.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
17 بهمن‌ماه 96، ساری که 21 سال قبل میزبان سیدمجتبی بود، این‌بار سیدمصطفی را در آغوش می‌گرفت؛ چه حکایتی دارند این جانبازانِ شهیدِ علمدار، پسرعموهای جاودان و تکرارنشدنیِ ساری؛ همانند عموی‌ جانبازشان عباس(ع) باید با درد جانبازی دست و پنجه نرم می‌کردند تا به مولای‌شان حسین(ع) برسند. چه حکایتی دارند این جانبازانِ شهیدِ علمدار(يادداشت)
17 بهمن‌ماه 96، ساری که 21 سال قبل میزبان سیدمجتبی بود، این‌بار سیدمصطفی را در آغوش می‌گرفت؛ چه حکایتی دارند این جانبازانِ شهیدِ علمدار، پسرعموهای جاودان و تکرارنشدنیِ ساری؛ همانند عموی‌ جانبازشان عباس(ع) باید با درد جانبازی دست و پنجه نرم می‌کردند تا به مولای‌شان حسین(ع) برسند.(ادامه)
برای «آقا رضا» که کبوتر حرم بود!(يادداشت)
(ادامه)
دستگیری 12 شکارچی غیرمجاز در آمل ،ساری و کیاسر/ یک واحد آلاینده صنعتی در کیاسر پلمپ شد
ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت و کنترل مداوم در شهرهای آمل، ساری و کیاسر 12 شکارچی غیرمجاز را به همراه 12 قبضه سلاح شکاری دستگیر و بیش از 50 رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.(ادامه)
دستگیری 6 شکارچی غیرمجاز در مازندران
ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت وکنترل درسوادکوه ،آمل ،بابل، بابلسر و نوراز6 شکارچی غیرمجاز، 6 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط و تعداد زیادی از دام‌های هوایی را جمع‌آوری کردند.(ادامه)
دستگیری ۱۰ متخلف شکار در مازندران
محیط بانان مازندران ۱۰ متخلف شکار و صید را به همراه شش قبضه سلاح شکاری، هفت قطعه پرنده و سایر اداوات شکار و صید دستگیر کردند.(ادامه)
علائم «کبد چرب» چیست + رژیم غذایی درمانی
در این مطلب ضمن اشاره به علائم «کبد چرب»، رژیم غذایی ویژه بر اساس مبانی طب سنتی برای درمان کبد چرب ارائه شده است. (ادامه)
رژیم غذایی ویژه برای درمان کبد چرب
در این مطلب ضمن اشاره به علائم «کبد چرب»، رژیم غذایی ویژه بر اساس مبانی طب سنتی برای درمان کبد چرب ارائه شده است.(ادامه)
اس ام اس هفته دفاع مقدس
(ادامه)
دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران + تصاویر
ماموران محیط زیست هنگام گشت در مناطق مازندران توانستند متخلفان شکار و صید را دستگیر کنند.(ادامه)
توقیف 30 کبوتر مظنون به حمل مواد در کرمانشاه
شمال نیوز : ییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از توقیف 68 کبوتر که 30 مورد آنها مظنون به حمل مواد مخدر هستند در منزل یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد.(ادامه)
شغل فوتبالیست‌های ایرانی قبل از شهرت
مهدی مهدوی کیا هنوز پشم های گوسفندان را خوب می چیند. او که پیش از تبدیل شدن به یک فوتبالیست معروف مجبور بود در مزرعه پدرش در روستای چشمه اراک زندگی کند، علاوه بر کارهای کشاورزی در دامداری هم فعالیت زیاد می کرد (ادامه)
میثم‌ها می‌روند...(يادداشت)
(ادامه)
ساری شهری با 6 هزار سال قدمت و خاطره تاریخی
ساری مرکز استان مازندران با 6 هزار سال قدمت، قدیمی‌ترین شهر شمال ایران است و پایگاه آغامحمدخان کمی پیش از تاجگذاری قاجار بود.(ادامه)
مسمومیت، علت مرگ پرندگان در ساری
کبوتران جنگلی احتمالا به دلیل خوردن غلات مسموم تلف شدند.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در این مراسم گفت: «شهیدان شمع تاریخ هستند و با سوختن خود واز دست دادن حیات و هستی شان روشن کننده محفل و زندگی ما شدند.».... پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد قائم شهر آرام گرفت
شمال نیوز : سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در این مراسم گفت: «شهیدان شمع تاریخ هستند و با سوختن خود واز دست دادن حیات و هستی شان روشن کننده محفل و زندگی ما شدند.»....(ادامه)
عوارض مصرف هم‌زمان ماست و گوشت
مصرف هم‌زمان ماست و گوشت در کنار هم منجر به تولید مواد هضم‌نشده می‌شود که بیشترین ضرر را به مفاصل وارد می‌کند، پس به نوعی مصرف دوغ با کباب نامناسب است، برخلاف اینکه این مسئله رایج بوده و عوارضی را برای فرد مصرف‌کننده به همراه دارد.(ادامه)
صیادان بوشهری در مازندران پرنده شکار می کنند و به شیوخ عرب می فروشند
سرپرست اداره کل محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه کوخه ها یا دام های صیادی، صیادان بوشهری در استان تخریب شده است، گفت: گرایش صیادان متخلف به شکار این پرندگان به خاطر پول زیادی است که با فروختن آن به شیوخ کشورهای عربی بدست می آورند.(ادامه)
عطر بهار نارنج و همزمانی حضور شهدا در شمال
این روزها در هر کوچه و خیابانی بوی عطر درختان بهار نارج در شمال ایران به مشام همه می‌خورد، بویی که استشمام آن به انسان جان دوباره‌ای می‌بخشد.(ادامه)
عکس: کبوتری که درس خارج می‌رود
کبوتر در درس خارج آیت‌الله شبیری زنجانی(ادامه)
عکس: کبوتر هفت رنگ
(ادامه)
شگفتی‌های دختر هنرمند ۷۰سانتی شمالی در تهران
شاید با دیدنش لحظه ای مکث کنید. جثه ای ۷۰ سانتی با حداکثر ۱۵ کیلوگرم وزن، دراز کش بر روی میزی خوابیده خالق آثار هنری زیبایی باشد. روایت ما از هنرمندی های «فریبا معصومی» را بخوانید: (ادامه)
سید رضا سید دانش غریبانه با کبوتر و آهو(يادداشت)
سید رضا سید دانش(ادامه)
پیامک ویژه شهادت امام رضا (ع)
(ادامه)
وقتی کبوتر حرم امام رضا(ع) هم سلفی می‌گیرد + عکس
عکس سلفی کبوتر زیبای حرم امام مهربانی ها، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را در ادامه گزارش ببینید. (ادامه)
کپورچالی ها به یاد هادی 24 کبوتر را آزاد کردند+تصاویر
شمال نیوز: 24 نفر از بچه محل های هادی نوروزی با حضور در مزار او و آزاد سازی 24 کبوتر یاد او را گرامی داشتند. (ادامه)
این اتاق محل آرامش من است. همه عکس‌هایی که از او دارم را به درودیوار اینجا زدم و لوازمش اعم از لباس دوران کودکی، لباس ورزش رزمی، پوتین و پلاک، تقویم و دفترچه شعر، رادیو، پارچه آغشته به خونش و... را در اینجا گذاشته‌ام. در این 27 سال به آن‌ها نگاه می‌کنم و آرام می‌شوم. 27 سال عاشقانه‌های یک مادر با فرزند نوجوانش +عکس
این اتاق محل آرامش من است. همه عکس‌هایی که از او دارم را به درودیوار اینجا زدم و لوازمش اعم از لباس دوران کودکی، لباس ورزش رزمی، پوتین و پلاک، تقویم و دفترچه شعر، رادیو، پارچه آغشته به خونش و... را در اینجا گذاشته‌ام. در این 27 سال به آن‌ها نگاه می‌کنم و آرام می‌شوم.(ادامه)
شمال نيوز: در این آزمون استان ها به دو دسته تقسیم شدند که منافات با عدالت دارد برخی استان‌ها صد در صد نیروی بومی جذب می‌کنند و برخی آزمون استخدامی، به نام عده‌ای و به کام عده‌ای دیگر
شمال نيوز: در این آزمون استان ها به دو دسته تقسیم شدند که منافات با عدالت دارد برخی استان‌ها صد در صد نیروی بومی جذب می‌کنند و برخی (ادامه)
طبیعت گرمی و سردی غذاها
(ادامه)
پاسخ دایی به جنجال جادوگر /عکس
سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به اظهارات جنجالی علی کریمی در برنامه 90 به این ضرب المثل اکتفا کرد: «کبوتر با کبوتر باز با باز.»(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصویری
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.