.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گره کور معضل زباله در ساری چند قدم تا گشایش
شمال نیوز: مشکل لاینحل زباله سال‌هاست گلوی قطب گردشگری شمال ایران را سفت می‌فشارد؛ معضلی که دامنه آسیب آن کاش فقط پای گردشگری را لنگ می‌کرد در حالی که واقعیت مشکل زباله در این شهر و به عبارت بهتر در استان مازندران تلخ‌تر از این صحبت‌هاست؛ رتبه نخست استان مازندران در ابتلا به سرطان گوارش! که آن هم تنها یک علت دارد؛ تولید بالای پسماند و زباله و ورود شیرابه به آب شرب مصرفی مردم! (ادامه)
تبرئه مرتضوی از کهریزک قطعی نیست
(ادامه)
اعتراض خانواده روح الامینی به رای دادگاه مرتضوی
(ادامه)
قاضی رحیمی و احمدی‌نژاد بازنشسته شد
قاضی شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران بعد از ۳۴ سال خدمت در دستگاه قضایی بازنشسته شد.(ادامه)
رد مال ۴۶ میلیون تومانی برای مرتضوی
یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس از رد مالب 46 میلیون تومانی برای مدیرعامل سابق تامین اجتماعی خبر داد.(ادامه)
هدایای سعید مرتضوی به 37 نماینده مجلس
(ادامه)
زمان ابلاغ حکم مرتضوی اعلام شد
(ادامه)
واکنش مرتضوی به حکم دادگاه
سعید مرتضوی دادستان سابق تهران و رئیس اسبق سازمان تأمین اجتماعی درباره صدور حکم دادگاه در پرونده تأمین اجتماعی و کهریزک توضیحاتی ارائه کرد. (ادامه)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. سیاسیونی که پای میز محاکمه نشستند/ اوین و زندانیان سیاستمدار آن/ چه کسانی به حبس رفتند؟(خبر)
یکی از اخباری که این روزها در صدر خبرهای رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام حکم مهدی هاشمی مبنی بر 10 سال حبس برای اتهاماتی چون اختلاس، ارتشاء و مسائل امنیتی بود که در همین شرایط هم خبر بازداشت حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم نیز روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.(ادامه)
حقوق ماهیانه مرتضوی در تامین اجتماعی چقدر بود؟
(ادامه)
حقوق ماهیانه مرتضوی در تامین اجتماعی
وکیل سازمان تأمین اجتماعی گفت: آقای مرتضوی تا آخرین روزی که در تامین اجتماعی بوده، ماهیانه ۷ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان حقوق دریافت کرده است.(ادامه)
اظهارات مرتضوی بعد از پایان دادگاه
(ادامه)
توضیحات روح‌الامینی درباره دادگاه مرتضوی
غلامحسین روح الامینی گفت: ‌امروز آخرین جلسه دادگاه بود و آخرین دفاعیات اخذ شد. وکلای ما نیز دفاعیات خود را مطرح کردند. (ادامه)
درخواست سعید مرتضوی برای جلب وزیر رفاه
ششمین جلسه از دادگاه رسیدگی به اتهامات سعید مرتضوی متهم پرونده تامین اجتماعی و بازداشتگاه کهریزک جهت ادامه رسیدگی به جزییات این پرونده به نوبت بعدازظهر موکول شد.(ادامه)
چشم‌های منتظر دو مادر به راه آب/ روایت دردناک خانواده های سیل زده
آنها هفت نفر بودند؛ هفت رفیق محله سی متری جی، ١٦ متری امیری. یکشنبه بود؛ ٢٨ تیر، ساعت ٦ عصر، یک روز بعد عید فطر. با خودشان قرار گذاشتند که بروند کنار رودخانه کن و سولقان، تنی به آب بزنند. دو نفر زودتر برگشتند و «محمد» و «منصور» و «رامین» و «فرزان» و «حسین» کنار رودخانه ماندند. حالا از آن پنج نفر، یک نفر مانده؛ «حسین».(ادامه)
قرارهای تامینی سنگین برای مرتضوی
(ادامه)
شمال نیوز: رفع مشکلات شهر رشت باید تسریع شود و به عنوان نماینده مردم پیگیر رفع مشکلات مردم هستم.
کاری نکنید که لعنت تاریخ برای شما باشد
شمال نیوز: رفع مشکلات شهر رشت باید تسریع شود و به عنوان نماینده مردم پیگیر رفع مشکلات مردم هستم. (ادامه)
شمال نیوز: هر چند شاید خیلی دور به نظر نرسد اما ۶۱۷ روز از روز احضار محمود احمدی‌نژاد به دادگاه قضایی به دلیل شکایت‌ها و پرونده‌های ریز و درشت و عدم حضور وی در آن گذشت و حالا در آستانه ۲ ساله شدن این ماجرای... ۶۱۷ روز از احضار محمود احمدی‌نژاد به دادگاه گذشت/ پرونده‌های ریز و درشت احمدی‌نژاد را بشناسید
شمال نیوز: هر چند شاید خیلی دور به نظر نرسد اما ۶۱۷ روز از روز احضار محمود احمدی‌نژاد به دادگاه قضایی به دلیل شکایت‌ها و پرونده‌های ریز و درشت و عدم حضور وی در آن گذشت و حالا در آستانه ۲ ساله شدن این ماجرای...(ادامه)
سعید مرتضوی به دادگاه رفت
(ادامه)
دادگاه سعید مرتضوی غیرعلنی شد
(ادامه)
سعید مرتضوی رسما برای محاکمه احضار شد
متهم و شکات پرونده دادستان سابق تهران و مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی برای حضور در جلسه محاکمه که قرار است پنجم اردیبهشت ماه برگزار شود، احضار شدند.(ادامه)
احمدی‌مقدم: با احمدی‌نژاد نسبتی ندارم
سردار احمدی مقدم، درحالی جایش را به سردار اشتری می دهد که در مدت ۱۰ سال فرماندهی، اظهارنظرهای مهمی درباره موضوعات مختلف داشته است.(ادامه)
تاریخ محاکمه مرتضوی مشخص شد
شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کشکولی، پنجم اردیبهشت ماه سال ۹۴ را برای رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی تعیین کرد.(ادامه)
بعد از رحیمی نوبت کیست؟
(ادامه)
شمال نیوز: هنوز از یاد‌ها نرفته است که قبل از این پرونده محمد رضا رحیمی که سبب شد نام وی به عنوان ارشد‌ترین مقام محکوم شده ایران به جرم فساد مالی ثبت شود و حتی محمود احمدی‌نژاد برائت ضمنی خود را از او اعلام کند، بابک زنجانی راهی زندان شده بود تا به چندین هزار میلیار ریال مطالبات نفتی از وی رسیدگی شود. بازار داغ اصرار بر بی‌گناهی خط قرمزهای احمدی نژاد/ سرنوشت مرتضوی هم مانند رحیمی خواهد بود؟(خبر)
شمال نیوز: هنوز از یاد‌ها نرفته است که قبل از این پرونده محمد رضا رحیمی که سبب شد نام وی به عنوان ارشد‌ترین مقام محکوم شده ایران به جرم فساد مالی ثبت شود و حتی محمود احمدی‌نژاد برائت ضمنی خود را از او اعلام کند، بابک زنجانی راهی زندان شده بود تا به چندین هزار میلیار ریال مطالبات نفتی از وی رسیدگی شود.(ادامه)
تبدیل قرار کفالت سعید مرتضوی به وثیقه
(ادامه)
آخرین وضعیت پرونده «سعید مرتضوی»
(ادامه)
دولت دهمی ها در پرونده سعید مرتضوی!
حالا اما وکیل شکات مرتضوی در پرونده تخلفات تامین اجتماعی از تنظیم لایحه‌ای درباره درخواست احضار عوامل دولت قبل، هیات مدیره سابق بانک رفاه کارگران و شرکت های زیر مجموعه تامین اجتماعی در این پرونده خبر داده است. خلیل بهرامیان گفته: در مجموع، این افراد بیش از 100 نفر هستند که...(ادامه)
حکم انفصال دائم سعید مرتضوی از قضاوت
پس از چند روز گفته شد که دیوان عالی کشور در خصوص دو متهم دیگر این پرونده یعنی علی اکبر حیدری فر و حسن زارع دهنوی تخفیف داده است؛ بدین صورت که انفصال دائم آنها از خدمات قضایی به شش سال و انفصال پنج ساله آنها از خدمات دولتی به دو سال کاهش یافت.(ادامه)
واکنش تند مرتضوی به تصمیم دیوانعالی کشور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.