانیان نیاز پزشکی داشته باشند از ظرفیت بهداری زندان یا مراکز درمانی خارج از زندان استفاده می‌شود. (ادامه)
«سعید مرتضوی» در صحت و سلامت بسر می برد
(ادامه)
سعید مرتضوی هم‌بند کدام زندانیان مشهور است؟
روز گذشته سعید مرتضوی در مازندران دستگیر و به تهران منتقل و در اوین زندانی شد. شنیده‌ها حاکی است هم‌بندی‌های او مهدی هاشمی، اسفندیار رحیم مشایی، بقایی و چندین و چند شخصیت مشهور هستند.(ادامه)
دادستان سابق تهران ساعاتی پیش دستگیر و روند انتقال مرتضوی به زندان برای سپری کردن دوران محکومیت در حال انجام است. سعید مرتضوی در شمال کشور دستگیر و به زندان معرفی شد
دادستان سابق تهران ساعاتی پیش دستگیر و روند انتقال مرتضوی به زندان برای سپری کردن دوران محکومیت در حال انجام است.(ادامه)
سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران که بعد از ماجرای جنایت کهریزک برکنار شد و پس از آن از مدیران دولت احمدی نژاد بود، در پرونده‌های کهریزک و تامین اجتماعی، اتهاماتی سعید مرتضوی بازداشت شد؟
سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران که بعد از ماجرای جنایت کهریزک برکنار شد و پس از آن از مدیران دولت احمدی نژاد بود، در پرونده‌های کهریزک و تامین اجتماعی، اتهاماتی(ادامه)
بعد از حدود یک هفته از سخنان حجت الاسلام محسنی اژه ای درباره بی خبری از سعید مرتضوی، امروز همسر وی در مصاحبه ای اعلام کرد که مرتضوی در تهران است. البته او اعلام کرده که مرتضوی در منزل حضور ندارد و با این توضیح باید گفت وی همچنان متواری است. مرتضوی همچنان متواری است/ دادستان سابق تهران به دنبال اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری است
بعد از حدود یک هفته از سخنان حجت الاسلام محسنی اژه ای درباره بی خبری از سعید مرتضوی، امروز همسر وی در مصاحبه ای اعلام کرد که مرتضوی در تهران است. البته او اعلام کرده که مرتضوی در منزل حضور ندارد و با این توضیح باید گفت وی همچنان متواری است.(ادامه)
 همسر سعید مرتضوی گفت: همسرم در تهران است اما در منزلمان نیست. سعید مرتضوی پیدا شد!/ همسر مرتضوی: همسرم در تهران است
همسر سعید مرتضوی گفت: همسرم در تهران است اما در منزلمان نیست.(ادامه)
همسر سعید مرتضوی: همسرم در تهران است اما در منزلمان نیست
او اعلام کرد که سعید مرتضوی به دنبال اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری است.(ادامه)
ناپدید شدن سعید مرتضوی
(ادامه)
مرتضوی کجاست؟/ لطفا او را گیر بیاورید
حکم جلبش اسفندماه صادر شده اما هنوز آزاد است. پدر محسن رو‌ح‌الامینی، از جان‌باختگان جنایت کهریزک و شاکی فعلی سعید مرتضوی، گفته است که حکم مرتضوی هنوز اجرا نشده.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 16 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.