.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است. هر هدفی در تیررس باشد می‌زنیم
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است.(ادامه)
پسر بچه باهوش وقتی خود را در دام سارق شرور دید با گاز گرفتن دست او و برداشتن یک تکه کاغذ از جیبش سرنخ دستگیری متهم را به پلیس داد. پسر بچه باهوش سارق را به دام انداخت
پسر بچه باهوش وقتی خود را در دام سارق شرور دید با گاز گرفتن دست او و برداشتن یک تکه کاغذ از جیبش سرنخ دستگیری متهم را به پلیس داد.(ادامه)
آیدین کاظمی‌زاد آهنگساز آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» موفق به کسب مدال برنز از جوایز جهانی موسیقی (global music awards) کشور آمریکا شد. یک آهنگساز ایرانی مدال برنز جایزه جهانی موسیقی آمریکا را کسب کرد
آیدین کاظمی‌زاد آهنگساز آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» موفق به کسب مدال برنز از جوایز جهانی موسیقی (global music awards) کشور آمریکا شد.(ادامه)
تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۸ تا ۲۵ تیرماه مهمان بچه‌های مازندران خواهد بود. تریلی تئاتر سیار مهمان بچه‌های مازندران
تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۸ تا ۲۵ تیرماه مهمان بچه‌های مازندران خواهد بود.(ادامه)
طی روز‌های اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران "هیچ" مربوط به بهاره رهنما به علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است. خانم بازیگر بیکار شد؟
طی روز‌های اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران "هیچ" مربوط به بهاره رهنما به علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است.(ادامه)
در سروده تازه‌ی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با عنوان «نگین سلیمان» آمده است:‌ ای قدس!‌ ای نگین سلیمان گمشده! روزی زِ دست اهرمن آزاد می‌شوی «سروده» حداد عادل به مناسبت روز قدس
در سروده تازه‌ی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با عنوان «نگین سلیمان» آمده است:‌ ای قدس!‌ ای نگین سلیمان گمشده! روزی زِ دست اهرمن آزاد می‌شوی(ادامه)
اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران درباره وضعیت دو قلاده خرس و شیر درباغ وحش ساری که به طرز عجیبی لاغر هستند توضیحاتی داد. ماجرای شیر و خرسی که در یک باغ وحش پوست و استخوان شده اند
اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران درباره وضعیت دو قلاده خرس و شیر درباغ وحش ساری که به طرز عجیبی لاغر هستند توضیحاتی داد.(ادامه)
آنفلوآنزا طیور مازندران را تهدید نمی‌کند
موردی از ابتلای طیور بومی و صنعتی مازندران به آنفلوآنزای پرندگان گزارش نشده است.(ادامه)
کشف لاشه انواع پرنده از منزل یک شکارچی
ماموران محیط زیست آمل از منزل یک شکارچی غیر مجاز لاشه انواع پرنده را کشف کردند.(ادامه)
 شهید عباس دوران، آن خلبان قهرمان و الهی است که کبوتران را توان آن نیست که چون او پر بگشایند و پرواز کنند. او برای پرواز، بال‌بال می زد و بی قرارِ قرار در آغوش خدا بود. او قلب اش پاک‌تر از کبوتر و بالها و چشمانش تیزتر از عقاب بود. دوران دوران ها و خلبان عباس دوران(يادداشت)
شهید عباس دوران، آن خلبان قهرمان و الهی است که کبوتران را توان آن نیست که چون او پر بگشایند و پرواز کنند. او برای پرواز، بال‌بال می زد و بی قرارِ قرار در آغوش خدا بود. او قلب اش پاک‌تر از کبوتر و بالها و چشمانش تیزتر از عقاب بود. (ادامه)
اینک باز  سوم خرداد،.......کوچه ها مشحون شمیم لاله های پرپر ، کبوتر های آزادی  بر بام شهادت نشسته اند... راست قامتان سرخ تاریخ در خون غلتیده اند... شهر پر از جای خالی همرزمان ... سینه دیوارها گلوله باران ... مناره های مساجد لبریز پژواک تکبیرهای آزادی...  ایران پر از طنین فریاد خرمشهر آزاد شد.. راست قامتان سرخ تاریخ...(يادداشت)
اینک باز سوم خرداد،.......کوچه ها مشحون شمیم لاله های پرپر ، کبوتر های آزادی بر بام شهادت نشسته اند... راست قامتان سرخ تاریخ در خون غلتیده اند... شهر پر از جای خالی همرزمان ... سینه دیوارها گلوله باران ... مناره های مساجد لبریز پژواک تکبیرهای آزادی... ایران پر از طنین فریاد خرمشهر آزاد شد..(ادامه)
قالیباف : اگر روزی مسئولیتی داشته و در دولت اثرگذار باشم، تمشیت آموزش و پرورش را خودم بر عهده می‌گیرم/ ۲۰ سال است مدیریت باثباتی در این وزارتخانه نداشته‌ایم / باید به زن و مرد و جوان فرصت داده شود و ما مکلف هستیم ظرفیت‌های آنها را بالفعل کنیم ....(خبر)
(ادامه)
به قلم : فریدون امیریان شهسوار ملک سخن (يادداشت)
به قلم : فریدون امیریان(ادامه)

یا زینب (س) تو بودي که در اربعین کتاب سرخ شهادت را تفسير کردي نامت بلند و جاودانه باد ای دخت گرامی و ستم کشیده امیر مومنان تو در آن روز خون به تماشاي زيباترين جلوه هاي هستي ايستادي و با صلابت و استواريت در برابر فريبکاران تاريخ جلوه ي زيبا و ماندگاري خلق کردي. صدای قدم هاي زینب (س) ضرب آهنگ قيام سرخ ماست(يادداشت)
یا زینب (س) تو بودي که در اربعین کتاب سرخ شهادت را تفسير کردي نامت بلند و جاودانه باد ای دخت گرامی و ستم کشیده امیر مومنان تو در آن روز خون به تماشاي زيباترين جلوه هاي هستي ايستادي و با صلابت و استواريت در برابر فريبکاران تاريخ جلوه ي زيبا و ماندگاري خلق کردي.(ادامه)
روایتی از لحظه بازگشایی حرم مطهر رضوی
درب‎های حرم مطهر رضوی پس از 69 روز گشوده می‌شود، بعضی فقط اشک می‌ریزند و انگار می‌خواهند راز و نیازشان با علی ابن موسی الرضا(ع)، آلوده به کلمات نشود و خدا می‌داند در این نگاه بارانی‌شان چه حرف‌های مگویی با آقایشان می‌زنند.(ادامه)
13 توصیه کاربردی برای این که "کرونا" وارد خانه هایمان نشود
"در خانه بمانید" ؛ این توصیه ای حیاتی برای در امان ماندن از کروناست چرا که خانه امن ترین جا در برابر این ویروس مرگبار است. اما چه کنیم که کرونا وارد خانه هایمان نشود؟(ادامه)
بارها به مرگ تهدید شده‌ام / پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی، ۵۶ وکیل داشت که نفر اولشان ۱۰ میلیارد تومان قرارداد حق‌الوکاله امضا کرده بود.برخی وکلای این پرونده از شاکی و متشاکی همزمان پول می‌گرفتند!(خبر)
(ادامه)
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام، ابومهدی المهندس، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران پیامی صادر کردند. ‎(ادامه)
کبوتر علت محرومیت بازیکن سپاهان! +عکس
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید سعید آقایی با شکایت پرسپولیس به علت انتشار عکس در فضای مجازی محروم شده است.(ادامه)
اس ام اس نیمه شعبان - پیامک تبریک میلاد امام زمان (عج)
شمال نیوز : نیمه شعبان مصادف با ولادت حضرت مهدی صاحب زمان (عج) می‌باشد. اس ام اس نیمه شعبان را برای تبریک این عید خجسته به دوستان را گردآوری کرده‌ایم.....(ادامه)
دستگیری ۵ شکارچی غیرمجاز در ۳ شهر مازندران
ماموران یگان حفاظت محیط زیست هنگام گشت و کنترل درشهر‌های فریدونکنار، ساری و نکا ۵ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۵ قبضه سلاح شکاری کشف کردند.(ادامه)
نورالله فردوسی به یاران شهیدش پیوست
آزاده سرافراز جانباز نورالله فردوسی سرانجام پس از تحمل جراحات جنگ تحمیلی به یاران شهیدش پیوست.(ادامه)
عکس ناب و زیبا از حرم امام رضا(ع)
صفحه رسمی حرم مطهر امام رضا(ع) در اینستاگرام تصویر زیر را منتشر کرد و نوشت: کبوتر حرم آستان قدس توام به جز هوای تو در سر مرا هوایی نیست...(ادامه)
شمال نیوز : چهارشنبه گذشته فیلمی از سوی پلیس پایتخت منتشر شد که در آن مردی جوان در یکی از بوستان‌ها با ریختن بنزین روی افرادی که در حال استراحت بودند آنها را به آتش می‌کشید. .... گفت وگو با شرور آتش‌افروز : برای خنده و تفریح ، آدمها را آتش می زدم!
شمال نیوز : چهارشنبه گذشته فیلمی از سوی پلیس پایتخت منتشر شد که در آن مردی جوان در یکی از بوستان‌ها با ریختن بنزین روی افرادی که در حال استراحت بودند آنها را به آتش می‌کشید. ....(ادامه)
دستگیری شکارچیان پرنده در ۴ شهر مازندران
ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران شکارچیان غیرمجاز انواع پرنده را در شهر‌های چالوس، نور، آمل و ساری دستگیر کردند.(ادامه)
اسامی عجیب غریب در شناسنامه‌های ایرانی
سخنگوی سازمان ثبت احوال با اشاره به فعالیت کمیته مشورتی "نام" در سازمان ثبت‌احوال برای بررسی نام‌های ایرانی،به برخی از نام‌های نامتعارف که در سال ۹۵ تغییر یافته است اشاره کرد.(ادامه)
ربیعی: پیمانکار می‌آوردند تا درصد دلالی‌شان را بگیرند
علی ربیعی گفت: پول درآوردن خیلی خوب است، اما این واقعا پول در آوردن نیست اصلا گرفتن برخی امتیاز‌های خرد آدم‌ها را له می‌کند، له می‌کنیم تا خودمان عبور کنیم.(ادامه)
دلیل آتش گرفتن هواپیما عربستان مشخص شد
سازمان هواپیمای روسیه دلیل حادثه به وجود آمده هنگام صعود هواپیمای حامل کاروان تیم ملی فوتبال عربستان در فرودگاه روستوف را اعلام کرد.(ادامه)
خاک کفش‌های زائران شفابخش است. مسؤولان اصرار داشتند با دستکش کفش‌های زائران را بگیرم ولی هیچگاه قبول نکردم؛ حتی پیش از آنکه زائران کفش‌های خود را در نایلون قرار دهند و تحویل دهند. پزشکی‌ام را به کفشداری حرم گره زدم
خاک کفش‌های زائران شفابخش است. مسؤولان اصرار داشتند با دستکش کفش‌های زائران را بگیرم ولی هیچگاه قبول نکردم؛ حتی پیش از آنکه زائران کفش‌های خود را در نایلون قرار دهند و تحویل دهند.(ادامه)
کدام خوراکی‌ها را از رژیم غذایی باید حذف کرد؟
یک متخصص طب سنتی در خصوص اینکه کدام خوراکی‌ها را از رژیم غذایی باید حذف کرد، توضیحاتی داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.