.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند. روایت سردار مازنی از آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی + روایات تاریخی انقلاب
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند.(ادامه)
حساب شهرداری ۶ بار مسدود شد/ «زیراب» بدون مسکن ملی
رئیس شورای اسلامی زیراب گفت: حساب شهرداری طی چندماه گذشته شش بار به دلیل بدهی مسدود شده است.(ادامه)
معاون رئیس جمهور در امور زنان یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم بود که رییس جمهور را در سفر استانی به مازندران همراهی کرد و صبح جمعه با استقبال مدیرکل امور زنان وارد فرودگاه ساری شد. سفر یک روزه معاون رئیس جمهور در امور زنان به مازندران = تصاویر
معاون رئیس جمهور در امور زنان یکی از اعضای کابینه دولت سیزدهم بود که رییس جمهور را در سفر استانی به مازندران همراهی کرد و صبح جمعه با استقبال مدیرکل امور زنان وارد فرودگاه ساری شد.(ادامه)
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این که در حال حاضر با حمایت و همکاری بانک ها در بسیاری از موارد ضامن را برای کارآفرینان زنان به حداقل رسانده ایم ، گفت:پیگیر حذف ضمانت بانکی برای دریافت تسهیلات زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست هستیم.

پیگیر حذف ضمانت بانکی برای دریافت تسهیلات زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست هستیم
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این که در حال حاضر با حمایت و همکاری بانک ها در بسیاری از موارد ضامن را برای کارآفرینان زنان به حداقل رسانده ایم ، گفت:پیگیر حذف ضمانت بانکی برای دریافت تسهیلات زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست هستیم. (ادامه)
این قلم از دوران نوجوانی خویش (نیمه دوم دهه ۶۰)، با نام و آثار زنده‌یاد حضرت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی آشنا شد. آیت‌الله صافی گلپایگانی نماد انحراف ستیزی و بصیرت تاریخی بود(يادداشت)
این قلم از دوران نوجوانی خویش (نیمه دوم دهه ۶۰)، با نام و آثار زنده‌یاد حضرت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی آشنا شد.(ادامه)
بی‌حسی دست و پا نشانه چیست؟
اگر حتی یکی از این عصب‌ها یا بخشی از آن‌ها آسیب دیده باشد یا به گونه‌ای آسیب ببیند، ممکن است مغزتان قادر به دریافت تمام اطلاعات حسی که دست‌هایتان در حال ارسال آن هستند نباشد.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
آیت الله لائینی :طرح های ابتکاری و خلاقانه برای ترویج کتابخوانی اجرا شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی خواستار اجرای طرح های ابتکاری برای ترغیب مردم شد و گفت: کتاب و کتابخانه ها را به خانه های مردم ببریم.(ادامه)
رئیس انجمن سکته مغزی ایران، نسبت به افزایش بروز سکته مغزی در دوران پاندمی کووید ۱۹ هشدار داد. مراقب سکته مغزی در دوران کرونا باشید
رئیس انجمن سکته مغزی ایران، نسبت به افزایش بروز سکته مغزی در دوران پاندمی کووید ۱۹ هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است .... ساری تنها مرکز استانی که موزه ندارد ! / سراسر استان مازندران با وجود قدمت بالا و آثار تاریخی بسیار، موزه مناسبی ندارد
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است ....(ادامه)
شمال نیوز :  سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران به اظهارات مدیرکل کتابخانه‌های استان درباره برگشت اعتبار ساخت کتابخانه مرکزی ساری گفت: باید اداره کل کتابخانه استان به عنوان دستگاه بهره‌بردار موضوع را از طریق وازرتخانه مربوطه پیگیری کند. واکنش سازمان مدیریت مازندران به اظهارات مدیرکل کتابخانه‌های استان
شمال نیوز : سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران به اظهارات مدیرکل کتابخانه‌های استان درباره برگشت اعتبار ساخت کتابخانه مرکزی ساری گفت: باید اداره کل کتابخانه استان به عنوان دستگاه بهره‌بردار موضوع را از طریق وازرتخانه مربوطه پیگیری کند.(ادامه)
اجرای ۴۶۷ ویژه برنامه هفته کتاب و کتابخوانی در مازندران
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به فعالیت ۱۱۷ کتابخانه عمومی در استان گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ۴۶۷ ویژه برنامه در استان اجرا می شود.(ادامه)

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: مسیر وحدت اسلامی که مورد بیان امام بود توسط رهبر معظم انقلاب بسیار پررنگ، درخشان و ارزشمند تعقیب شده است. یک لحظه جمهوری اسلامی و سیاست های جمهوری اسلامی در دفاع از وحدت اسلامی دچار تزلزل نشده و هزینه اش را هم داده اما با عزم راسخ در این مسأله گام برداشته است. این هم برای ما بسیار نقطه ارزش است و هم برای دوستان دیگری که در جهان اسلام زندگی می کنند حتما محل اعتماد هست و ان شاء الله خواهد بود. رونمایی سید حسن خمینی از یک نامه مهم امام
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: مسیر وحدت اسلامی که مورد بیان امام بود توسط رهبر معظم انقلاب بسیار پررنگ، درخشان و ارزشمند تعقیب شده است. یک لحظه جمهوری اسلامی و سیاست های جمهوری اسلامی در دفاع از وحدت اسلامی دچار تزلزل نشده و هزینه اش را هم داده اما با عزم راسخ در این مسأله گام برداشته است. این هم برای ما بسیار نقطه ارزش است و هم برای دوستان دیگری که در جهان اسلام زندگی می کنند حتما محل اعتماد هست و ان شاء الله خواهد بود.(ادامه)
قبل از خرید موبایل حتما این موارد را بررسی کنید
تلفن های همراه هوشمند جزو وسایل ضروری زندگی افراد شده اند و هرکدام از آن ها نیز از ویژگی های خاصی برخوردار هستند.(ادامه)
دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر اول شد
(ادامه)
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های .... آخرین گمانه زنی‌ها از کابینه رئیسی/ تاکید بر معرفی چهره‌های جدید برای حضور در دولت سیزدهم/ با وزیران و معاونان احتمالی رئیسی بیشتر آشنا شوید
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های ....(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری گفت: من معتقدم مشکل کشور در زمینه نوع اجرای دموکراسی است. یک موقعی سالی یک انتخابات بود و بعدا ادغام شد و دو سال یک بار انتخابات برگزار می‌شود. این مراجعه به آراء مردم و دموکراسی است ....(خبر)
(ادامه)
ساده زیستی اش بی پیرایه بود و همان ساده زیستی عزتمند و راستین مورد نظر اسلام. ساده مثل روح الله...(يادداشت)
ساده زیستی اش بی پیرایه بود و همان ساده زیستی عزتمند و راستین مورد نظر اسلام. (ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
شمال نیوز : کرونا همه برنامه‌های آموزشی را بر هم زده است تا جایی که بچه‌ها به جای رفتن سر آزمون و برقراری برخی مقررات جدی، در خانه و به صورت آنلاین آزمون می‌دهند. آزمونی که قرار است ملاک میزان یادگیری و توان علمی دانش‌آموز باشد و .... امتحانات خرداد در تور گردشگری سواحل شمال!
شمال نیوز : کرونا همه برنامه‌های آموزشی را بر هم زده است تا جایی که بچه‌ها به جای رفتن سر آزمون و برقراری برخی مقررات جدی، در خانه و به صورت آنلاین آزمون می‌دهند. آزمونی که قرار است ملاک میزان یادگیری و توان علمی دانش‌آموز باشد و ....(ادامه)
آیت‌الله معلمی: صیانت از موقوفات تاریخی مازندران ضروری است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فرهنگ وقف از گذشته‌های دور در جامعه دینی جایگاه خاص و رفیعی داشته است، گفت: برخی از اسناد موقوفات مربوط به چند صد سال قبل است که امیدواریم این فرهنگ ریشه‌دار باور و اعتقاد دینی در جامعه تا ظهور ولی الله اعظم ماندگار بماند.(ادامه)
۳ علامت در پاها که نشانه کبد چرب هستند
پاها، سرنخ‌های بسیاری در مورد سلامتی فرد می‌دهند و می‌توانند خطر ابتلا به یک بیماری جدی کبدی را نشان دهند.(ادامه)
ر دنیای امروز میزان شاد بودن شهروندان یکی از معیارهای قابل توجه پیشرفت اجتماعی است، وقتی مردم شهر مشارکت محور؛ شهر فردابا آرامش روحی و شادمانی در شهر زندگی می کنند نسبت به یکدیگر .... ظرفیت مدیریت شهری برای افزایش نشاط اجتماعی(يادداشت)
ر دنیای امروز میزان شاد بودن شهروندان یکی از معیارهای قابل توجه پیشرفت اجتماعی است، وقتی مردم شهر مشارکت محور؛ شهر فردابا آرامش روحی و شادمانی در شهر زندگی می کنند نسبت به یکدیگر ....(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود . آیت الله لائینی نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شد + زندگی نامه
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود .(ادامه)
شمال نیوز: رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی هر گونه آمد وشد پلاک‌های غیر بومی به استان تا اطلاع بعدی ممنوع است. مازندران قرنطینه شد / بازگشت محدودیت‌های سخت کرونایی / هرگونه ورود و خروج ممنوع
شمال نیوز: رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی هر گونه آمد وشد پلاک‌های غیر بومی به استان تا اطلاع بعدی ممنوع است.(ادامه)
یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در تهران چه خبر بود؟
آن‌چه در پی می‌خوانید گزارش میدانی روزنامه اطلاعات (منتشرشده در دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۵۷) از جزئیات رخدادهای ۲۲ بهمن ۵۷ در تهران است از سقوط یک به یک کلانتری‌ها، پادگان‌های نظامی، ساختمان مجلس و... به دست انقلابیون تا خشمی که نزدیک بود ساختمان قدیمی و کتابخانه مجلس را با آتش بکشد اما مهدی بهشتی‌پور نویسنده روزنامه اطلاعات که در محل حضور داشت، با کمک شماری از انقلابیون و انتظامات کمیته امام خمینی توانست با بلندگو اهمیت حفظ ساختمان تاریخی مجلس و کتابخانه آن را به مردم خشمگین یادآور شود و از هرگونه حادثه‌ای جلوگیری کند.(ادامه)
با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در مازندران، محدودیت‌های جدیدی از امروز در استان اجرا می‌شود.

جزئیات اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در شهر‌های قرمز و نارنجی در مازندران
با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در مازندران، محدودیت‌های جدیدی از امروز در استان اجرا می‌شود. (ادامه)
معاون عمرانی استاندار مازندران با تأکید بر شناسایی ظرفیت‌های گردشگری شهرها از سوی شهرداران، گفت: سراهای صنایع دستی هویت فرهنگی شهرهای مازندران را معرفی می‌کند.

رازجویان: سراهای صنایع دستی هویت فرهنگی شهرهای مازندران را معرفی می‌کند
معاون عمرانی استاندار مازندران با تأکید بر شناسایی ظرفیت‌های گردشگری شهرها از سوی شهرداران، گفت: سراهای صنایع دستی هویت فرهنگی شهرهای مازندران را معرفی می‌کند. (ادامه)
فعالیت کدام مشاغل تهران از شنبه آزاد است؟
تهران از روز شنبه در وضعیت نارنجی کرونا قرار خواهد گرفت و محدودیت‌ها در تهران و شهر‌هایی که از قرمز به وضعیت نارنجی تبدیل شده اند، کاهش پیدا خواهد کرد.(ادامه)
کاهش محسوس ذخایر خون در مازندران/ ضرورت حضور مستمر اهداکنندگان
مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: ذخایر خون و فرآورده‌های خون در همه گروه‌های خونی به‌ویژه A+ و O+ کاهش محسوسی داشته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.