.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت. نوبخت به ابراهیم رئیسی نامه نوشت/ اخبار دلهره آوری از جابه جایی...
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت.(ادامه)
بازار کار پایتون به سرعت در حال توسعه است و فرصت‌های شغلی در این زمینه به طور مداوم در حال افزایش هستند. تسلط بر این زبان می‌تواند درهای زیادی را به روی شما باز کند و فرصت‌های متنوعی برای پیشرفت حرفه‌ای و درآمدزایی فراهم آورد. آموزش صفر تا صد پایتون
بازار کار پایتون به سرعت در حال توسعه است و فرصت‌های شغلی در این زمینه به طور مداوم در حال افزایش هستند. تسلط بر این زبان می‌تواند درهای زیادی را به روی شما باز کند و فرصت‌های متنوعی برای پیشرفت حرفه‌ای و درآمدزایی فراهم آورد.(ادامه)
شمال نیوز : رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دو سال اخیر ۸۰۰ هزار نفر از استان های مرکزی و جنوبی کشور به دلیل تغییرات اقلیمی به استان های شمالی مهاجرت کردند. مهاجرت ۸۰۰ هزار نفر به استانهای شمالی طی ۲ سال اخیر!
شمال نیوز : رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در دو سال اخیر ۸۰۰ هزار نفر از استان های مرکزی و جنوبی کشور به دلیل تغییرات اقلیمی به استان های شمالی مهاجرت کردند.(ادامه)
افرادی که روزانه در خانه مشغول به کارند از دریافت «ویتامین دی» محروم‌اند. علائم کمبود «ویتامین دی»
افرادی که روزانه در خانه مشغول به کارند از دریافت «ویتامین دی» محروم‌اند.(ادامه)
زن جوان وقتی فهمید همسرش قبل از ازدواج به خواستگاری چند دختر دیگر هم رفته بود، درخواست طلاق داد. طلاق به خاطر خواستگاری‌های قبل از ازدواج
زن جوان وقتی فهمید همسرش قبل از ازدواج به خواستگاری چند دختر دیگر هم رفته بود، درخواست طلاق داد.(ادامه)
مناظره انتخاباتی با موضوع نحوه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی بر فرآیند انتخابات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمد بهادری جهرمی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رسانه ملی برگزار شد....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد . ضرورت تدوین نقشه راه هوشمندانه با رویکرد حل‌ المسائلی برای مازندران
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد .(ادامه)
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد. تاریخ مازندران در انبار / خانه‌به‌دوشی کتاب در شهرِ خیّرینِ فرهنگی !
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد.(ادامه)
شمال نیوز :  کتابخانه امامزاده یحیی شهر بابل در محله سبز میدان این شهر با ۱۳ سال فعالیت و ۳۰ هزار نسخه کتاب تعطیل شد و در روزهای اخیر شهروندان بعد از مراجعه به این کتابخانه با درهای بسته و کتاب های بیرون ریخته شده مواجه شدند.

کتابخانه‌ای با درهای بسته و کتاب‌های بیرون ریخته شده در بابل !
شمال نیوز : کتابخانه امامزاده یحیی شهر بابل در محله سبز میدان این شهر با ۱۳ سال فعالیت و ۳۰ هزار نسخه کتاب تعطیل شد و در روزهای اخیر شهروندان بعد از مراجعه به این کتابخانه با درهای بسته و کتاب های بیرون ریخته شده مواجه شدند. (ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: به دلیل تحریم‌ها دسترسی به ۳۰۰ هزار سایت محدود شده است، لذا با هدف دور زدن تحریم‌ها، متخصصان داخلی سامانه‌ای راه‌اندازی کرذه اند. دور زدن تحریم‌های آنلاین با سامانه ضد تحریم ۴۰۳
وزیر ارتباطات گفت: به دلیل تحریم‌ها دسترسی به ۳۰۰ هزار سایت محدود شده است، لذا با هدف دور زدن تحریم‌ها، متخصصان داخلی سامانه‌ای راه‌اندازی کرذه اند.(ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)
شمال نیوز : علی شهریاری‌احمدی، دبیر علمی دومین سمینار سرطان در جوانان با اشاره به شیوع سرطان روده بزرگ در جهان، افزود: سازمان سرطان آمریکا اعلام کرده که سرطان روده بزرگ رو به افزایش است، اما علل شیوع آن هنوز نامشخص بوده و نمی‌توان به درستی در مورد علت شیوع این سرطان، اظهار نظر کرد. افزایش سرطان‌های دستگاه گوارش / سلامت جوانان در خطر است
شمال نیوز : علی شهریاری‌احمدی، دبیر علمی دومین سمینار سرطان در جوانان با اشاره به شیوع سرطان روده بزرگ در جهان، افزود: سازمان سرطان آمریکا اعلام کرده که سرطان روده بزرگ رو به افزایش است، اما علل شیوع آن هنوز نامشخص بوده و نمی‌توان به درستی در مورد علت شیوع این سرطان، اظهار نظر کرد.(ادامه)
هوش مصنوعی کتاب های ممنوعه و حاوی محتوای مستهجن که نباید در مدارس و کتابخانه ها وجود داشته باشند را فهرست می کند. هوش مصنوعی کتاب‌های ممنوعه و مستهجن را ردیابی می کند
هوش مصنوعی کتاب های ممنوعه و حاوی محتوای مستهجن که نباید در مدارس و کتابخانه ها وجود داشته باشند را فهرست می کند.(ادامه)
کودکان مازندرانی دست ساخته‌های خود را به عنوان هدیه به کودکان عراقی و زائران اربعین اهدا می‌کنند. هدیه کودکان مازندرانی به زائران اربعین
کودکان مازندرانی دست ساخته‌های خود را به عنوان هدیه به کودکان عراقی و زائران اربعین اهدا می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد.

جدیدترین خبر از پرونده سوء‌قصد به آیت الله سلیمانی
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد. (ادامه)
علامه مجلسی در کتاب حکمت شهادت سیدالشهدا با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق (ع)، پاسخی برای این سوال ارائه داده است: «چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟» چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟
علامه مجلسی در کتاب حکمت شهادت سیدالشهدا با ذکر حدیثی از امام جعفر صادق (ع)، پاسخی برای این سوال ارائه داده است: «چرا مصیبت عاشورا عظیم‌ترین مصیبت‌هاست؟»(ادامه)
نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ جهت اتمام پروژه توسعه و تکمیل کتابخانه شهیدکشوری کیاکلا قول مساعد داد. عزم جدّی برای اتمام توسعه و تکمیل کتابخانه شهید کشوری کیاکلا
نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ جهت اتمام پروژه توسعه و تکمیل کتابخانه شهیدکشوری کیاکلا قول مساعد داد.(ادامه)
حمایت از کسب و کار‌های کوچک و مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در کتابخانه‌های عمومی مازندران ارائه می‌شود. طعم کتاب و کسب مهارت در کتابخانه‌های عمومی مازندران
حمایت از کسب و کار‌های کوچک و مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در کتابخانه‌های عمومی مازندران ارائه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند. اعضای جدید هیات مدیره مجمع وزرای ادوار انتخاب شدند
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند.(ادامه)
فرآیند رف خوانی در کتابخانه‌های عمومی مازندران از شنبه آغاز خواهد شد. آغاز فرآیند رف خوانی در کتابخانه‌های عمومی از شنبه
فرآیند رف خوانی در کتابخانه‌های عمومی مازندران از شنبه آغاز خواهد شد.(ادامه)
اردوی جهادی قرارگاه جهادی شهید شجاعیان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل در روستا‌های منطقه بندپی شرقی برگزار شد. برگزاری اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی بابل در بندپی شرقی
اردوی جهادی قرارگاه جهادی شهید شجاعیان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل در روستا‌های منطقه بندپی شرقی برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
دو قرص نان، یک کاهو، دو نان بریوش، دو بطری شیر، مقداری سوپ، پنیر، بیسکویت، یک تکه شکلات و تخم مرغ". "فرانسیس لالین" در حال خواندن فهرست خرید خود است. در این روستا همه آلزایمر دارند+عکس
دو قرص نان، یک کاهو، دو نان بریوش، دو بطری شیر، مقداری سوپ، پنیر، بیسکویت، یک تکه شکلات و تخم مرغ". "فرانسیس لالین" در حال خواندن فهرست خرید خود است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طی حکمی محمدفوقی را به عنوان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران منصوب کرد . مدیر مرکز اسناد وکتابخانه ملی مازندران منصوب شد
شمال نیوز : رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طی حکمی محمدفوقی را به عنوان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران منصوب کرد .(ادامه)
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت. امام جمعه‌ای که مردم زاهدان برای ماندنش طومار جمع کردند
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت.(ادامه)
کتاب‌فروشی ۶۰ساله‌ای در گوشه یک پیاده رو در مرکز شهر جا خوش کرده و مشتریان خودش را دارد. عجیب‌ترین کتابفروشی تهران را ببینید
کتاب‌فروشی ۶۰ساله‌ای در گوشه یک پیاده رو در مرکز شهر جا خوش کرده و مشتریان خودش را دارد.(ادامه)
استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس در ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت. شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس درگذشت
استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس در ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
همسر علی سلیمانی که سال گذشته خانه هنر سبا (علی سلیمانی) را تأسیس کرده، از مشکلات متعدد این مکان فرهنگی می‌گوید از جمله اینکه چندی پیش از این خانه دزدی شده است و ضرر و زیان زیادی به آن وارد شده است. دزد‌ها به خانه فرهنگ علی سلیمانی رحم نکردند
همسر علی سلیمانی که سال گذشته خانه هنر سبا (علی سلیمانی) را تأسیس کرده، از مشکلات متعدد این مکان فرهنگی می‌گوید از جمله اینکه چندی پیش از این خانه دزدی شده است و ضرر و زیان زیادی به آن وارد شده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 32 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.644 seconds.